Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Sokzel

Oorspronkelijk gepost door onmybike
mijn stats niet die zijn geheim!! :P ;)

(je moet iig niet zo tight 3-betten als solartje :coolface: )

Zegt mr. NIT himself. :D Of ben je wat leuker poker aan het spelen tegenwoordig?

zegt iemand waar ik over paar honderd handen 10/9 op heb :)
Speel niet anders en ben nog steeds een van de looste regs op de 15$ :D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Kan me niet herinneren ooit met jouw aan tafel gezeten te hebben :D

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

toen je ging nitte voor die challenge van 3,5 waar je uiteindelijk break even eindigde over 500 games weet je nog ;)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tbh wask wat zenuwachtig om wie het ging dansen. Zijn best nog wat medium dansers en ik vind ze dit jaar echt heel jong en onschuldig, maar super dat sarah en niels het gingen dansen. Men zus is fan van sarah, dus zij zal het zowiezo + gevonden hebben. Dit is vooral voor hun. Men vrouw vond het wel leuk hoe de man centraal stond. Als partner zet je jezelf vaak opzij, maar dit weeg nooit op wat zij moeten meemaken. Vond het supergoed en ben vooral blij om naar haar volledige show te mogen gaan. zo 2minuutjes tussen al die reclame , dat geblalalalal en die walsen, verbrod het soms een beetje. Ben graag net iets langer ondergedompeld, zodat het niet enkel tot onder men vel komt en kippevel geeft, maar dat het gewoon to the core gaat en je echt helemaal opwarmd.

is zeker iets dat ze nooit meer kunnen afpakken en ben gewoon blij dat ik , via haar , dit als cadeau heb mogen geven.

Beantwoorden
Citeren

speechless solartje!

en was idd nice choreo! :)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door onmybike

toen je ging nitte voor die challenge van 3,5 waar je uiteindelijk break even eindigde over 500 games weet je nog ;)

Ik heb barely 45s gespeeld en was voor die challenge enkel de escrow. Denk dat je de verkeerde voor je hebt.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player
samni
PokerStrategist

Ik kijk niet onder dwang naar SYTYCD, 't is hier bijna omgekeerd :P

Isabelle Beernaert is een machien van een choreaografe en ook die dans van zondag was heel goed. Ben geen fan van Niels (en nog minder van Sarah) maar ze hebben het wel mooi vertolkt.

Mooi verhaal. Ik zag het op men gsm dat er een conversatie was tussen u en Isabelle en I was like wut? :P

Ook is zoeken om naar één van haar voorstellingen te gaan. In december ga ik al naar één van Ish en probeer regelmatig dergelijke zaken te doen maar aanbod is veel te schaars imo. Steve Austen is ook wel een baas. Ben nog aan't wachten op een choreo van Thom (van TUDB) maar vrees dat ik op men honger ga blijven zitten wat dat betreft.

En euhm, Iris gaat winnen, ldo!

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

dat programma zou wel maar half zo lang moeten duren, hoe lang alles uitgerekt wordt e, hoe lang het duurt om bekend te maken wie er nu eigenlijk uit ligt is echt super irritant. Ik kijk daarom alleen achteraf zodat ik kan verder spoelen :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ik ga 14 december naar gent. is ook een voorstelling in december in antwerpen.
Tickets al te bestellen. pbb enige 2 shows in belgie.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
dat programma zou wel maar half zo lang moeten duren, hoe lang alles uitgerekt wordt e, hoe lang het duurt om bekend te maken wie er nu eigenlijk uit ligt is echt super irritant. Ik kijk daarom alleen achteraf zodat ik kan verder spoelen :D

+1 al die blalala, de reclame.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

meh paar zure irl beats.

buren langsgekomen om te zeggen dat ons mazoutketel zijn rookafvoer illegal in hun schoorsteen zit en dat er opstijgend vocht is op gemeenschappelijke muur. zij willen openhaard, dus ons ding moet eruit en moet dus hele nieuwe schoorsteen , boringen door de vloeren, door het dak etc gaan doen en helft van de kosten om injecties te maken in de muur. Hadden net registratie rechten terug gekregen, nadat ik klacht had ingediend wegens rekenfout, ging met die maniez deze winter de badkamer etc afwerken en nu dus weer de peaneut. inox staat duur momenteel. WAter moet ook gescheiden zijn. had nog gehoopt die gasten te overtuigen, maar lukte niet. Mag dus sleuf in men tuin graven in het midden van men huis een put graven van 1m² en 1 meter diep, door de funderingen van men muur naar buiten om water te halen van op straat idpv van bij de buren. Op werk nog eens compleet aan het zot worden, eindejaars rush, rechtzaken die massas werk vragen en ben nu nog eens persoonlijk aangeklaagt door een aannemer voor grove proffesionele fouten. mja hoort bij de job van boss te zijn, i guess. kmoet men loon toch op één of ander manier verdienen, maar maakt het daarom niet easyer. DRUK DRUK DRUK ! kijk echt uit naar december. zo maandje wat manueel werk doen in het huis, wat chillen, wat pokeren, radio hele dag, lekker pintje, bilspleten, zweten, sounds nice !

poker: heb met jova gepraat omdat hij toch enorm stil werd. he's fine, wat unexpected dingen. komt zeker in orde.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

pokerupdate: :coolface:

best mooie hand gespeeld vandaag. benieuwd wat julie ervan vinden.

45man, FT, 4 handed, blinds 600/1200

BU: aannemer 35.000$
CO: hero 40.000$
sb: Iamrandom 4.000$
bb: Doeterniettoe 6.000$

Hero has 8 :heart: 8 :diamond:

Read: vilain is een vis. speelt 40/4 (heb HH van andere collega's gekregen) Aannemer doet graag mee aan elke werf (vpip van 40%), maar werkt zelf heel weinig af (agression factor op flop van 5.2 en op turn en river van 0.5 en 0.2). De voorbije 2 orbits (werven) heeft hij me al paar keer loose ge3bet, waarop ik folde. Speel zelf vrij loose agresive en heb dus best een grote foldto3bet via minnelijke schikking (hij had werven niet afgewerkt en hebben toen gewoon contract gestopt zonder verdere maatregelen) wat vilain pbb aan het abusen is.
heeft een grote cbet% van 90% door het altijd goed uit te kunnen leggen , maar heeft een heel hoog foldtocbet% van 95% doordat hij nooit antwoord als je hem op zijn fouten wijst en aangetekend schrijven verstuurd.

Bu: limps 1200$
hero: ?

Vilain zal hier heel vaak mee willen doen aan werven en schrijft zo laag mogelijk in om zoveel mogelijk werven te kunnen doen. ik crush hier zijn limprange, en de blinds zijn vrij nitty, en ik weet dat vilain zijn werf niet gaat afmaken gezien zijn lage postflop agression factor ( werf ligt al 2 jaar stil) . dus beslis hem hier te raisen met "contractbreak" wegens verlaten van de werf en een andere aannemer de werf te laten af werken en de kosten op hem verhaald zullen zijn, voor value.

Bu: calls 1200$
hero: raises tot 2800
sb: folds
bb:folds
BU; reraises to 5200 door ons aan te klagen voor schadevergoeding wegens één jaar niet gewerkt te hebben door mijn fout.

De voorbije orbits had vilain me al paar keer loose ge3bet, dus ik had wel een read, dat hij hier tevaak 3bette om enkel de nuts vast te hebben. Tevens weet vilain dat ik een grote foldto3bet heb, gezien ik vaak voor de minder zware minnelijke schikking fold kies. Nu gezien ik een read heb dat hij hier groot deel aan het bluffen is, en gezien ik een stand wil maken opdat mijn bets in de future vaker werken, beslis ik niet te folden. 2 opties: of ik shove préflop, of callen. Met een shove, word ik enkel gecalled door beter en scare ik zijn volledige bluffrange weg. beslis dus te callen, gezien ik voor sta op zijn range en weet dat hij in fout is en om hem te outplayen postflop voor de rechtbang + heb positie en edge op hem door een topadvokaten bureau te hebben

Hero calls.
flop. A :heart: A :diamond: 2 :club:

Vilain; cbet: 80% floppotsize door mij persoonlijk aan te klagen voor de rechtbank wegens grove proffesionele fout

Nu we kennen vilain zijn cbet groot bakkes % en ik zie hem hier zeker geen Ax zo groot betten, omdat hij dan gewoon geen value kan halen als hij gelijk zou hebben. Ben dus vrij zeker dat hij een bluf heeft of een mid PP die protect die ik hem op de turn nog zou kunnen laten folden. Beslis om hem hier te callen, met de bedoeling om hem op de turn te floaten, gezien hij snel zwijgt als je hem wat weerstand bied, en ik denk dat hij heel veel turns zal checken (lage agression factor).

hero: calls
turn: A :heart: A :diamond: 2 :club: 6 :club:

vilain ; checked,
hero shoved ALL-in door hem aan te klagen wegens eerroof en een schadevergoeding die zo groot is dat aannemer voor zijn leven (failliet) moet callen.

Vilain: ? benieuwd of hij gaat folden of callen met die 2 shorties left en een huge bubblefactor. Nu, hij is best op tilt momenteel, en ik zie hem nog wel callen met verkeerde odds, maar als hij called, sta ik hier vaak genoeg voor (ik zie hem nog tiltcallen met een 6x, 77,55,44,33 )en die paar keer dat hij een hand heeft, kan ik op de river met een J / A nog steeds improven naar een fullhouse door hem aan teklagen voor rookeloos geding. Benieuwd wat deze villain gaat doen.

Like a boss, always 2 steps ahead !
funny: mis poker nu al zo hard, dat ik overal poker zie :D

Beantwoorden
Citeren

I lol'ed

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

wil je een call?

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

begrijp er niets van

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Waarom komt de button voor de cuttof.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Ah het is geen echte hand. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

true story though :(

Begint hier meer en meer amerikaanse toestanden te worden, waar je iedereen en alles zomaar kan aanklagen.

rogier: obv wilk geen call. dan win je de pot 100% van de keren. Maar you never know met tiltmonkeys. hij heeft best al wat invested, zelf een fold zou hem best wat geld kosten. Depends enkel van hoe hard hij wil broke gaan en obv hoopk dat ik die river overleef en geen suckout aan men been krijg.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Wat een pech en miserie krijg jij over je hoofd...

Beantwoorden
Citeren