Ga naar het forum
SonicXT neemt thesi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SonicXT neemt thesis break

190 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
5,459 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

I know, maar er komt nog die thesis bij en daar moet'k nog wat extra motivatie voor vinden.
Ik ga wel proberen uit te cashen na deze week om dan een maand break te nemen om die thesis af te werken dat ik daar vanaf ben :)

Voordeel is wel dat ik Engels heb dit semester en daar gemakkelijk een 17 of 18 moet gehaald kunnen worden :)

Kidpoker777
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SonicXT
't Is echt jammer dat ik door CakePoker geen mooiere blog kan onderhouden, noch hand histories hier posten, maar goed, het zij zo.

Vandaag wel goed nieuws gehad, mooie punten gehaald in januari : 12 15 15 17 (allen op 20)
Kan dit jaar dus voor een onderscheiding gaan in feite.

WOW, strever :P

Kijkt even in de spiegel: laagste cijfer dit semester 13/20

Zullen het maar op intelligentie houden :D

Leuk dat FL je goed afgaat. Hopelijk gaat die thesis niet te veel tijd opslorpen :evil:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Fuck dees, die FL.
Vandaag 15 artikelen doornomen om wat beter voorbereid te zijn eer ik naar de tafels ging, als beloning krijg ik een 800 $ of 135 BB downswing om m'n oren. Echt amper een showdown kunnen winnen ...
Had ik TPTK of 2P, dan turnde of riverde de andere wel een triske, had ik flush had er iemand wel een betere flush, had ik set op een gecapte flop, dan kreeg ik op de river de gutshot wel om m'n oren.

Heb er genoeg van, chapeau aan de FL spelers die met deze bullshit om kunnen gaan maar het is dus duidelijk niet voor mij weggelegd. Heb niet eens getilt, elke 30min een sitout gedaan om een artikel bij te lezen als ik twijfelde over iets, to no avail.
Onspeelbaar spel :(

elrio
PokerStrategist

Veel geluk met je Thesis!

Ja FL! Ook niet voor mij weggelegd :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goed, vandaag terug NL gespeeld, weer tegen m'n kloten gehad.
Flush < flush x2, set under turnset x2, QQ<KK, KK<AA x2, AK<AA, AA<T9, straight under straight en dat waren iets meer dan 6 stacks in onder 2 uur tijd.

Roll is terug gezakt naar 1150 $

Belachelijk dat het altijd zo snel achtereen moet komen om u weer vollédig knockout te slaan qua poker. Was zelfs niet eens aan het tilten, gewoon coolers deze keer.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

't Zijn mijn laatste dagen voor mijn cashout van 2 maart waarna ik me wat ga toeleggen op m'n studies, zonder mijn taken hier te verwaarlozen ;)

Laat ik me nog even verwennen op outside-BRM poker ...
Heb nu vijf NL200FR tafels open en een NL400FR tafel.
Eens proeven ;)

khoop dat het lekker is ;)

groeten

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

't Was een beetje gelijk alcohol ... heel lekker, heel plezant, maar op't einde van de avond alles uitgekotst.

DukeFreedom
BlackMember

Tja, je kan een continue stroom coolers krijgen op FL als het tegen zit. Goede tiltcontrol is dus ook zeker een must als FL speler... Ik word soms wel enorm gek van die extreme donks die anytwo betten op elke straat, en dan vervolgens toch nog +50BB tegenover mij eindigen na vele handen (en het dan vaak aan een ander, die geen bad beats over zich heen krijgt, verliezen... dat is zo frustrerend :P).

Maar ja, gewoon geduld hebben. Dan krijg je vanzelf je upswing en lach je over de bizarre moves die anderen regelmatig maken..

Oorspronkelijk gepost door SonicXT
't Was een beetje gelijk alcohol ... heel lekker, heel plezant, maar op't einde van de avond alles uitgekotst.

:D

GL met de studie alvast. ;)