Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
blowkonijn
Oldschool Grinder

Net ethereum gekocht via coinbase. En ik denk ook dat het inderdaad geen bubble is, maar het betaalsysteem van de toekomst.

https://www.daskapital.nl/5127622/waarom_ethereum_de_bitcoin_gaa/

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Wil je dan niet in Neo stappen? Is de chinese 2e ethereum hoorde ik. Schijnt ook zo te zijn dat t systeem achter Ethereum nu al achterloopt en wachttijden heeft qua transacties.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Ethereum heeft veel meer mogelijkheden dan bitcoin om Dapps te implementeren, wat de waarde zal doen stijgen. Neo's kan ik via coinbase (nog) niet inkopen, anders was dat zeker mijn backup investering geworden. Cryptokitties belast het netwerk behoorlijk, daardoor kan je zien dat het zich nog in ontwikkelingsfase bevindt. Vind ik niet erg, aangezien ik ze gekocht heb voor de lange termijn.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Raden jullie Neo en ethereum aan voor lange termijn investering? Die laatste heb ik al wel, maar dan moet ik die eerste nog maar eens gaan halen. Of hebben jullie nog andere lange termijn muntjes?

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zolang dat niet de nieuwste bubbel gaat worden.

1. de meeste cryptovaluta worden het niet
2. de cryptovaluta die het gaan worden, gaan wrs gelijk lopen met de gewone valuta

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Ik ben nog aan het kijken naar dash. Daar wil ik ook een percentage van in mijn wallet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zolang dat niet de nieuwste bubbel gaat worden.

1. de meeste cryptovaluta worden het niet
2. de cryptovaluta die het gaan worden, gaan wrs gelijk lopen met de gewone valuta

We zullen het allemaal zien, maar voor mij is het wel behoorlijk speculeren.
Al heb ik er ook 0 verstand van.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Haha ik had een accountje aangemaakt bij Coinbase, blijkt dat je daar alleen de behoorlijke dure coins kunt kopen. Ik ben meer op zou naar een betrouwbare plek om coins te kopen die spotgoedkoop zijn, voor bijvoorbeeld een paar cent hopende dat die over een tijdje een tientje per stuk waard zijn ofzo.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Of kan ik ook minder dan 1 (bijvoorbeeld 0,2) litecoin of ethereum kopen?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Haha ik had een accountje aangemaakt bij Coinbase, blijkt dat je daar alleen de behoorlijke dure coins kunt kopen. Ik ben meer op zou naar een betrouwbare plek om coins te kopen die spotgoedkoop zijn, voor bijvoorbeeld een paar cent hopende dat die over een tijdje een tientje per stuk waard zijn ofzo.

Coinbase is vertrouwbaar, plus als je naar iets betrouwbaars op zoek bent kan je beter in de Ether gaan zitten of andere dure munten dan nieuwe goedkope munten. Tenzij er natuurlijk een heel goed dev team achter zit en je weet dat ze aan de munt blijven werken. Je kan ook delen kopen inderdaad ja.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Lolz Boom

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Zit ook op coinbase. Was weer een leuk dagje met ethereum!:D :D:D:D

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Of kan ik ook minder dan 1 (bijvoorbeeld 0,2) litecoin of ethereum kopen?

Je kan gewoon euro's omzetten in ethereum, maakt niet uit hoeveel.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dat geloof ik meteen, kan niet wachten tot mijn DGB op coinbase word gezet dan word ik miljonaaaaaairrrr :D

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

En als je dan ethereum weer wil verkopen en je geld weer op je bankrekening wilt krijgen en je hebt bijvoorbeeld een duizendje winst? Moet denk ik opgegeven worden bij de belastingdienst en dan betaal je dikke % aan belasting?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Lolz Boom

Wel grappig om van een royal flush te verliezen.
Al lag je op het moment van all-in zo'n 90% voor op hem.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Vannacht nog 20e geworden in de big 11 voor $165.. $7k op top maar mocht niet zo zijn. Nu 3/264 in de 7.50 deepstacks op stars 16/21 in de 4.40 bubble rush 40k in de marathon 123k in de 3.30 rebuy en 62k in de $12 lightning op 888.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

180k in de $12 lightning 5/15 met 1.1k op top 3/42 op 888 in de $12 trbo deepstack met $300 op top. 220k in de 7.50 deepstacks op stars 24/63 met 1.3k op top. 60k in de 2.20 bubble rush 5/110... Had al eerder vandaag in de bubble rush een chiplead pot bij laatste 14 maar werd redelijk hard genaaid Boom

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

En als je dan ethereum weer wil verkopen en je geld weer op je bankrekening wilt krijgen en je hebt bijvoorbeeld een duizendje winst? Moet denk ik opgegeven worden bij de belastingdienst en dan betaal je dikke % aan belasting?

Nee hoor. Komt in box 3 en is belastingvrij tot 30.000 en samen met een eventuele fiscale partner zelfs 60.000 in 2018.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

WTF wat een tyfus dag. 5x FT bubble boy. 11e in de lightning voor $80 TT < 99

Boom Hier de 4.40 bubble rush waar ik als chipleader FT op zou gaan samen met die ander. Boom Hier de 7.50 deepstacks bij de laatste 20 wat chips terug gewonnen om vervolgens weer zo hard gecoolerd te worden Boom

Daarna op de 2.20 bubble rush op deze flop op de een of andere manier nog niet weten te winnen Boom Om vervolgens er weer zo uit te vliegen op de final table bubble Boom

Daarna de hele tijd 1/10 gestaan in de $11 ko op 888 en 3 flips op rij verloren om daar te busten als 10e voor $70

Ik zit nog met 270k in de sunday storm 295/1300 en freeroll de dag al voor ongeveer $300 maar man wat een frustrerende dag, had zeker een paar K up moeten staan :f_zZz:

Beantwoorden
Citeren