Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.7 K Weergaven
onmybike
BlackMember

Was waarschijnlijk beter geweest om preflop groter te raisen of te shoven, nu geef je villian nog een kans om zen equality te realiseren en je te outfloppen. Maar ja iedereen kan welleens foutje maken.
Verder lijkt me hand wel vrij ok gespeeld ook al zal het wel zweten zijn omdat ICM (lees reputatie) met die 2 shorties erbij ook nog wel een belangrijke rol speelt en je eigenlijk zulk soort confrontaties uberhaupt uit de weg moet gaan.
Maar ja als je villian nog vaker tegen komt heeft het wel wat futer equality om nu een stand te maken idd.
GL laat maar weten als de hand afgespeeld is ben wel benieuwd :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

omny: :) ging moeilijk om te posten, maar had vrij goeie soulread dat de flop in mijn voordeel ging zijn. Men skills in mijn job zijn vrij solid en denk de wetgeving beter te kennen dan een random aannemer. préflop was ik niet echt sterk genoeg om meteen te shoven en semibluffen in dat stadium is terrible als je gecalled word. raisen en zien hoe vilain reageerd, geeft je vaak dezelfde informatie. Je gaat er préflop altijd van uit, dat er toch een zeker wederzijds vertrouwen is en ga je niet elke scheet aangetekend met ontvangstbewijs versturen, waardoor je ook niet zomaar kan shoven. Er moet ook een deel value in je range zitten zodat je genoeg equity hebt bij een call en niet enkel bluffrange in je totale pre shove range.

zijn gelukkig geen persoonlijke rechtzaken. Gewoon werk stuff. Zal niet de eerste en niet de laatste keer zijn. Heb jaar geleden sinds herstructureringen (splitsingen) de kans gekregen om een hoge funtie uit te voeren en één van die splitsingen te mogen runnen, omdat er geen andere kandidaten waren. Alhoewel ik als pokerspeler hier vrij oud ben, ben ik in mijn functie vrij jong. Word je obv dubbel hard getest en moet je dubbel zo hard werken om je plek te verdienen. reden waarom men future equity hier heel hoog is en ik zelf bereid ben een kleine -ev spot te pakken. Hoort gewoon bij de job vrees ik.

ik zeg me altijd alsk even tilt voel aankomen, men hourly is super solid, men BR en kans om broke te gaan is miniem want gebruik super nitty BRM, en zeker in deze tijden van crisis , met heel weinig rakeback, waar de regs beter en beter worden en de regel van enkel de beste regs zullen surviven telt zeker, maar daar moet ook iets tegenoverstaan. Stress, mucho work, zware onderhandelingen, dagelijks problemen oplossen met hevige discuties, personeel evalueren (ook ontslagen als het moet), etc etc. nothing comes for free.

Denk dat er weinig graag men job zouden doen. Is ook iets dat je tijdens je studies nooit weet. Tis niet omdat je de kennis hebt dat je daarom uit het juiste hout bent gesneden. Iedereen kan artikels en vids bekijken, daarmee word je nog geen supernovaelite. Maar ik zou ook niet een ander maingame kunnen kiezen en plots FLOmaha cashgames gaan spelen zoals de mensen in de sociale sector werken etc die veel lagere roi hebben omdat er minder games runnen. Dus ik mag niet klagen, het helpt wel allemaal niet aan mijn gezondheids probleem die maybe of toch wel deels door al die stress niet echt verbeterd. net zoals in poker, ben ik uit nature vrij tilt gevoelig. Nu tbh, heb ik maybe niet de grootste IRL luckbox skills, but what doesnt kill you makes you stronger. net zoals in poker, doorbijten, hard werken, nooit opgeven en blijven gaan zelf al lijkt niets haalbaar en dan komt alles wel in orde. als je BE runt als het slecht gaat en nice profit maakt in upswings, blijft je BR wel groeien.

Er zijn veel ergere dingen in het leven. Mijn vrouw begint vandaag voor het eerst met werken met haar ziekte na 5 jaar niets, hebben een straatkat geadopteerd zodat ze ook wat gezelschap heeft tijdens de dagen dat ze alleen thuis haar rotverveeld. Dus ook goed nieuws hoor. Zij was op haar 18de zelfstandige en runde toen al twee bedrijven en klopte ook pak uren af, maar sinds haar CVS diagnose nu 5 jaar gebonden aan de zetel en bed. Vandaag is ze begonnen met vrijwilligerswerk, 8u / week, om te zien of ze dit aankan en vind het super om te zien hoe dit haar weer motiveerd. Heb het geluk om met mijn loon nog steeds rond te komen voor alles, een huis te hebben die van mij is (of die nu dit jaar of pas in 10jaar af is, who cares. obv frustreerd het mij als het langer duurt, maar ik heb een huis. Met de prijzen van tegenwoordig ook zeker niet meer vanzelfsprekend). dusja, obv wat UL, maar like in poker, its just variance waar door je moet grinden. Thats life.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Solartje lijkt toch wel weer wat energie weer te hebben.

Ik denk dat threadsavers verplicht zijn met zo'n posts. Zeker als ik constant moet nadenken over wat je het eigenlijk hebt

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

weer energie is een groot woord. is wel afmattend, maar moet nog 4 weken volhouden en heb dan maand om me weer te herbronnen voor het komende jaar en dat geeft hoop. anyway, ik mis het grinden enorm ! nooit gedacht dat ik poker zo hard zou missen. Beloofd voor alsk weer begin ! 2x zo vastberaden als before !

en over TS. +1 !! laatste tijd wat afgezwakt, dus bij deze enkel TS om het goed te maken. Gezien mijn droom reis naar de filipijnen nog steeds in men achterhoofd blijft, gezien dit een pokerblog is, gezien ik hou van knappe vrouwen, de perfect TS gevonden. Half filipijns, ze pokert, she's hot, she's perfect.

Cuteness level 10.

Spoiler

[IMGM] [/IMGM]

[IMGM] [/IMGM]

[IMGM] [/IMGM]

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Lieff :f_love:

Beantwoorden
Citeren

ja lief :D i'm in love ♠_love:

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
ja lief :D i'm in love ♠_love:

concentreer jij je maar

Beantwoorden
Citeren
Umag0n
PokerStrategist

En ze heeft de nuts ;)

Beantwoorden
Citeren

erin.....euhh allin :tongue:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Filipijnen! Prachtig land, ik ga wss deze zomer er 2 weekjes naartoe. Naar Manila (lekker mainstream :P ) Ben ook van plan om na mijn studies als leerkracht engels ergens in het buitenland aan de slag te gaan, misschien Filipijnen. (Heb daar een vriendin zitten :) )

Heb je echt een filipijnse vriendin? :D En waar in de Filipijnen ergens ga je naartoe voor op vakantie te gaan?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

dit is de trip die ik had uitgestippeld.

Manila om efren reyes te ontmoeten en wat pool te gaan spelen en dan avontuuur. Na thailan, maleysia, was dit ons volgende reis, maar sinds de ziekte van men vrouw heeft ze voor zo'n reizen geen energie, maar ik beloof dat ik OOIT !! hem ga doen als ze beter word ! obv geen 2 weken. alsk daar azie vertrek is het altijd minstens een maand. vind nu al dat ik zo weinig zie, mja land is ook zo groot. pbb dat ik elke land 1 x doe en alsk rond ben begin ik opnieuw en gewoon andere roete :D

philipijnen is prachtig, check zelf maar: (is men screensaver op het werk, zodat ik elke dag weer waarom ik blijf werken)

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren

wooooooooooooooooooow wat een nice plaatje, die zeeeee, ik wil daar ook heen ♠_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

voor al die een nieuw scherm/laptop/server whatever willen kopen.
De ibood gaat soon beginnen. (DO verwacht. maybe al woensdag nacht)

t'begint toch serieus te nijpen om terug te spelen... :coolface:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren

nijp ze plat

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
post nog ff wat van zulke nummers als je ze kent, heb deze nu vanaf vanmiddag wel :P 50 keer geluisterd gheheh, zo nice, maar kan hem nu uit me hoofd :facepalm:

is niet zelfde genre, maar ik hou wel van unknown youtube zangers die accoustische covers brengen. nu van paar populaire dance tracks.

kiekevel !

Beantwoorden
Citeren

i like :D

thanks! 50 keer luisteren :P onder de grind :coolface:

Beantwoorden
Citeren

ze heeft nog veel meer goeie zie ik :D nice nice

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

freak :P na 1 keer genoeg ze. is niet zo'n liedje dat je 50 keer kan luisteren.

kan je beter deze op de replay zetten:

ps in december begin'k weer te grinden. zin om samen een grind marathon te doen? misschien nog met paar andere spelers. heb wel zin om eens lekker te grinden like a malle !

Beantwoorden
Citeren

grappig dacht ik net gisteren aan, om een een volle 24 uur te grinden met een groepje...

laat maar weten, ik ben van de party zoals je weet :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

heb vanaf 15 december ( :( nog zo ver ) 4 weken vrij, dan past zoiets zeker.
denk dat tom ook wel meedoet. maybe dat we er nog een paar kunnen vinden.
grindeuuuuuuuuuuuuuh !!!!

Beantwoorden
Citeren