Woops, speelde even nl25 nadat ik op nl10 ook al wat had verloren, bankroll dientengevolge gedaald naar 430€.
Ik sta weer op 450€ bij benadering. Altijd vervelend als je wat geld verliest en altijd lastig om dan vol goede moed weer op een nl10 tafel te gaan zitten. Maar gelukkig is me dat wel gelukt vandaag.
Toch mooi herstel.
Lastig he, die neiging om verliezen goed te maken op hogere levels
Ah jah, het lastigste vind ik om gewoon weer nl10 te spelen als ik het gepoogd heb op een hoger niveau.
Gisteren dan weer nl10 gespeeld maar m'n aandacht was er niet helemaal bij. Vandaag dan geprobeerd in de browser te spelen en dat beviel me verrassend goed. Geen crashes, geen ghosts op m'n tafels. Gewoon leuk spelen. Het aantal tafels is wel terug gegaan met 1. Omdat ik dus gisteren onaandachtsvol gespeeld heb, was de bankroll gedaald naar 375€. Vandaag weer wat terug gepakt en geeindigd op 405€.
Belangrijkste is dat ik nu weer vrolijk en vrij nl10 speel en dat in de browser spelen een goede vooruitgang is ipv de client.
Ach dat geld dat haal ik wel weer op. Echter het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan en dan is een hoger niveau altijd een schijnoplossing.
Dat is waar. Zou daarom ook leuk zijn als je NL25 uiteindelijk ook weet te verslaan om dit op te lossen.
Vanavond ga ik het ook maar weer eens proberen. Hoeveel uur per week pokeren jullie gemiddeld eigenlijk? Elke avond of zijn het vaste avonden/dagen in de week dat jullie spelen?
Succes allemaal weer dit weekend aan de tafels!
Jij ook het beste voor dit weekend Dito8 en de rest
Mooi dat het weer de goede kant op gaat advancedTN1984
Oorspronkelijk gepost door Dito8
Vanavond ga ik het ook maar weer eens proberen. Hoeveel uur per week pokeren jullie gemiddeld eigenlijk? Elke avond of zijn het vaste avonden/dagen in de week dat jullie spelen?Succes allemaal weer dit weekend aan de tafels!
Ik ongeveer 20 minuten per week of zo
605€
Speel weer op nl25, kijken hoe lang dat goed gaat. Ik move down at 500€ dus heb wat ruimte.
Dat heb je weer heel snel herstelt en ben benieuwd of je deze lijn op NL25 kunt doortrekken.
Ben wel benieuwd advanced, hoeveel tafels speel jij en hoe lang dat je zulke sprongen kunt maken?
Hmmm ik speel best veel gemiddeld wel 's middags vanaf 15.00u tot 22.00u, ik werk nu parttime vandaar. Anders maak je niet zulke sprongen. Deze sprong vooral gemaakt op nl25. Ik speel op nl25 4 tafels en op nl10 6tafels.
Vind 't een leuk spelletje, dat verklaart een hoop. Anyway, vanmiddag een 3 uur durende sessie gespeeld en -5€ genoteerd, maar vanavond nog een sessie gespeeld. Geeindigd op 685€. Downswing hoop ik niet meer mee te maken tijdens de challenge. Samen met het promo geld kom ik op ong 80% van de challenge.
Op unibet is nu een nl25 promo bezig, mensen kunnen spelen met een ticket als ze afgelopen week 30 flops hebben gezien voor 5 dagen. Dat brengt een hoop geld naar nl25 en het is wel soft voor het moment. Veel spazz te zien.
Dat klinkt allemaal heel positief. Al gaat dat natuurlijk weer snel voorbij als ze de tickets kwijt zijn geraakt of verzilverd hebben door een of andere manier. Veel plezier ermee.
hoi allemaal,
Sommigen kennen me nog anderen zullen me dan nu leren kennen
Heb me door heel de blog gelezen en vind het ene leuk concept en denk ook dat het aanspoort om goed te doen dus ik doe ook mee :).
Had 25 euro op unibet gezet. speel er de nl4 qua br niet helemaal juist wss maar tot zo ver brm :p. grootste probleem: -tilt of hogere stake spelen om geld terug te winnen.
Wat ik zelf wil is niet broken gaan en natuurlijk roll uitbouwen en dit volgens brm (wat ik eerder nooit kon) weet dat ik nu niet echt met brm werk maar hoop eerst uit te bouwen en er dan wel mee te werken
ik speel niet zo heel veel probeer minimum paar keer per week toch wel even te spelen. en we zien wel
BR: 61E (na een klein maandje spelen)