Overal zo te zien een positieve dag. Zou mooi zijn als het zo door blijft gaan.
Een lekkere avondsessie.
Het ging qua handen beter dan gisteren en dat speelt ook gelijk een stuk makkelijker.
Heb me niet laten verleiden tot slecht spelen. Lekker in positie spelen en de rest fouten laten maken.
Krijg het steeds beter door op welke momenten ik een bluf kan maken. Al met al moet ik nog veel leren, maar ik ben met mijn spel super blij van de afgelopen week. Ook met deze Challenge heb ik een extra stok achter de deur om niet terug te vallen in mijn oude pokerpatroon.
Deze hand maakt het ook allemaal net iets makkelijker
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com/
Button ($2.16)
Hero (SB) ($3.37)
BB ($1.37)
UTG ($2.51)
MP ($1.57)
CO ($2.37)
Preflop: Hero is SB with A
, A
UTG raises to $0.12, 1 fold, CO calls $0.12, 1 fold, Hero raises to $0.50, BB raises to $1.37 (All-In), UTG calls $1.25, 1 fold, Hero raises to $3.37 (All-In), UTG calls $1.14 (All-In)
Flop: ($6.51) 3
, 2
, 7
(3 players, 3 all-in)
Turn: ($6.51) Q
(3 players, 3 all-in)
River: ($6.51) 7
(3 players, 3 all-in)
Total pot: $6.51 | Rake: $0.23
Results:
Spoiler
Hero had A
, A
(two pair, Aces and sevens).
BB had 9
, K
(one pair, sevens).
UTG had 10
, 10
(two pair, tens and sevens).
Outcome: Hero won $6.28
winst$4.44
BR 65.36
Iedereen een fijne pokeravond.
Ook hier een avondsessie. Ging best aardig. Had alleen wat te vaak de pech aan de verkeerde kant van de streep terecht te komen. Hierdoor kon mijn kleine rolletje de downswing niet voldoende opvangen.
Dagverlies E11,54
Bankroll E0,00
Fijne nacht iedereen, en degene die nog speelt: succes!
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Een lekkere avondsessie.Het ging qua handen beter dan gisteren en dat speelt ook gelijk een stuk makkelijker.
Heb me niet laten verleiden tot slecht spelen. Lekker in positie spelen en de rest fouten laten maken.
Krijg het steeds beter door op welke momenten ik een bluf kan maken. Al met al moet ik nog veel leren, maar ik ben met mijn spel super blij van de afgelopen week. Ook met deze Challenge heb ik een extra stok achter de deur om niet terug te vallen in mijn oude pokerpatroon.Deze hand maakt het ook allemaal net iets makkelijker
![]()
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com/Button ($2.16)
Hero (SB) ($3.37)
BB ($1.37)
UTG ($2.51)
MP ($1.57)
CO ($2.37)Preflop: Hero is SB with A
, A
UTG raises to $0.12, 1 fold, CO calls $0.12, 1 fold, Hero raises to $0.50, BB raises to $1.37 (All-In), UTG calls $1.25, 1 fold, Hero raises to $3.37 (All-In), UTG calls $1.14 (All-In)Flop: ($6.51) 3
, 2
, 7
(3 players, 3 all-in)
(3 players, 3 all-in)
(3 players, 3 all-in)
Results:
Spoiler
Hero had A
, A
BB had 9, K
(one pair, sevens).
UTG had 10, 10
Outcome: Hero won $6.28winst$4.44
BR 65.36
Iedereen een fijne pokeravond.
lekker handje en wat een cadeautje van beide spelers
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Een lekkere avondsessie.Het ging qua handen beter dan gisteren en dat speelt ook gelijk een stuk makkelijker.
Krijg het steeds beter door op welke momenten ik een bluf kan maken. Al met al moet ik nog veel leren, maar ik ben met mijn spel super blij van de afgelopen week. Ook met deze Challenge heb ik een extra stok achter de deur om niet terug te vallen in mijn oude pokerpatroon.Deze hand maakt het ook allemaal net iets makkelijker
![]()
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com/Button ($2.16)
Hero (SB) ($3.37)
BB ($1.37)
UTG ($2.51)
MP ($1.57)
CO ($2.37)Preflop: Hero is SB with A
, A
UTG raises to $0.12, 1 fold, CO calls $0.12, 1 fold, Hero raises to $0.50, BB raises to $1.37 (All-In), UTG calls $1.25, 1 fold, Hero raises to $3.37 (All-In), UTG calls $1.14 (All-In)Flop: ($6.51) 3
, 2
, 7
(3 players, 3 all-in)
(3 players, 3 all-in)
(3 players, 3 all-in)
Results:
Spoiler
Hero had A
, A
BB had 9, K
(one pair, sevens).
UTG had 10, 10
Outcome: Hero won $6.28winst$4.44
BR 65.36
Iedereen een fijne pokeravond.lekker handje en wat een cadeautje van beide spelers
![]()
Het was ook pakjesavond π
Net een middagsessie gedaan en het ging prima op 1 hand na. ( ik had full house met 10 10 en tegenstander met A A. alles ging erin en ik verloor)
Paar lekkere potjes weten op te pakken met agressief spel en dat voelde goed. Ik pak ook steeds vaker de blinds op. Zo een hapje eten en hopelijk vanavond nog een sessie.
winst $5.28
BR 70.64
Redelijke sessie met veel pech.
Spel was best goed, alleen alles zat een beetje tegen. KK tegen QQ en tegenstander hit zijn Q. AA-KK en tegenstander hit zijn K. 2 pair en flop turn uitbetten en hij hit zijn 10 op de river waardoor hij een set heeft. flop KQ3. Was echt een moment dat ik bijna op tilt sloeg, maar dat bleef gelukkig uit. Heb ook met me zelf afgesproken wanneer ik 1 rare move maak er gelijk mee zou stoppen. Heb me nog redelijk kunnen herpakken.
verlies$3.24.
BR 67.40
Goed resultaat in totaal weer. Prima werk.
Zoals je weet is mijn challenge mislukt, maar probeer je toch hier aan te moedigen. Het was en is immers onze challenge. Ben er over aan het nadenken om toch weer mee te gaan doen, maar ben tegelijkertijd ook aan het nadenken erover om totaal met elke vorm van poker te kappen. Wordt dus nog vervolgd.
Zet hem op, en ook Blow...veel succes.
Thanks robbie! Ik hoop dat je mij komt helpen, anders maak ik de 2000 met alle plezier vol π.
SDK, klopt soms heb je van die dagen. Nu alleen niet van slag raken als de volgende sessie ook niet goed gaat. Heb mooie resultaten geboekt deze week en dat geeft de burger moed .
Fijne sessie achter de rug.
Het was aan 1 tafel gewoon bingoavond. Man man man wat een talenten zeg. Voor mij was het gewoon pakjesavond:f_thumbsup:.
Spel: Goed. Weer met veel lef gespeeld en ook vaak de blinden gepakt. Heb wel in de gaten dat ik met 70 % van de handen wel een steal kan bewerkstelligen. Ik mag nog wel iets meer 3betten, want een level hoger komt dat vaker voor.
Winst $3.95
BR 71.35
Altijd lekker op sinterklaasavond. Hopelijk spelen ze voor jouw op elke avond voor Sinterklaas
Hey Batsie,
Ben er toch over aan het nadenken om weer mee te doen met de Challenge. Het wordt geen jacht naar de duizend dollar, maar naar een voor mij realistisch doel.
Sterker nog...ik doe weer mee.
Ik start gewoon op nul. Zodoende vormen de winsten de roll waarmee ik werk.
Mijn challenge is om eerst te gaan voor tien dollar. Het lijkt niet veel, maar ik moet het haalbaar houden voor mezelf.
De uitdaging is er een van een hele lading deelchallenges.
Stap 1. Van $0.- naar $10.-
Stap 2. Van $10.- naar $25.-
Stap 3. Van $25.- naar $50.-
Stap 4. Van $50.- naar $100.-
Stap 5. van $100.- naar $200.-
Stap 6. Van $200.- naar $500.-
Stap 7. Van $500.- naar $1000.-
Stap 8. Van $1000.- naar $2000.-
Stap 9. Van $2000.- naar $5000.-
Stap 10. Van $5000.- naar $10000.-
Stap 11. Van $10000.- naar $25000.-
Stap 12. van $25000.- naar $100000.-
Een hele lange uitdaging. De vraag is natuurlijk tot welke stap ik kan reiken. Ik zelf hou het op Stap 5.
Dit alles gaat gebeuren op de grootste room, PokerStars. Daar liggen de beste mogelijkheden om dit te doen.
Verder ben ik ook benieuwd hoeveel sterren ik achter mijn naam kan krijgen op PokerStars. Zou ik ooit Silver kunnen worden? Heel benieuwd.
Naar aanleiding van de challenge open ik een nieuwe blog. Ook ga ik proberen handen te verzamelen. Ik heb er zin in, maar ik ga mezelf niet gek maken. Er is geen tijdsplan, en ook geen competitiegevoel met mezelf of anderen. Gewoon weer plaats nemen in de blog van Batsie.
Nu naar het bedje.
Winst $1.61
Roll $1.61
Ik ben benieuwd of je uiteindelijk stap 12 zou kunnen halen.
Dan zul je iedereen verbazen inclusief jezelf.
Had nog stap 13 willen toevoegen...een open stap, boven de $100000, kijken waar het schip strandt. LOL.
Nee, geintje natuurlijk. Dit is gewoon een pyramide die ik opzette om een idee te geven hoe je een uitdaging kunt aangaan, en bovenal...dat je met kleine stapjes moet beginnen. Tevens moet die pyramide oplopen, want ja, je gaat bij hogere bankroll ook omhoog in level, waardoor het eerste stapje best weleens langer zou kunnen duren dan stap 6.
Ja...stap 12 bereiken willen we allemaal hier. Ja...stel je eens voor, SDK, dat iemand hier die bereiken zou. Zou toch geweldig zijn!
Vandaag eerst een kaartje leggen, en hopen op minimaal break even. Zo meteen kijken op Stars naar de freerolls die je had aangegeven.