Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Afgezien van de freelancer niet meer gespeeld (en die ging bagger :P), dus tja ...

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

update (pcbeem:f_tongue::f_tongue:)

Laatste paar dagen druk geweest en weinig tijd gehad om te pokeren dus heb de tijd gepakt wat ik kon pakken. Vandaar geen update:f_rolleyes::f_rolleyes:

Vrijdag: Heb ik een kleine winst gemaakt en het spel was goed. Heb me meer aan mijn punten gehouden waar ik graag aan wou werken.

Maandag: 10 verlies. Poker was nog niet zo slecht, maar sommige all-ins pre-flop werden gekraakt. AA tegen k-10 :f_o: :f_o:.

Ik ben vandaag ook weer terug gegaan naar de 2NL. Ik voel me nog niet echt thuis op de 5NL. Ik ben niet bang ofzo, maar iets remt mij. Misschien grote potten spelen voor meer geld? Geef ik mijn tegenstanders teveel krediet ? Is het aanpassen aan het niveau ? Ik ga nu door de weeks 2NL spelen en in het weekend 5 NL. Om zo langzaam te wennen.

Iemand dit ook mee gemaakt? En heb je misschien bruikbare tip?

Vandaag 2 NL voelde gelijk als thuis komen. De automatische piloot ging er weer op en ik hengelde de ene naar de andere grote pot binnen. Vooral de tegenstander op een hand zetten ging super goed. Ik heb het verlies van gisteren weer goed gemaakt + nog 3 dollar.

Ben nu ook weer begonnen met fitness en werkt ook altijd verfrissend bij mij.

BR 151.25

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Hier gaat 't niet super. Ik heb even de 190€ aangetikt, maar dat heb ik nu weer om weten te buigen naar 267€. Dus tsjah, downswing i guess.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch mooi dat je hier weer van herstelt ben van de downswing dat er helaas bijhoort.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Afgezien van de freelancer niet meer gespeeld (en die ging bagger :P), dus tja ...

Hey een update is een update _evil:, bij mij liep het niet veel beter als 32e out had het waarschijnlijk wel gered met folden achteraf maar ja AQs kan ik niet wegleggen in deze fase.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja batsie dat is vaak een drempel die je over moet, misschien optie om 1 tafel NL5 te pakken en dan een NL2?

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Inmiddels sta ik weer op 330€.

Het gaat allemaal niet vanzelf. Zit af en toe flink te battelen met regs die een zelfde driebet strategie hanteren als ik. Dus dat resulteert erin dat ik exploitable aan 't 4betten ben maar dan word ik geowned postflop, omdat ze callen en hitten. Maar goed, het resultaat mag er weer zijn.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vanavond wel een freeroll op 888 gedonkt en $1,12 kunnen bijschrijven.

Bankroll daar dus weer zo'n 50% opgekrikt, naar $3,21 :D

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

avondsessie (uurtje)

De lijn van gisteren behoorlijk door kunnen trekken. Wederom de tegenstander op een hand zetten ging super. Daar ga ik me nog meer in verdiepen. Het is gewoon lekker om aan tafel te zitten en je hebt een idee met welke handen je tegenstander speelt.

Klopt Pcbeem, ik moet gewoon over die drempel heen, maar merk wel dat het nu de tijd nog niet voor is. Ik speel op het moment nog beneden en dan kan ik niet me 100% concentreren. Wanneer de pup beneden kan blijven zonder de boel te slopen ga ik een verdieping hoger.
Moet toch op meer dingen letten bij 5NL en wil dat in een kamer doen waar ik niet afgeleid word. Dus ik blijf nog lekker op de 2NL hangen en dat is ook geen straf.

winst 5.93

BR 157.28

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oh nee zo lang je lekker omhoog blijft gaan is blijven hangen prima, BRM is slechts een indicatie niks moet!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang NL2 je beter bevalt is het inderdaad prima om daar te spelen en zodra je klaar bent voor NL5 dan komen de resultaten daar ook zeker wel.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984

Zo, 50€ rakeback/rakerace erbij. En een 25€PLO ticket vanwege een raffle omdat ik op de button zat oid.

Anyway, bankroll naar 380€. :)

Nu nog spelen vanmiddag en vanavond/.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Zo, 50€ rakeback/rakerace erbij. En een 25€PLO ticket vanwege een raffle omdat ik op de button zat oid.

Anyway, bankroll naar 380€. :)

Nu nog spelen vanmiddag en vanavond/.

Dat zijn mooie berichten! Je speel je 5NL of 10NL? Dan gaat de rakeback lekker snel😁

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Er is geen nl5 op Unibet, enkel NL4 en NL10(en hoger natuurlijk). Ik speel nl10. Mijn bankroll plan is om bij 625€ up te moven naar nl25 en bij 200€ down te moven naar nl4

Ben benieuwd. Zit er nu mooi tussen in. Maar met die swings op unibet kan het beide kanten snel op gaan. Als ik weer naar de 200€ raak zal ik het wel net niet denderend beaten maar meer slecht spel zijn. Echter als ik up ga moven hoop ik ook op wat goede variance maar dat zal nog wel even duren.

Denk trouwens dat nl10 wel mijn niveau is op dit moment. Dus dan zit ik nu mooi goed. Zal hier ook nog wel een handje plaatsen vanavond. Misschien dat ik ook wel op nl10 blijf om de challenge te completen. NL25 is me altijd een bult geld als 't naar beneden swingt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja je swingt lekker omhoog al moet je die swings naar beneden misschien wel proberen te beperken :P

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Lekkere vissessie :f_cool:

Even fijn naar de sportschool geweest om daarna lekker te kunnen pokeren.
Spel was oke. Heb hier een daar wel wat geld kunnen besparen, maar het is toch moeilijk een set K te folden. Gast had een full-house. Heb de hand bekeken en het is mijn eigen schuld. Ik zal kijken of ik morgen tijd heb om de hand te posten. Leer momentje!!

Winst 6.24

BR 163.52 op naar de 170!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

410€ geeindigd. 1 maal QQ pre gefold omdat me software eruit knalde, altijd jammer. Weet trouwens niet of 't nou goed was of slecht was qua resultaat. Maar het is altijd vervelend als 'n plan zo verloren gaat.

Ik was mehmeh, leuke valuebet op de turn. Maar ja, de river bracht hem z'n pairtje :).

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

410€ geeindigd. 1 maal QQ pre gefold omdat me software eruit knalde, altijd jammer. Weet trouwens niet of 't nou goed was of slecht was qua resultaat. Maar het is altijd vervelend als 'n plan zo verloren gaat.

Ik was mehmeh, leuke valuebet op de turn. Maar ja, de river bracht hem z'n pairtje :).

Je moet hier gewonnen betten op de flop. Pre-flop laat je zien door je raise dat je een sterke hand hebt en hij checkt , dus grote kans dat je hier al de pot oppakt.

Wel een drama call van die freak

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Euh nee, want als ik behind check flop, speel ik op de turn tegen een andere range als hij checkt. Kennelijk een range met daarin ook gutters. Met deze line kom ik iig tot aan de river zonder de pot te infloaten. Soms hit villain op turn of river dan, ook ik kan hitten en meer value extracten. En met deze line kan ik gerust behind te checken op de river en m'n hand showen. Iets wat me niet lukt door flop te betten.

Ik zal zeker niet zeggen dat de line om de flop te betten -ev is. Is zeker ook +ev. Maar ik denk dat de line om flop niet te betten een grotere ev heeft.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Het was weer lekker spelen vanavond. Alleen de concentratie nam af op het einde en ben ook eerder gestopt. Ik zou graag nog een sessie van 45 min willen doen, maar ik ben gewoon moe. Ga niet verder,want dan is de kans op een tilt wel groot.
Spel was weer lekker stabiel vanavond.

Morgenmiddag ga ik (als er niks tussen komt) mijn historie uitpluizen en verbeter punten zoeken. Hoop op interessante handen.
Morgen avond nog een sessie, maar alleen zonder drank op :f_drink: :f_biggrin:. Dat heeft mij vroeger echt veel geld gekost zeg:f_tongue:.

winst 4.85

BR 168.37

Goed weekend allemaal!!

Beantwoorden
Citeren