Ga naar het forum
Me and my mansion m...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Me and my mansion mission!

57 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,119 Weergaven

Hoi allemaal! Ik heb mijn spel de afgelopen weken, nog eens onder de loep genomen en ben tot de conclusie gekomen. Dat ik toch maar verder ga op mijn Mansion account! Dit omdat deze aan pokerstrategy is gekoppeld,zodat ik mijn status(hopelijk) weer eens kan opschroeven!Ik de wat interessante artikelen kan doornemen. (Mijn MCP is uit te kunnen geven in hun store.)
Heb gekozen voor de variant omaha PL cash op mansion,dit heeft 3 redenen
1. de SNG's and MTT's, daar gewoon onmogelijk zijn voor mij te beaten zijn, waarschijnlijk nog nooit zo slecht gerund bij een site!
2. Ik even ben uitgekeken op de NL cashgames.
3. Het spelletje best nieuw is voor mij en zo kan ik het ervaren.

Heb net namelijk een sessie 2/4c omaha PL gedraaid en ongeveer 15 euro gewonnen.Zo dat is dus een nieuwe start en nieuwe kansen. _biggrin: _evil:

BR Mansion: 69 euro en een beetje. (Start blog 54 Euro)

56 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb 2 tafels PLO gedraaid. 2 keer 1$ buy-in 2/4c. Ging lekker!

BR Mansion: 75.45 Euro

Ik weet deze staat ook op de verkeerde plaats,maar ben toch minder vaak op mansion te vinden. En met PLO zou ik zomaar blut kunnen raken!

Heel veel succes!! Omaha is een leuke variant alleen erg swingy!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, maar is weer wat anders dan NL! Mijn beeld van PLO is dat er een hoop mensen zijn die echt niet weten wat ze doen! En dat zegt wat over het niveau, als je als beginner het idee hebt, dat je een edge hebt over de meeste spelers aan je tafel! Vind het nog raar!
BR Mansion: 80.94 euro (En twee tafels van 1$ aan het spelen)

Plus de MCP stromen in deze variant veel sneller binnen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag voor het eerst 3BI 1$ PLO kwijt achter elkaar! Allemaal KKxx.X( Uiteraard tegen AAxx! Dus maar niet meer allin spelen.

BR:81.26 euro

dustje
Elite Grinder

Dit lijkt me meer iets voor een blog, dan een vraag met betrekking tot mansion?

vind je goed als ik ehm naar de blogs verplaats? _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja graag! En bedankt.

Dat zijn de swings van Omaha, als jij weet dat je een edge hebt dan komt het goed.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Dat zijn de swings van Omaha, als jij weet dat je een edge hebt dan komt het goed.

Hoop het, maar ga mijn eigen is eerst nog wat verdiepen in wat artikelen over PLO.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door dustje
Dit lijkt me meer iets voor een blog, dan een vraag met betrekking tot mansion?

vind je goed als ik ehm naar de blogs verplaats? _biggrin:

Wil je dat nog doen voor mij?

dustje
Elite Grinder

gedaan _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, nu hoop ik op blijvende verbetering. En dat ik geen terugval heb op het forum! :D :D :D

superjunk
PokerStrategist

Hey Diana, succes =)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Is ook een doel op zich, na 3 maanden eindelijk het forum een beetje doorhebben!

raymond20001
PokerStrategist

succes, ben momenteel ook bezig met omaha

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, jij ook veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik verzin mij toch een goed doel voor komend jaar in PLO! "the Durrrrr chalenge" :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou durrrr moet nog maar wat langer wachten op mij.
5BI a 1$ de stuk op PLO2 laagste level Krijg niks maar ook helemaal niks gedeeld en hit niks. 250 Handjes gespeeld kon het niet meer aanzien.

BR Mansion: 80.56 euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Niet zoveel te melden PLO gespeeld beetje up.

BR Mansion:82.08

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren een sessie gespeeld, redelijk goed, beetje winst, vandaag geen fout gemaakt, quitte (zo schrijf je het toch?). Wel weer dichter terug bij mijn silver status hier. ;) Kan blijkbaar beter foutjes maken want dan sluit ik wel met winst af.

BR Mansion: 85.50 euro