Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
Gildo0
Poker Player

wat is dat programma? (sorry dat ik het niet ken maar kijk nooit tv)
mss ga ik eens kijken dan ;)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

is een talent wedstrijd voor dansers. (meestal per koppels).
van modern, tot jazz, tot bboy's, etc. an sich , niets speciaals, maar soms heb je van die koppels, choreo's die gewoon doen wat ze moeten doen en dat is je raken.
Zit één choreographe in, isabelle beernaert die torenhoog erboven uit steekt,
door vooral heel emotionele dansen te maken. nooit van gehoord, maar sinds de eerste show vindk ze gewoon bere goed.

één van men favo hip hop fast choreo's

jazz choreo's.

eentje van isabelle

pbb dat meeste hier dans maar niets vinden, mja , i'm to old to care :D

Beantwoorden
Citeren

waw sick story. Heb het vorige zondag gezien en was al heel mooi. Heb het gevoel dat deze choreo van haar het gaat overtreffen.

Beantwoorden
Citeren
TSGarp
PokerStrategist

Hey,

Ben al sinds enkele jaren lid van pokerstrategy, maar nooit echt een actieve poster geweest. Op zoek naar iets geheel anders kwam ik bij dit topic uit. Omdat ik met mijn vriendin vaak (onder een zekere vorm van dwang) naar so you think kijk kan ik me enigzins iets inbeelden bij de impact van een dans, zeker met zo een verhaal.
Ook ik zal, met een hernieuwde bron van interesse, zondag kijken.

Wat ik maar wilde zeggen: oneindig veel respect voor u en de uwen en ik hoop dat jullie er een fantastische dag van maken.

Groetjes en tot een volgende post (binnen een jaar of 2 als ik mijn huidige postfrequentie volg dus),
Guus

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Die eerste vind ik echt wel nice!!
En ofc Lorenzo was echt zooo goed :D dat jaar waren het echt top dansers vind ik.

Vind de kwaliteit van dansers dit jaar wat minder dus kijk het ook al enkele weken niet meer.
Zijn er nog steeds echt goede choreo's bij dit jaar?

deze vind ik trouwens zo nice: klik hier

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

denk dat elke man wel begonnen is om naar die show te kijken onder dwang. ben echt geen kenner ofzo, maar haar choreo's deden gewoon iets meer dan die ander, en sindsdien blijven kijken. is eigenlijk de enige echte waark naar uitkijk elke week. :rolleyes:

goede dansers? bwaaaaa die Vita is een TS op zich EN ze kan dansen. _love: (DAAAAAAAAAAAAMN is die lekker :D)
In het begin is het altijd wat minder. nog veel average danser tussen , nog wat leren kennen etc, maar er zijn er wel stuk of 4 die weer uitsteken. Denk in paar weken dat het echt gaat knallen.

leuk dat je toch even poste TSGarp.

irl upswings ftw :f_love: I feel good times coming up. men vrouw is ook met de laatste behandeling al pak beter. volgende week beginst ze met paar uurtjes vrijwilligerswerk om te zien wat ze aankan. niet veel, 8uurtjes, maar na 5 jaar opgesloten te zitten in je eigen lichaam, betekend dit veel.
Het is superdruk en superzwaar (en ik zal mijn klop nog wel krijgen of maybe dat ik ze nu heb), maar heb gewoon gevoel na 7 jaar moeilijker periodes (men gamble adiction oa en pak andere perso dingen die ik liever niet post), alles nu beetje per beetje op zen pootjes terecht komt en dat er 7 mooi jaren voor de deur staan. Ons huis was het begin en sindsdien is het goed nieuws na goed nieuws. obv nog een pak dingen die beter kunnen, maar als het continu beat after beat is (in real life); kunnen soms de kleinste dingen zelf super aanvoelen. heb gewoon een voorgevoel dat de komende jaren beter zullen zijn. Maybe zelf wat poker goodrun alsk in december weer begin te grinden naar de next level. :coolface: would be nice

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

delano, woont bij mij in de buurt :)
gozer waar ik vroeger mee oefende, traint nu met hem.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Hallo Solartje,

Ik hoop van harte dat die upswing irl komt, is je gegund en natuurlijk ook voor je vrouw en je zus. Ik ga zondag zeker kijken, iets wat normaal niet zou gebeuren maar wil nu wel eens weten wat ze doen met dit verhaal. Alle goeds en veel plezier zondag.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Hallo Solartje,

Ik hoop van harte dat die upswing irl komt, is je gegund en natuurlijk ook voor je vrouw en je zus. Ik ga zondag zeker kijken, iets wat normaal niet zou gebeuren maar wil nu wel eens weten wat ze doen met dit verhaal. Alle goeds en veel plezier zondag.

QFT :)

ben ook echt benieuwd ! tbh wat bang, want de beste dansers hebben al modern gedaan, dus geen idee wie het gaat moeten dansen, maar als er eentje is die het uit bijna elke danser kan krijgen, is zij het wel. Straf hoe ze elke keer eerst de dansers "kraakt" zodat ze idpv wat pasjes vanbuitenleren eerst leren wat het juiste gevoel is. zoals ze het vorige week zelf zei: als een ui, schil per schil afpellen, tot ze in het midden zit en van daaruit beginnen, en ze dan stap per stap weer opbouwt. nu tbh , zelf al sucked de dans, maakt het me nog geen reet uit. vind het idee en de eer al cool genoeg en kijk er echt naar uit om haar te ontmoeten. Denk dat het echt een down to earth, gevoelige super madam is :)

ps note to myself: Ga nog eens pokeren jong !!

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

ps note to myself: Ga nog eens pokeren jong !!

Ja en nou heel gauw

Beantwoorden
Citeren

GRIND

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

het knaagt echt enorm !! :tongue:

maar ik wil het nog even zo houden. Is enkel positief dat de zin om te grinden weer volop terug is. werd lastig de laatste maanden om eindelijk eens die 1k games / maand te spelen. Begon vaak goed, maar dan middenin wat laxer geworden, van... bwaaaa nog tijd genoeg en dan komt het er niet van. Ik wil nog even genieten van men break tot het einde van de maand. nog sick druk irl (en wil elke vorm van stress even vermijden, ook deels om te checken of men vermoeidheidsprobs niet deels daarvan komen). Heeft ook geen zin om me nu kapot te grinden tegen dat het verlof is. midden november begin ik weer kalm aan op de 7$'s om weer in de flow te komen en dan december 1 maand verlof en dan gaan we de 15$'s nog eens aanstampen. geduld is een mooie deugd :D

ps gamble, men database kank niet delen. heb die data gekregen onder voorwaarde. Als je jouw eigen game wat in kaart legt, zal ik wel met alle plezier als stat surgeon er naar kijken .

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik geef hierbij plechtig toestemming om stats door te geven aan gamble

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

mijn stats niet die zijn geheim!! :P ;)

(je moet iig niet zo tight 3-betten als solartje :coolface: )

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Ben benieuwd :)

Beantwoorden
Citeren

was het sarah?

of komt het nog? :P had er niet aan gedacht, maar staat nu aan :D

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Sytycd gezien, alle dansen van Isabelle rocken btw :D

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Is al geweest Letsgamble, je hebt het gemist. Wat vond je ervan Solartje, heeft het gebracht wat je hoopte? Mss wel een leuk idee om het filmpje als herinnering in je blog te posten.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door onmybike
mijn stats niet die zijn geheim!! :P ;)

(je moet iig niet zo tight 3-betten als solartje :coolface: )

Zegt mr. NIT himself. :D Of ben je wat leuker poker aan het spelen tegenwoordig?

Beantwoorden
Citeren