Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Bij mij ging het ook weer perfect. Mooiste was dat ik toevallig de kaarten kreeg om een fish echt helemaal suf te 3betten. Hij maar callen. Kreeg op een gegeven ogenblik JJ en hij had nog maar 70bb over. Dat ging er in tegen een voortreffelijke 99, blind vs blind overigens.

Eindstand voor vandaag op 470€. Doordat ik in december een raffle ticket had gewonnen voor bronze heb ik ook nog een nl25€ ticket gekregen. Die hoop ik nog te gaan verzilveren :). Ben benieuwd of ik op dat ticket goed ga runnen.

Dus heb weer de upswing te pakken. Gewoon doorswingen en op naar de 1k€ :).

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Lekker bezig AD. Je bent bijna op de helft , knap hoor. Hopen dat je staks de 25NL kunt spelen en dan ben je er zo 😜

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Leuk dat het allemaal zo goed gaat momenteel. Jullie ook een fijn weekend.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik ben FarmerKlara. Blijkbaar nodigde mijn stijl SMORC uit om me te gaan 5bet bluffen met AQo. Altijd fijn als m'n pocket pairtje het houdt. Handje van gisteren overigens.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is altijd lekker en dat mogen ze best vaker doen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Niet heel erg lang gespeeld vandaag. In ieder geval sta ik met de bankroll op 461€. Ik heb ook nog een nl25€ ticket, daar moet ik nog 290 flopjes op zien. Ticket waarde is inmiddels 86€. Maar man man man wat een variance had ik daar, won gelukkig een flip. Zal morgen het flippende handje laten zien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt allemaal positief en we zien jouw fliphand graag tegemoet.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ja dat is wel sneu. Die flip hand is van gisteren en ogenschijnlijk kan ik die handen van gisteren niet meer bekijken:(. Bah.

Vandaag op de nl10 geklommen naar een roll van 485€. Ticket heeft een waarde gekregen van 90€, ik moet nog wel 243 flopjes zien. Het zat niet bijzonder mee. De keer dat 't all in ging hadden we dezelfde hand. En ik probeerde een fish te bluffen met 12 outs en ik hitte niet. Koste me een halve stack. Verder wel solid gespeeld in mijn beleving.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Lekker bezig AD. Je bent bijna op de helft , knap hoor. Hopen dat je staks de 25NL kunt spelen en dan ben je er zo 😜

Ben van plan met uitzondering van dat ticket alleen op nl10 te spelen voor de challenge. De hoeveelheid iets betere speler per iets mindere speler is op nl25 toch wat anders dan op 10. En ik wil het wel bijzonder graag gaan halen natuurlijk!

Wel leuk om zoiets samen te doen:).

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Gisteren en vandaag toch weer op 5NL gespeeld.

De sessies gingen redelijk. Maar zo begon ik 2 weken geleden ook. Het gevoel is wel beter en ga nu echt voor een langere tijd op de 5NL spelen.

Ik wil een betere speler worden en dat kan alleen maar als je op een hoger niveau gaat spelen.
Ik zal nog veel moeten leren, maar daar heb ik zin in .

Ik vanaf morgen ook beginnen met een warming up! Ik ga de eerste 15 minuten handen terug kijken die goed en die slecht gingen. Daar schrijf ik de goede punten van op en de slechte.
Het zal mijn spiekbriefje worden:f_biggrin: ( hier moet ik echt meer energie in steken wil ik beter worden)

BR 188.36
Ben toch wel een beetje trots op me zelf. Ik ben constant aan het spelen en daar kon ik vorig jaar alleen nog maar van dromen. Ook de forumleden helpen hier aan mee, dus dikke:f_thumbsup: voor jullie!

Beantwoorden
Citeren
Dito8
PokerStrategist

Goede resultaten lees ik hier! Goed bezig heren!
Ik hoop vanaf volgende week ook weer te gaan spelen. Nu lange dagen maken op het werken en dan heb ik de concentratie 's avonds niet meer helaas. Tot die tijd kan ik jullie belevingen lezen:D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Ja dat is wel sneu. Die flip hand is van gisteren en ogenschijnlijk kan ik die handen van gisteren niet meer bekijken:(. Bah.

Vandaag op de nl10 geklommen naar een roll van 485€. Ticket heeft een waarde gekregen van 90€, ik moet nog wel 243 flopjes zien. Het zat niet bijzonder mee. De keer dat 't all in ging hadden we dezelfde hand. En ik probeerde een fish te bluffen met 12 outs en ik hitte niet. Koste me een halve stack. Verder wel solid gespeeld in mijn beleving.

Dat is jammer van die hand. Overal ziet het er in ieder geval positief uit :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Helaas vandaag zat het tegen op de tafels. Niet dat het heel erg naar beneden is gegaan. Maar toch, het liep niet. 1 maal tilt call gedaan op de river, altijd jammer. Dus de roll is iets naar beneden geswingt. 471€ dientengevolge.

De ticket ging wel aardig, 104€ daar inmiddels op en ik moet nog 212 flopjes daarvan zien. Dus netto ben ik gelijk gebleven vandaag.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Toch erg lekker bezig hoor!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Een break-even dag als slechte dag is nooit verkeerd. Altijd beter dan een verliesgevende dag.

Beantwoorden
Citeren

Heel sterk bezig idd

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Na gisteren sta ik weer op de 487€ bankroll. Ticket waarde is iets gestegen naar 105€. Flopjes die ik nog moet zien zijn 170. Het zat me niet mee met de grote handen, KK vs AK preflop all in. AA vs QQ preflop all in. Maar toch winst gepakt. Ik ben heel slecht altijd in het onthouden als ik het er behind in kreeg:P

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

update.

Heb van het weekend weinig gespeeld. Heb Din/Wo en vanavond een sessie gedaan van 1,5 uur gemiddeld. Heb helaas geen handen terug gekeken, omdat ik het jammer van de tijd vond. Ik denk ook dat ik het op een vast dag allemaal terug ga kijken (zaterdags). Mijn nieuwe warming up is gewoon 2NL spelen om vervolgens naar de 5NL te gaan.

Heb de stijgende lijn inmiddels ook op de 5NL te pakken. Wel 3 dagen, maar goed het is een stijgende lijn. Wel had ik dinsdag en woensdag dat ik eerst een paar BB verloor om vervolgens iedereen een draai om de oren te geven. Vandaag weinig grote potten verloren. 1 keer KK tegen AA. Jammer maar dat gebeurt soms.

Goed nieuws ik heb de $200 gehaald en heb bijna 4000 starscoins (40dollar)..

BR 208.19

Beantwoorden
Citeren

Jullie gaan voortreffelijk! KEU RIG!

Nou, ik sta intussen ook weer op het bord met een winstroll van

$2.12

Edit: LOL!!!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Leuke resultaten Batsie.

Robbie, leuk dat je ook weer meedoet. Zou het een erg interessante prestatie vinden als je die 1.000€ weet vol te maken met freerolls.

Zelf heb ik vandaag niet heel lang gespeeld. Korte middag sessie en een uurtje vanavond. Vanavond runde ik als een koning. Paar erg tighte folds gemaakt 2pair weggelegd op de turn bijv. Ik zag gewoon alleen maar value in zijn turn range. Flop had ik misschien al weg kunnen leggen.

Verder nog een flip gewonnen blind vs btn met me TT vs AK. Tsjah verder nog AJ tegen J7 erin voor 80bb op J63 oid. Was fun playertje. En dan staat de roll ineens op 524€. Omdat het laat was voordat ik kon spelen heb ik me niet gewaagd op nl25 in verband met het ticket. Morgen zal ik ook niet op 't ticket spelen enkel wat nl10. Dus dat ticket staat ook nog op de 105€ :).

Beantwoorden
Citeren