Oorspronkelijk gepost door DeKuip
[x] First!
Wilde deze spot eigenlijk even claimen om later een verhaaltje neer te zetten. Maar er werd al zo vrolijk op los gespamd dat ik dat maar gewoon in een nieuwe post doe.
Want terwijl de rest druk bezig is om een mooie intro te verzinnen of alvast een enkeltje dromenland heeft geboekt, leek het mij een mooi moment om gewoon nog even wat pre-dromenlandse creativiteit de vrije loop te laten. Nu zie ik al dat sommige een korte intro hebben gepost en deze alinea al nergens meer op slaat, maar goed...
Als fanatiek grinder (lees: pokerverslaafde) is dit vaak het moment waarop ik altijd wel aan de tafels te vinden ben. De visjes komen online, het niveau daalt wat en er komen vaak net wat meer chips jouw kant op dan dat je ze ziet vertrekken. Maar niet vanavond... na een wat matig weekend besloot ik de kaarten maar weer eventjes aan de wilgen te hangen en even een dagje (waarschijnlijk meer) niet te pokeren. Ook de aankomende tentamens hebben daar een aandeel in, maar wil niet te veel afdwalen naar serieuze zaken.
Vanavond wordt het eens op tijd naar bed, al zal ik voor middernacht nog niet de binnenkant van mijn ogen aan het bewonderen zijn. Er moet namelijk even een goede toon worden gezet in deze blog. Zoals velen van jullie weten, zijn wij als mods natuurlijk erg actief op het forum, maar dat is niet de enige plek. Op Skype zijn er verscheidene coole chats, waaronder eentje waar alleen de moderators inzitten. Nu is dat natuurlijk geen coole chat, want daar wordt bikkelhard gewerkt!
Echt waar!!
Hmm...
Laat ook maar.
Daar wordt eigenlijk minder hard gewerkt als gehoopt. Toch is die chat wel een goede weerspiegeling van wat wij allemaal doen op een dag. Dus nu leek het mij leuk, om wat dingen daarvan met jullie te delen:
[23:41:21] DeKuip: ik heb echt enorm de neiging
[23:41:25] DeKuip: om delen uit deze chat
[23:41:28] DeKuip: in die blog te pleuren
[23:41:40] Benjamin: neej, dat heb je niet
[23:41:43] Xpload1989:
Maar helaas niet iedereen was het daarmee eens, tenminste...
[23:41:44] DeKuip: ja, heeeeel erg
[23:42:00] Calimero (Arnold):
[23:42:02] Calimero (Arnold): lol
[23:42:05] Calimero (Arnold): dat kan best
Bingo!
Zodra onze oppermod instemt met dit idee, ga ik daar natuurlijk meteen misbruik van maken
Laat dit een klein voorproefje zijn voor jullie en een waarschuwing voor de mede-mods. Want voor je het weet, staat je hele hebben en houden hier in deze blog.
Even terug lezend wat ik geschreven heb kom ik erachter dat er helemaal geen lijn in dit verhaal zit. Beetje jammer, maar niet echt tegen de verwachting in gezien mijn huidige 'state of mind'. Van mijn pre-dromenlandse creativiteit is het ook niet echt gekomen en om eerlijk te zijn, heb eigenlijk ook geen idee meer waarom ik zo graag een post wilde maken hier. Had volgens mij een erg goed idee, maar dat is helaas niet helemaal blijven hangen...
Maar net zoals bij die hele goede films, die vaak ook nergens op slaan, komt er abrupt een einde aan.