Wie weet zit je zo op NL10 joh! Maar stel dat ik MSS echt aardig begin te beaten, wil ik later toch nog wel goed leren spelen met een grote stack. Of misschien schiet ik terug naar NL4 :P.
Hoe dan ook, kom je vast wel weer tegen ^^.
Wie weet zit je zo op NL10 joh! Maar stel dat ik MSS echt aardig begin te beaten, wil ik later toch nog wel goed leren spelen met een grote stack. Of misschien schiet ik terug naar NL4 :P.
Hoe dan ook, kom je vast wel weer tegen ^^.
In het begin van deze avond kreeg ik een aantal bad beats rond me oren, maar echt langer dan een halve minuut kan ik daar tegenwoordig niet meer mee zitten. Heb lang door gespeeld, waarin ik heb geprobeerd constant me beste spel te spelen en dat heeft me uiteindelijk toch weer een paar dollar winst opgeleverd :).
Grafiek van deze avond:
Afgelopen week is een goede week geweest, waarin ik 12 BI up ben (5 BI boven EV).
Grafiek van de deze week:
Ik heb nu geen zin meer om me handhistory door te nemen, dus dat ga ik morgen doen.
Edit: Bovenstaande grafiek is niet van heel de week zie ik nu, maar vanaf donderdag. Foutje
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Nieuwe doelstelling:
Vanavond de Pokerstrategy Summer Raffle shippen
![]()
Toch een ROI van oneindig behaald :D!
Toch een zeer leuke aanvulling op me bankroll

En net voor me PokerTracker trial verloopt, is ook me toernooi grafiek van PartyPoker postief

Had vandaag in de trein van Nijmegen naar Roosendaal met BaggerSmurf wat $6 HU gespeeld. Eerst hij drie en daarna ik eentje met hulp, welke we allemaal wonnen. Toen ik thuis kwam moest ik hier toch echt even beter naar kijken. Daarom heb ik er een aantal gespeeld met de agressieve tactiek van Baggersmurf. Ik ben intussen de tel kwijt geraakt, maar heb er denk een stuk of 12 gespeeld en er 8 gewonnen. Volgens mij zijn de $6 HU vrij makkelijk te beaten, zeker als de tegenstander een beetje meezit, daarom ga ik voor de afwisseling deze HU ook af en toe spelen.
Daarnaast heb ik ook nog me tweede deel van de reload bonus vrij gespeeld. Dus mijn bankroll bedraagt nu:
$185
Edit: $194
Helaas is vandaag wel me trial van PokerTracker verlopen. Het ligt eraan wat het kost om PokerTracker aan te schaffen of ik terug Elephant probeer te installeren (wat vast weer veel moeite zal kosten) of doorga met PokerTracker.
Ik sta nu op $188, ik ga als vervolg van gister vandaag een aantal HU spelen.
< $160 = cashgames NL4 spelen
$160 < BR < $230 = doorgaan met HU spelen
> $230 = $70 uitcashen + cashgames NL4 spelen
Edit:
Gespeeld: 36
Gewonnen: 18
6e potje: TT < A8.. omdat hij met die 8 een straat hit #zucht
7e potje AJ < AQ, board AQJQx
8e potje: toppair vs een of andere wazige straat
12e potje: tegenstander krijgt 2x AA achter elkaar, beide slowplayt hij, eerste keer wint verdubbeld hij en de tweede keer flop ik met me T3o two pair, dus won ik
Blegh daarna KJ < AJ. Van zulke handen kan ik niet winnen
17e potje: KT < 32, door gehitte gutshot op turn :/
22e potje: arghh mafkees hit zijn OESD
23e potje: trips vs straat, wederom tegen de zelfde lucky person
26e potje: juist toppair Qen, heeft die andere QQ in zun hand
En daarna laatste beetje erin met QJs tegen Ax, komt er KQJTx op het board
36e potje: Moet eten gaan maken, dus ik call push met KQ < 44. Daarna nog verdubbeld met AK, maar eruit met 67s en paar op flop, omdat tegenstander weer een straat hit
Ik dacht ik hou netjes bij hoeveel ik er gespeeld en gewonnen heb, maar ben nu alsnog aan het twijfelen of het klopt, want volgens mij ben ik er eentje vergeten bij te schrijven bij gewonnen
Even nagerekend en nu klopt het weer
Na 27 potjes toch even een break, want begin gek te worden ^^
Na 28 potjes weer en stukje van me reload bonus vrijgespeeld: +$7
Samenvatting: Ik begon vandaag goed, met rond de tweederde winst, maar op een gegeven moment leek het wel of tegenstanders wel erg veel trips of hoger kregen. Dus nu -$18 en door de reload bons -$11.
Hahaha, "Deze post is 36 keer bewerkt".
Ondertussen nog wat gespeeld?
Ik ga me er ook wat meer in verdiepen, ik sta echt nog niet sterk tegen andere agressieve spelers.
Ja nog paar gespeeld, maar over het algemeen verlies ik er nu toch meer dan ik win heb ik het idee. Gisteren ook weer even NL4 gespeeld, maar nu PokerTracker niet meer werkt mis ik de statistieken en dat vind ik niet zo fijn spelen.
Op William Hill leken de double or nothings heel erg makkelijk te verslaan, omdat ik bij de normale sng's op fulltilt 9 van de 10x wel bij de eerste 5 eindig, maar van het weekend viel dat ook nog even tegen.
Speel nu weer een HU, maar helaas JJ < ATs, maar nu weer aan het terugkomen
Edit: HU verloren met set vs flopped flush
Rematch: mijn trips op de flop verliezen, omdat er op de turn en river een Aas valt
Arghh ik kan echt niet spelen tegen mensen die ook agressief spelen, of mensen die agressief spel beantwoorden door alles te callen en altijd minstens second pair hitten
Meer dan wat HU heb ik de laatste dagen ook niet meer gespeeld :$
Had graag deze HU coaching van Envyjosh gevolg, maar kga vanavond al filmpje kijken met wat vrienden, dus dat is ook leuk.
Voor nu nog even paar HU, gewoon omdat het kan
Was teruggezakt tot $99,- dus ik dacht volgens mij doe ik iets fout, dus vanavond een video over HU bekeken. Ik was intussen te weinig agressief geworden en te agressief op de verkeerde momenten. Heb na het bekijken van de video weer een aantal HU gespeeld, nu weer op $134,-
Bolletje! Nog veel succes !! fish biggrin
Danku
Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
Welke video heb je bekeken?
Goede vraag, ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden
Edit: Heads Up Sit and Go $33
Heb nu aantal keer wel goed geluk gehad, handen als AJ > AK
Dus na slecht spel icm kleine downswing, volgt nu beter spel met een soort van upswing; intussen weer op $173,-.
Ja maar nu weer wel terug gezakt tot $111,- door mafkezen met geluk, in de push or fold fase handen als QJs < T6o
Wel bijna zilverstatus, dan kan ik van me partypoints een mooie bonus kopen
Al weet ik niet hoelang die zilverstatus geldig blijft, ik hoop 1 maand nadat je deze behaald hebt
Zucht ik dacht nog even 2 HU's na het stappen.
Bij de eerste zat ik tegen een hele maffe tegenstander. Steeds allin pushen na mijn raises en af en toe ook 3x potbetten. Heb ik eindelijk lekker two pair, zit die kerel zijn geflopte straat te slowplayen
Tweede potje, een nog maffere tegenstander. Ging al keer vanuit de sb direct allin, 6e hand ofzo krijg ik QQ in de bb, dus ik hoopte dat hij allin ging en jahoor
Zat tegen JTs, J op de flop, turn niets gevaarlijks *erwin denkt geen J of T* river.. T
Laatste 300 chips gingen erin met een toppair, helaas tegen toppair betere kicker.
Nu tijd om te slapen