Ga naar het forum
Speciale Nachtgedac...

Meldingen
Alles wissen

Speciale Nachtgedachten

18 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
389 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zeezouts Nachtgedachten.....Mijmeringen

Op dit moment ben ik bezig met mijn 10.000e post. Tienduizend! Voor sommigen is dat niets en anderen zullen het nooit halen. Ik vind het in ieder geval de moeite waard om er een leuke van te maken en heb op veler verzoek, namelijk Michel2311 en ssacr, die toch een flink deel uitmaken van onze community, de uitdaging opgenomen om deze Nachtgedachten te schrijven.

Ik ben ondertussen al eeuwen verbonden met PokerStrategy en denk nog steeds met plezier terug aan de Middeleeuwen, toen we nog met zijn allen op de zondagavond naar Remmetjes pokerradio luisterden en tegen elkaar donkten bij de 100k van de zondagavond op Stars. Gouden tijden waren dat. Waar zijn ze gebleven? Ik mis ze écht.

Toch gloort er hoop aan de dijk in Den Helder, want de serie toernooien die PokerStrategy nu organiseert is zeker de moeite waard. Okay, jammer dat de starttijden voor gezinstijgers zoals ik nogal beroerd uit de hoed zijn gekomen, maar het geeft toch weer een beetje dat gevoel van toen. Ik moet wel oud beginnen te worden, want ik krijg last van middelbareleeftijdsentiment....

Het valt echt te hopen dat deze reeksen vaker komen en dat er weer een zondagavond-event ontstaat waarin we bijvoorbeeld onze superrem weer mogen horen en onder het genot van "Thief" kunnen zwoegen voor een cewl teesjirt of de eeuwige 1-weekse eer van de beste van onze community te zijn.

Veranderingen

Er zijn ook veel dingen veranderd. Zo ben ik zelf meer met traden bezig gegaan, zijn er veel oude 'gezichten' verdwenen en nieuwe gekomen en is de pokerwereld flink door elkaar geschud door Black Friday. We zullen ermee moeten leven dat de tijden veranderd zijn.

Je kunt met vergane glorie op verschillende manieren omgaan. Je kunt blijven mijmeren over hoe goed het was, maar ook ervoor kiezen om je uit te strekken naar de nieuwe mogelijkheden, die altijd weer blijven ontstaan. Mijmeren is af en toe best leuk en sentimenteel (ik hou wel van sentimentaliteit), maar aan de andere kant remt het je enorm af om nieuwe werelden te ontdekken.

Ik heb ervoor gekozen om even te mijmeren en dan te zoeken naar nieuw materiaal om later over te kunnen mijmeren. Ben weer wat MTT's gaan donken, actief geworden op tradimo en laat mijn oude Aria Pro II weer eens opknappen, zodat die na jaren trouwe dienst als meubelstuk, eindelijk weer eens tot zijn recht komt in een lekkere blues of song.

Laten we ons lekker uitstrekken naar toekomstige mijmeringen en genieten van alles wat we hebben gekregen, wetende dat de dingen steeds zullen blijven veranderen en er nieuwe werelden te ontdekken zijn.

Fijne volgende tienduizend Zeezoutposts!

Beantwoorden
Citeren
17 reacties
pbijvoet
PokerStrategist

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als vanouds, heerlijk dat mijmeren _evil:

Beantwoorden
Citeren

Ff traantje wegpinken. Heel mooi weer, Zee! En wederom 100 procent aansluitend bij de oude en nieuwe pokertijden.

De Nachtgedachten zijn nu echt afgesloten, maar....zou Daggedachten niet een nieuwe periode kunnen worden?

Hoe dan ook: fijn dat je er nog altijd bij bent, Zee!

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Thnx Zee! Je bent een man met gevoel voor traditie. Neem aan dat je ze nu weer vaker gaat schrijven? :).

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Prachtig dat mijmeren over vroeger ondanks dat ik er toen nog geen deel van was. :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks folks :)

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

omgomgomgomgomgn8ged88!!!!

In before column terug?? :coolface:

Bolletje iig! :D

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder
TurboHenk
Legacy Member

Mooi geschreven!

Beantwoorden
Citeren

Aloha
mijmeren doet me denken aan happy days :) en zeezout is dan fonzie en ik ben wel een van die nerds. idd mooie gescheven zo als altijd

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
Mooi geschreven!

+1

Beantwoorden
Citeren

Wat een geweldige ingeving Kardago! Zo is het precies!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

welcome back Zee, gouden tijden waren dat.

ik pleit ook weer voor een zondagavond community toernooi, en een radio maker die de boel aan elkaar ouwehoert..heerlijk!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks folks :)

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Nice