Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
Andy1806
Poker Player

Leuk om zo te volgens, al stap ik qua lezen pas later in.
Misschien dat ik er wat van kan opsteken op de achtegrond, van 0 alvast me eerste 1,02E binnengehaald:D

Beantwoorden
Citeren

Vanmiddag een leuke sessie gehad. Spel was goed, ik kon het geld goed naar het midden krijgen, slechte handen gefold, en goede handen lekker agressief gespeeld.

Verlies $11.61

Bankroll -$10.-

Stap 1 gehaald. In welke richting maakt niet uit :)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Ik doe mee, naast mijn fulltime mtt schema zal ik wat cash en spins hier en daar spelen op everest poker. Ik begin wel op $100 aangezien $20 geen oke brm is :f_tongue:

Zal hem dan wel doorzetten tot $1100 om het eerlijk te maken voor de andere deelnemers.

Weet niet hoevaak en hoelang ik kan spelen door me mtt schema dus zal vast niet heel snel gaan. Zal proberen graphs te posten van cash sessies. Roll voor nu is $137.95

Beantwoorden
Citeren
Andy1806
Poker Player

Ga me in eerste instantie enkel focussen op mtt en sng, ook al zit ik daar soms in troubles vanwege de tijdstippen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Succes jongens. Ik heb deze maand als doel om de Goud status te pakken zodat ik ook die video's kan bestuderen. 500 SP's zijn nodig. Tussenstand na gisteren is 56 SP's.

Beantwoorden
Citeren

Haha, mooi dat er meerdere spelers gaan meedoen, en ook met diverse doelen. Dat is leuk om te zien.

Iedereen veel succes, en welkom!

Vanavond nog een sessie, en eerst verder verloren, zodat mijn roll zelfs op minus dertien stond, maar na een leuk gesprek met een fijne vent ging het beter.

Winst $1.08

Bankroll -$8.92

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als ik aan het doel ga meedoen zit ik al boven de $800 geloof ik met het meeste op mijn Skrill account. Dan is het voor mij al een stuk makkelijker om te halen. Al ben ik zelf niet met uitdagingen bezig, maar misschien komt dat wel weer.
Heb jij nog lekker weten te flippen gisteren?

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Mooi dat er meer mensen mee doen! Ik ga vanavond weer grinden 😝. Hoop ik.

Succes allemaal! En een goed weekend alvast!

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Haha, mooi dat er meerdere spelers gaan meedoen, en ook met diverse doelen. Dat is leuk om te zien.

Iedereen veel succes, en welkom!

Vanavond nog een sessie, en eerst verder verloren, zodat mijn roll zelfs op minus dertien stond, maar na een leuk gesprek met een fijne vent ging het beter.

Winst $1.08

Bankroll -$8.92

Mooi dat je weer mee doet robbie! Had je gesprek met een speler of met een coach ? Als het gevoel maar goed is de rest komt van zelf!

Beantwoorden
Citeren

Leuke sessie gehad. Spel was heel behoorlijk. De handen wilden nog niet meewerken.

Een zeer acceptabel resultaat behaald

Verlies $2.00

Bankroll -$10.92

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Net een heerlijk avondsessie gehad.
Kreeg veel goede kaarten en mooie flops. Heb weinig bingoclowns gezien. Heel af en toe wel een paar potjes gewonnen van vissen, maar mijn mooie winst heb ik te danken aan goed poker.

1 hand was wel lekker en had geluk dat er nog een ruiten valt op de river. Ik heb weinig info over deze 2 spelers. Heb er 13 en 8 handen tegen gespeeld, maar hadden jullie hier ook de turn gecallt?

Ik heb hier 15 outs. Ik denk zelf dat ik hier best had en misschien wel moeten folden. Ik heb hier ongeveer 25% kans dat ik hier een straat/ flush compleet maak. Dus eigenlijk moet/kan ik bij een bet van 0.31 of hoger gewoon folden. Mee eens? Ben benieuwd hoe jullie daarna kijken.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (8 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com/

UTG ($1.98)
UTG+1 ($1.20)
MP1 ($1.58)
MP2 ($3.70)
CO ($2.27)
Button ($1.51)
Hero (SB) ($3.77)
BB ($1.45)

Preflop: Hero is SB with 2, A
UTG calls $0.02, 4 folds, Button raises to $0.04, Hero calls $0.03, BB calls $0.02, UTG calls $0.02

Flop: ($0.16) 4, 5, 6 (4 players)
Hero bets $0.07, BB raises to $0.36, UTG calls $0.36, 1 fold, Hero calls $0.29

Turn: ($1.24) 9 (3 players)
Hero checks, BB bets $1.05 (All-In), UTG calls $1.05, Hero calls $1.05

River: ($4.39) 3 (3 players, 1 all-in)
Hero bets $0.54, UTG calls $0.53 (All-In)

Total pot: $5.45 | Rake: $0.19

Results:

Spoiler

Hero had 2, A (straight flush, five high).
BB had 4, 6 (two pair, sixes and fours).
UTG had Q, 9 (flush, Queen high).
Outcome: Hero won $5.26

winst $8.23

BR 79.59

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Handje

Handje

Dacht even leuk te grinden en aan de br te werken. Bleek een absolute nachtmerrie te zijn. Nu voor 2 maanden op rij echt al als een debiel aan het runnen, vraag me af wanneer het stopt. Br $122.27

Poker kan zo'n bruut spelletje zijn :fouet:

Beantwoorden
Citeren

Hier ook weer een leuke sessie. Probleem was ecchter dat de dealer niet zag hoe goed ik het deed.

Toch niet zo erg verloren als gisteren. Dat geeft moed.

Verlies $ 2.94

Bankroll - $13.86

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Hier ook weer een leuke sessie. Probleem was ecchter dat de dealer niet zag hoe goed ik het deed.

Toch niet zo erg verloren als gisteren. Dat geeft moed.

Verlies $ 2.94

Bankroll - $13.86

Vraagje, hoe kan je geld verliezen wat je niet hebt?

Beantwoorden
Citeren

Hey Jordy, ik doe het net zoals jij. Een kleine startroll, maar ik tel alleen de winsten in de challenge. Momenteel zijn die helaas negatief, dus mijn roll teert verder in.

Nog even gespeeld, en nog wat weten terug te winnen.

Winst $8.31

Bankroll - $5.55

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat vroeg ik me ook al af hoe het zat. Dan is het nu wat duidelijker.

Beantwoorden
Citeren

;) Haha, wij pokerspelers hebben altijd wel iets aparts. Daarom noemt men ons, net als schakers, nerds, maar dat zijn we natuurlijk niet. We zijn uniek :)

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Schommel al een paar dagen rond de 120$. Evlijn blijft wel stijgen, dus het komt vanzelf goed. :D :D

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Schommel al een paar dagen rond de 120$. Evlijn blijft wel stijgen, dus het komt vanzelf goed. :D :D

Haha, dit dus.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Ochtend/middagsessie.

Ging weer lekker vandaag tot nu toe. vanavond ook nog wel een sessie en dan hoop ik de 90 dollar aan te tikken.
Winst 6.69

BR 86.28

Beantwoorden
Citeren