Videos van Jnandez op youtube is goed free materiaal ook.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Videos van Jnandez op youtube is goed free materiaal ook.
Yeah heb de materie van Pakichu al gekocht

Zoals beloofd nog graph van hoe t tot nu toe loopt. Als ik over de 20k handen zit en heb een bb/100 van 10+ stap ik over op 5nl.
Eigenlijk is het dan iets van PL5 of 5PL, maar dat zijn de details.
Het begin beloofd in ieder geval veel goeds
Hoe gaat het met de omaha :D?
Persoonlijk vind ik omaha het mooiste spel wat er is, maar bij mij gaat het vaak 4 dagen goed en dan de 5e dag maximaal op tilt
Hehe, heb ook al me momentjes gehad hoor maar niet extreem. 2 dagen runde ik 8 bi's onder ev op 2nl en de andere dag weer 9 boven ev. Ik moet me beslissing toch een beetje terugdraaien, ik weet niet hoelang ik nog in poker aanwezig zal zijn en om dan een variant te gaan leren dat heel lang gaat duren voordat je het echt leert om vervolgens voor $2 te spelen zie ik niet supererg zitten.
Doe ik ook dagelijks, zag de mini crash van BTC al aankomen als die de 10k aan zou raken
Verwacht dat die nog wel flink zakt komende dagen, tussen de 8-9k

Zoals voorspeld
Bitcoin ging van 11k naar 9k en NEO stond op een gegeven moment op -60% wat echt een veelbelovende coin is.
Ik houd het liever bij de EUR/USD en EUR/GBP
Heb mijn bankroll rond en ga vanaf morgen of komende week volop traden. Zien waar het schip strandt.
Veel succes met traden beide. Daar moet je best veel verstand voor hebben om het goed te kunnen
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Hehe, heb ook al me momentjes gehad hoor maar niet extreem. 2 dagen runde ik 8 bi's onder ev op 2nl en de andere dag weer 9 boven ev. Ik moet me beslissing toch een beetje terugdraaien, ik weet niet hoelang ik nog in poker aanwezig zal zijn en om dan een variant te gaan leren dat heel lang gaat duren voordat je het echt leert om vervolgens voor $2 te spelen zie ik niet supererg zitten.
Nee dat snap ik.
Misschien een idee om op het iPoker netwerk te gaan spelen? PL25 is qua niveau echt niet veel hoger dan een gemiddelde PL5 op Stars heb ik het idee.
Ik weet niet hoe goed je PLO skills daadwerkelijk zijn, maar gezien je kennis aan andere spellen etc lijkt me dat je dat wel een poging zou kunnen geven.
Desnoods met $100 op PLO10 eens een avondje kijken uittesten, kan je kijken hoe je dat bevalt.
Yeah, ik heb heel erg zitten twijfelen of ik t toch wel moet doen. Als ik kijk naar de toekomst van poker en hoeveel ik nog moet gaan leren in plo kan ik denk ik toch beter bij NLHE blijven en daar me kennis nog verder uitbreiden. Dus, een nieuwe start op mtt's en beginnen waar we gebleven zijn. Doel is om zo snel mogelijk de $50k in profits aan te tikken met poker alleen. Vanavond eerste sessie gespeeld, en 60e geworden in de 16.50 bb voor $127 en dus stond ik aan t eind van me sessie $11 up
Niet echt, heb ook een maand niet gespeeld. Was nu wel bijna $700 dichterbij maar stars vond dat ik moest ft bubblen
Hand
Nog wel 10/24 in de 4.40 bubble rush misschien dat daar iets moois uit kan komen
Overigens voel ik dat ik in 2018 als god ga runnen