Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Eerste 2200 handen gespeeld, $8,41 winst en een bb/100 van 19

Edit: Toen ik dit schreef verloor ik AA van TT, $6,72 winst en $5 onder ev :D

Achja, we zijn er aan gewend...

Moet er bij zeggen, ik speel wel heel heel aggresief poker dus zal ook wel meer swings kunnen verwachten :P

Beantwoorden
Citeren

Toch lekker gedaan!

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Na de overwinning op Ajax en genoeg bier achter de kiezen ben ik niet gaan spelen vandaag . Toch de nodige euro 's bespaart 😜

:f_frown:

:f_tongue: :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Avond sessie achter de kiezen.

Spel: Goed. Gewoon lekker degelijk gespeeld en dat bevalt me wel:f_biggrin:.
Ben nu op het punt om een level hoger te gaan spelen qua BR, maar ik blijf nog even op 2nl. Speel nu heerlijk en wil het 3betten beter onder knie hebben. Op 5nl wordt er veel meer ge3bet en ik wil dit beter kunnen.
Ik moet er eerst een goed gevoel bij hebben.
winst 6.30.

BR 100.61

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Goed bezig, Batsie!

Misschien kun je wat tips geven over hoe je speelt, opdat anderen er ook hun voordeel mee kunnen doen?

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Zeezout er zijn natuurlijk 1000 boeken geschreven over poker. 100.000 video's gemaakt. Je kunt lezen en kijken wat je wilt, maar het belangrijkste is " wees eerlijk tegen jezelf".

Ik heb ook jaren lang alleen maar smoesjes tegen mezelf vertelt. Tuurlijk won ik wel eens wat, maar als het met slecht poker was dan zocht ik wel een excuse dat het niet aan mij lag.

Op een geven moment was ik daar klaar mee. Wie hield ik voor de gek? Alleen me zelf . Ben toen bijna gestopt. Maar wilde het nog 1 keer proberen met eerlijk tegen mezelf te zijn . Ook de druk dat ik altijd maar geld moet winnen wou ik niet meer hebben. Ik wil nu gewoon de beste zijn aan tafel. Voel me nu vrij als ik aan het pokeren ben.

Neem je spel onder de loep en wees eerlijk en ga werken aan je slechte punten!

Houd je aan je eigen regels! BV.
- Geen tv/ mobiel
- Ga in een rustige ruimte zitten
- bijna op tilt = stoppen
- markeer spelers en maak notities.
- spreek een tijd af en zet een wekker.
- Ga niet net zolang door om je verloren geld terug te verdienen.
- enz enz.

Zet spelers op handen en pas daar je betsize op aan.

Speel je tegen een reg. of meerdere spelers pas dan op met een goede hand(JJ +)Ik zeg niet dat je angstig moet gaan spelen, maar 1 pair is gewoon niet altijd de beste hand ook al heb je vaak wel de beste hand pre-flop . Staar je niet blind op je hand.

Proberen zoveel mogelijk inpositie te spelen. Je kunt gerust een keer 55-99 of 67/89/910suited in MP-LP spelen,maar uitpositie is dat vaak moeilijk. Helemaal als je een draw hebt. Heb daar zo veel geld mee verloren.

Als je moe/ chagarijnig bent speel gewoon niet. Het heeft effect op je spel .

Zo zijn er nog wel veel meer tips, maar 1 tip is gewoon belangrijk: Wees eerlijk tegen jezelf!

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nice!

Denk dat je daar zeker de spijker op zijn kop slaat. Eerlijk zijn!

Kan het niet beter onderschrijven!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Speelde nog een mooie pot van net geen 400bb diep Hand

Beantwoorden
Citeren

Winningquads...nice...

Zojuist even wat gespeeld. Een erg leuke sessie met spektakel erin. Up en down, en uiteindelijk toch een kleine winst gemaakt. Heb nu het doel om het aantal starcoins ook op te vijzelen, en op zijn minst break even te spelen. Op die manier kan ik een enkele keer een extra rolletje kopen van een tientje. Ook dat draagt dan bij aan mijn bankroll.

Ik wil graag handen kunnen posten, maar heb geen tool ervoor. Wat kan ik het beste gebruiken voor Omaha?

Winst $1.67

Bankroll $2.61

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Werkt weaktight niet gewoon ook voor Omaha of?

Beantwoorden
Citeren

Geen idee. Zou best kunnen. Mijn oude computer is weg, en op deze heb ik geen weaktight. Waar kan ik die vinden?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Gewoon weaktight.com

Beantwoorden
Citeren

All right! Thanks Jordy.

Overigens dank ik je nog voor de raad die je hebt gegeven in mijn oude blog. Dat was allemaal correct, en zeer zeker niet de reden waarom ik SDK vroeg om een slotje erop te zetten. De reden daarvoor was dat ik een punt wilde zetten onder de negativiteit, en wisselvalligheid. Zeker, die heb ik nog wel van tijd tot tijd, maar ik probeer me kranig te houden. Hopelijk lukt dat.

Ik ga kijken op weaktight.com.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Zeker lekker en mooi dat je volle value uit de KK weet te halen, ik zou als villian meer op mijn tellen zijn maar goed :P

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Zeker lekker en mooi dat je volle value uit de KK weet te halen, ik zou als villian meer op mijn tellen zijn maar goed :P

Mhhm ja, klopt :p, Maar blijft 2nl he.

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Avond sessie achter de kiezen.

Spel: Goed. Gewoon lekker degelijk gespeeld en dat bevalt me wel:f_biggrin:.
Ben nu op het punt om een level hoger te gaan spelen qua BR, maar ik blijf nog even op 2nl. Speel nu heerlijk en wil het 3betten beter onder knie hebben. Op 5nl wordt er veel meer ge3bet en ik wil dit beter kunnen.
Ik moet er eerst een goed gevoel bij hebben.
winst 6.30.

BR 100.61

Wat voor 3bet percentage heb jij en wat is je winrate? Ikzelf heb een 3bet % van 7.82.. Misschien dat ik je iets kan helpen

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Hier wel leuk voorbeeldje Batsie, Handje Fish die superveel opent en 90% fold op 3bet, goede Ablocker en het speelt postflop zo fijn, je kan op heel veel flops c/r met superveel equity en als board A22 komt heb je een easy fold op 2 bets.

Beantwoorden
Citeren

Vanavond nog wat gespeeld met tussenpozen, en na een fase met gepruts eindelijk wat beter gespeeld.

Winst $1.42

Bankroll $4.03

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Handje

Handje

Hier nog even snel 2 voorbeeldjes, wat de bedoeling er eigenlijk van is dat je een beetje een soort van polarized 3betting range hebt. Moet er wel bij zeggen dat je op hogere stakes dit soort dingen echt goed onder de knie moet hebben. Ik heb zelf nog 25nl winstgevend dit jaar gespeeld maar een van mijn verbeterpunten was 3betten want ze vliegen je om de oren op 25nl. Wel leuk, vind ik zelf.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Na 2 dagen sta ik op +$40 op 2nl. Br is $61 en zal op $100 5nl spelen

Paar leuke handjes: Handje

Handje

Handje

Handje

Handje

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nog even een paar handjes Zoom NL2 gespeeld voor het slapen gaan ...

+$0.20

MGT-Roll: +$0.10 = $19.01
Challengepot: +$0.08 = $0.48
Spaarpot: +$0.02 = $25.12

Beantwoorden
Citeren