Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Zelfde hier, $49,42 winst na 12k handen. Totale bankroll: $70

Leuke foto van me stacks

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Evlijn gaat goed omhoog, qua cash ging het wat minder hahaha. Br staat nu nog maar op 125...

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik vind de aanmoedigingen van de fans echt super trouwens. Recentelijk nog aangemoedigd blow?

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Dagelijkse kost hahaha, vooral na een any two cards push en dan azen kraken.....:D

Beantwoorden
Citeren
Dito8
PokerStrategist

Dat doe je erg snel jordy👍🏻. Speel je reguliere tafels of andere? En hoeveel handen heb je ongeveer gespeeld in die twee dagen?

Je hebt de stijgende lijn te pakken batsie! Blijf zo doorgaan!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Een mix van zoom en regulier dito, waar ik zelf zin in heb. Grafiek

Dit is me graph tot nu toe. Runde op het eind wat slecht maar dat is oke

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Speelde nog een mooie pot van net geen 400bb diep Hand

Zeker lekker en mooi dat je volle value uit de KK weet te halen, ik zou als villian meer op mijn tellen zijn maar goed :P

Mhhm ja, klopt :p, Maar blijft 2nl he.

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Avond sessie achter de kiezen.

Spel: Goed. Gewoon lekker degelijk gespeeld en dat bevalt me wel:f_biggrin:.
Ben nu op het punt om een level hoger te gaan spelen qua BR, maar ik blijf nog even op 2nl. Speel nu heerlijk en wil het 3betten beter onder knie hebben. Op 5nl wordt er veel meer ge3bet en ik wil dit beter kunnen.
Ik moet er eerst een goed gevoel bij hebben.
winst 6.30.

BR 100.61

Wat voor 3bet percentage heb jij en wat is je winrate? Ikzelf heb een 3bet % van 7.82.. Misschien dat ik je iets kan helpen

Ik heb 3bet op 2.96 en 6.19BB/100. maar Dit is niet alleen van de challenge, maar ook van een verlies party van -$30 ( eerder cash avontuur:P)
3bet is zeker aan de lage kant, maar ik werk eraan.

Heb vanavond een sessie gedaan met 6 max en die ging heerlijk. Ik zag Jordy gaan en wilde ook ff kijken of het zo makkelijk ging en dat deed het. Man man man wat heb je daar veel vis zeg. Lekker bingo avondje.
Winst$ 6.71

BR is 107.32

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Dito8
Dat doe je erg snel jordy👍🏻. Speel je reguliere tafels of andere? En hoeveel handen heb je ongeveer gespeeld in die twee dagen?

Je hebt de stijgende lijn te pakken batsie! Blijf zo doorgaan!

Ja gaat erg lekker allemaal. Hoop niet dat ik een dip krijg, maar dat zien we van zelf wel. zelfvertrouwen genoeg nu. En hoe gaat het bij jouw?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gaat lekker hier allemaal als ik het zo zie. Hopelijk blijft het zo :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Leuke hand

Speelde hier 500bb diepe pot op 2nl haha. Zou voor villain altijd een snapfold moeten zijn op mijn c/r maar dat begrijpen ze hier echt niet wat het extra leuk maakt dat ik hier Lucky ben op river.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Ik ben een hero :D Hero

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Haha dit niveau blijft zo bizar, $9 up na 1k handen ga even een joint halen bij de lokale boer (ja ik rook er 1x in de maand een terwijl ik nieteens vastrook :P) Net nog leuke hand gespeeld met A2S in een 4bet pot van 300bb diep en turn de nuts :f_biggrin: Hand Zo ziek hoe die ze AA overplayt, zou de meest easy snapfold van hem ooit op de river moeten zijn

En dan vanavond hele avond grinden. Bankroll staat op $67.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

120 SPs nu. Ik ga volgende week tiger uitproberen en volgens mij krijg je ook SPs als je daar je eerste storting maakt :f_smile:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Weet niet of er überhaupt iemand naar al mijn handjes kijkt maar ik blijf ze maar gewoon posten :f_tongue:

Wellicht dat sommigen er nog wat van op kunnen steken aangezien ik mijn gedachtengangen er ook bij zet bij de meeste. Ik besloot hier te c/c c/c aangezien ik ruiten aas heb en ik betwijfel of die op een 2barrel afstackt.

Hand

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Hahahah zo toevallig, ik heb altijd last gehad om door 5nl te komen in me hele leven. Daarnaast crushde ik 10 en 25 wel. Zo frapant weer dat dit mij WEER gebeurd op 5nl. Echt 5 super belachelijk ongelukkige spots binnen 10 min. Overigens, mijn br liet het toe om 5nl te spelen. WTF

WTF

WTF

Ongekend

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Meer handen spelen. Gewoon standaard setups Jordy, horen er gewoon bij. Je gaat geld verliezen als je je beslissingen daardoor gaat laten beïnvloeden. Je klinkt ook best wel tilted op het moment....

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Meer handen spelen. Gewoon standaard setups Jordy, horen er gewoon bij. Je gaat geld verliezen als je je beslissingen daardoor gaat laten beïnvloeden. Je klinkt ook best wel tilted op het moment....

Maak je geen zorgen, dat ben ik niet :)

Is gewoon zo typisch dat ik echt altijd zo run op 5nl

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Hand

Haha ja tuurlijk, kan dit er ook nog wel bij

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Hup, database is verwijderd. Laat me dit niet gebeuren naast het ongelofelijk slecht runnen in me fulltime mtt schema. Succes iedereen ik schijt weg :D

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

avondsessie

Ging redelijk. Denk dat ik iets te lang gespeeld hebt zonder pauze. Heb geen wekker gezet:f_rolleyes:.
winst.2.63
Van het weekend weinig poker. vrijdag/zaterdag/zondag alleen maar feesten en verjaardagen :f_drink: :f_drink:.
Goed weekend mannen en succes aan de tafels :f_cool:
BR 109.95.

Beantwoorden
Citeren