Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Leuk dat je er weer bent! :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Leuk dat je er weer bent! :)

Tijdje terug inderdaad maar niet minder leuk :P

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

:f_cool: mooi dat je er weer bent:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je nieuwe start en dat je gauw de 100 bankroll mag aantikken :gl:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

merci allemaal :) hoop dat ik nu kan blijven spelen en dus ook hier op tijd en stond een update geven :f_drink:

Gisteren wat kunnen spelen, had nog een ticketje voor nl25. Had dit al wat omhoog gewerkt tot een 36, dus gisteren vol goeie moed een tafeltje geopend. Ging redelijk eerst wel wat gezakt in mijn room naar een 15-16E, dan me spel wat aangepast en stond weer op een 24E tot ik de gedroomde hand krijg AA, ik had positie UTG+1, het ideaal scenario: UTG raised en om er geen lang verhaal van te maken :) preflop AI, AA vs QQ, spijtig genoeg mocht het niet zijn QQ hit 4 to a flush. het resterende bedrag van het ticket was te klein om nog in een room te gaan is dus bij geschreven. Ben dan nog begonnen in 2 roomtjes (4nl) maar voelde dat tilt op me schouder zat mee te kijken dus ben er maar vlug mee gestopt.

het goede nieuws dan nieuwe roll

72.8E

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Goed zo Ilgenio,

Vooral goed dat je tilt aan voelde komen en maar gestopt bent.

Ik zelf heb gisteren weer vlot op nl25 gespeeld. Het was lastig omdat ik 2 handen tegen een reg, co vs bu(rondje erna) premiums kreeg en die moesten erin natuurlijk. Helaas waren zijn premiums sterker. Dus al met al ben ik gisteren 60€ gestegen en naar 744€ geklommen.

Er werd ook wat gedissed op nl25, iemand had als naam sansear, en een ander had als naam sansaer. Met hetzelfde avatar. Dus dat was vooral vervelend.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

merci advanced,

Moet zeggen dat ik achteraf ook wel trots was op mezelf vooral omdat dit juist dikwijls was waar het bij mij fout liep.
mja is toch wel heel mooi dat je toch nog 60 bent gestegen terwijl je daar al 2 buy-in verliest.
Zouden we voor jou niet beter een wat hoger doel uitkiezen? mss 5000 ofzo? tegen dan komen wij mss ook wat dichter van de beoogde 1000 :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel heel toevallig dat ze beide bijna dezelfde nickname en avatar hadden.
Mooi dat het met jullie zo goed gaat momenteel :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

thx SDk,

Gisteren terug een uurtje kunnen spelen. Liep heel lekker, zowel qua spel als qua kaarten.
zo'n sessie die je wel altijd zou willen maarja :)

roll: 86E

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
merci advanced,

Moet zeggen dat ik achteraf ook wel trots was op mezelf vooral omdat dit juist dikwijls was waar het bij mij fout liep.
mja is toch wel heel mooi dat je toch nog 60 bent gestegen terwijl je daar al 2 buy-in verliest.
Zouden we voor jou niet beter een wat hoger doel uitkiezen? mss 5000 ofzo? tegen dan komen wij mss ook wat dichter van de beoogde 1000 :)

Ik doe tot 1.000€ hier en ga dan verder met een challenge om inderdaad naar de 5k te gaan op het engelse forum. Verder op dit moment is de roll 815€. Zojuist niet denderend gespeeld, en gisteren voornamelijk gestegen door een flip te winnen. Maar ook die mindere momenten horen er af en toe bij. Vandaag ook weer een flip gewonnen. En verder waren er weer wat standaard nl25 geld spewers.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Die 1k haal je volgens mij met je vingers in je neus! Goed bezig man!

Hopelijk blijf je ons wel op de hoogte houden wanneer je naar de 5k gaat werken :)

Beantwoorden
Citeren

Ja, Advanced, blijf ons op de hoogte houden, zodra je overstapt. Laat ons bijvoorbeeld weten wat de naam van je blog op het Engelstalige forum is. Dan kunnen de liefhebbers van de Engelse taal je ook daar bezoeken. Succes man!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Vandaag een moeilijk dagje. Niet alleen omdat ik niet super speelde. Paar keer met de river wat geld weggegeven, totaal ongeveer 30 a 40€ schat ik. Vooral omdat het me weer niet meezat met de premiums, kings(2x) vs aces en toen ik aa had liep ik tegen kk aan die een k op de flop kreeg. Verder nog AK vs QQ en AA en nog eens AK vs QQ die 't erop de flop in gooide nadat al meer dan de helft van me stack er in zat. Gelukkig won ik die nog wel. Soms denk je als je 't er met AA nooit in krijgt tegen kings en wel met kings tegen aa aanloopt dat ze 't er alleen ingooien met aa. Dat is een gevoel en daar heb ik niet heel veel aan.

Al met al is het dan erg lastig om winst te maken. Gelukkig valt het verlies met 2 stacks me behoorlijk mee. Dus sta nu op 765€. Laat ik eerst maar eens de 1.000€ halen. Ok dat scheelt niet heel veel met al de rakeback die ik nog krijg.

Ik blijf sowieso me eigen blog op het nederlands gedeelte up-to-date houden natuurlijk. Echter deze blog vind ik leuk omdat je met z'n allen aan een gemeenschappelijk doel werkt. Dit is me engels talige blog. https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=2571371#post2571371.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

gisteren ook een slechte dag voor mij.
4 maal set over set waarvan ik niet denk dat ik 1 had kunnen folden. En dan nog 1 maal had ik tienen, flop 10 8 3, turn J. we zijn op de turn AI, villain heeft 99 river is natuurlijk 7.
ook niet meer uit de rode cijfers geraakt spijtig genoeg.
Maar we gaan er geen bad beat post van maken dus eindig ik met positieve noot: ik ben vooral blij dat ik niet ben beginnnen donken op hogere stakes. Me 1 - tilt 0

roll: 82E

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien leuk om deze handen deze handen te posten. Dan kunnen we er naar kijken.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Misschien leuk om deze handen deze handen te posten. Dan kunnen we er naar kijken.

unibet schatje unibet :P + was mobiel dus screenshot zat er niet echt in ;)

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Jawel, die kun je opzoeken als je weer op je desktop zit :).

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik denk dat ik er virtueel ben. Mijn roll is gegroeid naar 855€. Samen met de rakeback van de rakerace, 100€. En in ieder geval 45€ van de 10% cash boost. Moet ik er zijn naar mijn idee.

Dus ik sluit hierbij mijn aandeel in deze leuke challenge af. Ik blijf het wel volgen uiteraard. Was fun!

Ik wens ieder veel plezier en hoop dat iedereen zal volgen om de 1.000€ vol te maken:). 't moet te doen zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nice op naar de $2000 nu :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Netjes hoor, dan heb je rap gedaan. Blijf je ons op de hoogte houden tot welk niveau je komt?:f_grin:

Beantwoorden
Citeren