Sigh, laatste toernooitje ook gebust. Boom
Eerste hand mag de turnbet denk ik wel wat kleiner. Half pot is denk ik groot zat.
Dan heb je eventueel ruimte om te folden, maar met deze draws had ik zelden gefold.
2de hand is pech hebben
Hele dag dramatisch runnen, dan run je een keer goed in een toernooi en kom je op FT en run je tegen AJ op uit 4.5k entrants..
Boom Beetje pissig aangezien ik 10 uur lang speel om vervolgens 8e te worden. Wel 4 januari en er elke dag tot nu toe een FT op hebben zitten..
Kut hoor, je zou maar wat graag 4 diepe runs inleveren voor een toernooizege denk ik.
Dat zou iedereen wel willen. Winnen levert natuurlijk veel meer op dan alleen een FT halen
Even een vraagje aan de cryptohandelaar:D
In welke coins zit jij momenteel/verwacht je veel in 2018?
Ik had iig het idee dat jij er wel redelijk in zat/verdiept hebt, dus ben benieuwd of je nog wat interessante muntjes hebt
Haha ja die heb ik zeker. In de afgelopen kerstvakantie zijn mijn rippels naar $3.60 gestegen die ik voor $0.17ct had ingekocht. Ongeveer 3300 van gekocht en heb het nog niet uitgerekend maar had laatst volgens mij 1200% ROI erop. Afgelopen week verkocht en nu zit ik in Digibyte als me nummer 1 en op 2 siacoin en op 3e plek heb ik Lomocoin. Homepage Digibyte. Zeker Digibyte is een super ondergewaardeerde coin imo en heb al van meerdere buitenstaanders gehoord dat het wel is een hele mooie maand voor DGB kan worden. Als je een korte trade wilt maken (Geen financieel advies net als Digibyte) zou ik voor THC gaan (Hempcoin) die hebben een hardfork deze maand en dus krijg je automatisch een opsplitsing van die coin, dit wilt iedereen natuurlijk wat resulteert in een stijging van de prijs (Just my opinion)
Nice, thanks voor je reactie.
Op welke site koop je ze? Of werk je met verschillende aankoopsites?
Ripple en Digibyte heb ik zelf ook inderdaad, siacoin en hempcoin zijn voor mij nog onbekend, dus daar wil ik me dan ook wel in verdiepen
Oorspronkelijk gepost door najtreg12
Nice, thanks voor je reactie.Op welke site koop je ze? Of werk je met verschillende aankoopsites?
Ripple en Digibyte heb ik zelf ook inderdaad, siacoin en hempcoin zijn voor mij nog onbekend, dus daar wil ik me dan ook wel in verdiepen![]()
Ik zit op 1 site en dat is Bittrex.com
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Hempcoin? Ga ik gewoon uit principe kopen!:D![]()
Kon ook niet anders dan dat Blowkonijn hierop zou reageren
Oke thanks, dan probeer ik het voorlopig wel op andere sites nog waar ik wel toegang heb haha
Laatste dagen gaan de koersen wel erg naar beneden. Slechts een correctie van de eerdere stijgingen denk je of is er meer aan de hand?
Ethereum heeft toch een mooie grafiek, die geleidelijk aan omhoog gaat. Ik heb bij bitpanda al een account aangemaakt, maar nu blijkt dat je je daar voor moet identificeren, wanneer je voor grotere bedragen wil inkopen.....
Is gewoon puur en alleen correctie inderdaad ja.. Ben vrij zeker van dat de markt geen bubbel is.