Ga naar het forum
Rrroods Random Read...

Meldingen
Alles wissen

Rrroods Random Reads: Grinding MTTs

274 Berichten
46 Gebruikers
1 Reacties
7,692 Weergaven
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

50 k vlak voor de break met een avg van 33K

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

80 K met avg 63 K gogogogogo

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

eeeeeeeeeeeeen out :P

Beantwoorden
Citeren
kalakaja
PokerStrategist

Moeimakers gesampled ;)

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Maar weer eens een update :facepalm:

Sinds ik mijn studie heb afgerond, was het plan om systematisch uurtjes te grinden. Maar het eerste weekend vd vakantie zou ik bij een maat gaan pokeren, maar de omstandigheden waren niet ideaal; kids waren thuis (1 en 3) en zn partner ook, die eigenlijk er niet zouden zijn. Moet je toch veel socializen, met de kids spelen, letten op herrie maken, niet roken binnen (5 min pauze in mtt's en dan van zolder naar beneden rennen, je nek breken over speelgoed, sigaret naar binnen zuigen en weer naar boven rennen, onderwijl de kinderveilige hekjes hordenlopend ontwijken). Maar het was gezellig, maar lol sample helaas. Ook de mtts liepen niet, dus...

Daarna beetje pokermoe. Niet gespeeld, alleen maar gefeest met als afsluiter free festival, the harder styles. Was wel errug nijs :)

Laatste week van juli toch weer gaan spelen en wel 25plo. Erg leuk om eens een andere game te spelen. Ging me redelijk goed af. Was wel even wennen door het preflop spelen en postflop je equity realiseren.

Vandaag begonnen aan de 100plo mixed met 50plo en voelt goed. Ook een paar leuke, informatieve filmpjes gezien van een conculega site. Ik speel alleen hudloos, dus handjes posten wordt lastig, maar niet onmogelijk. Vandaag ook begonnen aan de level up - challenge . Het doel is minimal platinum.

Tenslotte is het vandaag de sterfdag van mijn verongelukte beste vriend. 8 jaar geleden alweer, maar ik denk nog iedere dag aan deze goede jongen. Peace.

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Niet mn stakes, maar had maar paar dollies op stars.
Zooooooo verslavend plo ZOOM :P

$0.01/$0.02 Pot Limit Omaha Hi
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($5.44) 272bb
UTG+1 ($2.05) 103bb
CO ($2.02) 101bb
BTN ($3.82) 191bb
hero (SB) ($15.57) 779bb
BB ($1) 50bb

Pre-Flop: ($0.03, 6 players) hero is SB Q♠ Q♦ 9♠ A♥
4 folds, hero raises to $0.06, BB calls $0.04

Flop: 5♦ 10:club: J♥ ($0.12, 2 players)
hero bets $0.06, BB raises to $0.30, hero raises to $1.02, BB goes all-in $0.64

Turn: 8♠ ($2, 2 players, 1 all-in)

River: 6♣ ($2, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $2
hero shows a straight, Eight to Queen
Q♠ Q♦ 9♠ A♥
BB shows
9♦ 10:diamond: 10:heart: J♦

hero wins $2.01 (net +$0.93)

BB lost $1

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

No 3bet vs OBV AAxx

PokerStars
6 Players

Stacks:
UTG ($2) 100bb
UTG+1 ($2.55) 128bb
CO ($2.23) 112bb
BTN ($2) 100bb
hero (SB) ($16.43) 822bb
BB ($2) 100bb

Pre-Flop: ($0.03, 6 players) hero is SB K♣ 8♦ K♦ 7♣
UTG raises to $0.07, 3 folds, hero calls $0.06, 1 fold

Flop: 4♣ K♠ 7♥ ($0.16, 2 players)
hero checks, UTG bets $0.11, hero calls $0.11

Turn: J♥ ($0.38, 2 players)
hero bets $0.32, UTG calls $0.32

River: J♠ ($1.02, 2 players)
hero bets $0.90, UTG calls $0.90

Final Pot: $2.82
hero shows a full house, Kings full of Jacks
K♣ 8♦ K♦ 7♣
UTG shows
A♣ A♦ J♣ K♥

hero wins $2.72 (net +$1.32)

UTG collects $0.00 (net -$1.40)

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Pre aardig diep om faceup te 4betten maybe en post iets te enthousiast ...

PokerStars
6 Players

Stacks:
UTG ($1.69) 85bb
UTG+1 ($2.78) 139bb
hero (CO) ($18.36) 918bb
BTN ($5.33) 267bb
SB ($4.09) 205bb
BB ($2) 100bb

Pre-Flop: ($0.03, 6 players) hero is CO 3♠ J♥ A♣ A♥
2 folds, hero raises to $0.07, BTN raises to $0.24, SB calls $0.23, BB calls $0.22, hero calls $0.17

Flop: 9♠ 3♥ 3♦ ($0.96, 4 players)
SB checks, BB checks, hero checks, BTN bets $0.47, SB calls $0.47, BB folds, hero raises to $2.08, BTN folds, SB folds

Final Pot: $2.37

hero wins $3.90 (net +$1.58)

BTN lost $0.71
SB lost $0.71
BB lost $0.24

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Met stack van 1000bb gestopt :P

PLOL

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Hoofdstuk 1 van de gids van Schnitzelfish volbracht:)

Voorlopige actiestappen:

x elke dag bureau schoon maken en mijn bank leeg houden (geen kleding etc op dumpen).
x Zsm weer gold halen op PS, zodat ik bepaalde filmpjes kan kijken.
- Minstens 30K handen spelen op (PKR) 6max en FR.
x elke ochtend 50x situps
x elke pokersessie beginnen met een warming up en eindigen met een cooling down.
- Aan spel werken, door serie 'the thin redline' te kijken en door handen door te nemen met anderen en sweatsessie's, het liefst 1 per 2 weken.
x Maximaal 6 tafels, maar liever 4 ivm focus op het spel en spelverbetering.

Door het posten van mijn doelen in mijn blog, kunnen en mogen jullie mij afrekenen op het al dan niet halen van mijn doelen.

Let's go!

Wel filmpjes gekeken, maar de PLO vids van twisted ipv thin red line.

Tijd voor de volgende stappen van Schnitzelfisch!
Game ook geswitcht van NL --> PLO

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Aanbeland bij hfst 3 v Schnitzelfisch

3.1 Water

Yes, frequent rehydration is so important that it requires it's own topic. Water is what we're mostly made of. If you consume too little of it, how do you expect to function properly?

3.2 Coffee

The majority of grown up people start a day with a cup of coffee. Then, throughout the day, many of them drink a couple more cups of coffee. But why? Does it really taste that good? I guess some people do drink coffee because it tastes good, but usually it's because of one of these reasons:

-Everybody drinks coffee, so I should drink it too, right? What else am I supposed to drink when I go out for coffee?
-I'm tired and I can't get anything done. So I'll drink coffee to motivate me and make me less sleepy.

3.3 Nutrition

And we've finally arrived to nutrition! If you are overweight or eating unhealthy, please go and read all those benefits that I've written again. It is really important for you to realize that the following strategies in this guide will have way less effect if you do not commit to eating healthy. This is one of the best changes that you can make in your life.

Ik ben nogal fervent koffiedrinker, dus dat wordt interessant ;)
Water drinken is echt een eye-opener, hoe basic het ook is. Gelijk mee begonnen en ook voeding gelijk mee begonnen. Hier kan ik wel veel winnen. De 50 pushups zijn standaard en ik neig al na 3 sets van 25, met goede spanning:)

Ik zondig nog wel met koffie; of 's ochtends of na het werken. Maar verder gaat het prima :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

bump, zo stil laatste tijd rik?

Beantwoorden
Citeren
kalakaja
PokerStrategist

doe update dan

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Door de drukte met de nieuwe master niet zo veel als ik zou willen aan poker toegekomen. Het is allemaal even wennen. Het helpt ook niet mee dat bol.com er 2 weken over doet om je boeken te leveren :facepalm:
Nu de literatuurachterstand aan het wegwerken en afgelopen vrijdag mijn bachelor of Science in ontvangst mogen nemen. Dat heeft mijn zieke vader ook nog mee mogen maken, wat wel erg nijs was! :)
Qua poker focus ik me op dit moment op stars ivm de WCOOP bonus, welke ik bijna gecleared heb. Ik speel 25plo, 25plo zoom, $2,50 180m turbo's en de $4,40 180m. Af en toe wat NL 6max deep ante tables, omdat ze zo soft zijn (16 en 25NL) en nog een paar (40) mtts gemincashed.
Binnen een week hoop ik de bonus te clearen om vervolgens op PKR de reload vrij te spelen dmv 25-50plo en 25-50 NL 6max.
Qua werken baal ik als een stekker van mn huidige werkgever en is het werken in de zorgsector lastig te combineren met het volgen van een master, aangezien het beide om kantooruren gaat. Deze week solliciteren naar 1 of 2 hele mooie, interessante en meer flexibelere baantjes. Als ik het ben geworden, zullen jullie dat ongetwijfeld horen!
Qua fitness kilo's afgevallen, gespierder geworden en ik fiets nu ook minstens 2x per week 6,5 km heen en dan weer terug van en naar het treinstation. Feels good. Rook nog maar 1 pakje sigaretten per 3 dagen.
En na 2 weekenden met veel te veel alcohol en echt bizarre dingen die daarin zijn voorgevallen, toch maar besloten om een stuk minder (meeste dagen helemaal niet) te drinken.
Nog een pokerhandje om t af te leren:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]CO$65.26:///////;BU$34.79:///////;SB$85.82:///////;BB$70.68:///////;MP2$131.75:///////;MP3 (Hero)$59.40:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with 5:s, 5:d.
MP2 calls $0.25, Hero raises to $1.00, 4 folds, MP2 raises to $4.50, Hero calls $3.50.

Flop: ($9.35) T:h, 7:h, K:c (2 players)
MP2 checks, Hero checks.

Turn: ($9.35) 5:c (2 players)
MP2 bets $20.75, Hero raises to $54.85, MP2 calls $34.10.

River: ($119.05) 6:s (2 players)

Final Pot: $119.05.
Results follow:

Hero shows three of a kind, fives(5:s 5:d).
MP2 shows a pair of nines(9:s 9:h).

Hero wins with three of a kind, fives(5:s 5:d).

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Table 'Deflotte IV' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: CoooC ($60.37 in chips)
Seat 2: Amadoren ($28.29 in chips)
Seat 3: Unluckyno.13 ($34.63 in chips)
Seat 4: joesm ($16.49 in chips)
Seat 5: HERO ($128.52 in chips)
Seat 6: mrsmugface ($11.68 in chips)
joesm: posts small blind $0.10
HERO: posts big blind $0.25
HOLE CARDS
Dealt to HERO [6 :diamond: A :spade: A :club: T :diamond:]
mrsmugface: folds
CoooC: raises $0.60 to $0.85
Amadoren: folds
Unluckyno.13: folds
joesm: calls $0.75
HERO : raises $2.55 to $3.40
CoooC: raises $7.65 to $11.05
joesm: folds
HERO : raises $22.95 to $34
CoooC: calls $22.95
FLOP [Q :heart: 6 :spade: 5 :diamond:]
HERO : bets $27
CoooC: calls $26.37 and is all-in
Uncalled bet ($0.63) returned to HERO
TURN [Q :heart: 6 :spade: 5 :diamond: 9 :diamond:]
RIVER [Q :heart: 6 :spade: 5 :diamond: 9 :diamond:] [T :heart:]
SHOW DOWN
HERO : shows [6 :diamond: A :spade: A :club: T :diamond:] (two pair, Tens and Sixes)
CoooC: shows [J :spade: 9 :club: 8 :spade: T :spade:] (a straight, Eight to Queen)
CoooC collected $119.59 from pot
SUMMARY
Total pot $121.59 | Rake $2
Board [Qh 6c 5d 9d Th]

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Een update:

Niet veel goed nieuws te melden na het behalen van m'n bachelor. Wel tof dat mijn vader dat nog mee heeft mogen maken :) Helaas is mijn vader 9 dagen erna overleden. Op zijn verjaardag, 6 oktober, hebben wij mijn vader begraven. De dag voor zijn overlijden, in de nacht van 29 op 30 september, met m'n ex in bed beland. Daarvoor had ik haar verteld dat ik nog van haar hield, zelfs na een jaar. Nog wel meer significante dingen aan haar verteld en van het 1 kwam het ander. Volgende middag rond 14u belt m'n moeder dat het slecht gaat met m'n vader. Een uur erna zegt mijn ex-vriendin dat er niks tussen ons veranderd, oftewel het wordt nooit meer wat. FML. Daarna naar het ziekenhuis en nog lang met mijn vader kunnen praten, alvorens hij overleed.

Vervolgens 2 grote deadlines en een tentamen in de week erna, waarvan ik de deadlines wonderwel gehaald heb, maar het tentamen laten schieten. Nu een week later heb ik er vrede mee dat mijn vader overleden is, maar ik mis hem verschrikkelijk..

Pokerwise staat het even op een laag pitje en wilde ik eigenlijk mijn grenzen verleggen door iets te gaan doen voor de community, maar ik ben het niet geworden. Ach, wie weet een volgende keer. De master gaat ok, in ieder geval nieuwe vrienden gemaakt :) En ik loop redelijk bij.
Komende weken weer wat meer poker. Ws een combo tussen NLH en PLO, afhankelijk van hoe mijn pet staat: ongevoelig voor variance of gevoelig ;)

tl;dr: my father passed away, rip

threadsaver:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren

Gecondoleerd.. En sterkte. :(

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door aikikai
Gecondoleerd.. En sterkte. :(

dank

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jek man, da's minder nieuws :(

Kan je alleen heel veel sterkte toewensen en dat je die dingen snel een plek kunt geven. Woorden zijn er in dergelijke gevallen te weinig...

Gecondoleerd.

Beantwoorden
Citeren