Ga naar het forum
TheMachine on the H...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] TheMachine on the HU & MTT's.

224 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
6,138 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We gaan weer even een sessie weg klikken! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik kom er net tijdens het grinden achter dat ik in plaats van 6 tafels, 8 tafels kwijt kan. Ik ga dus vanaf nu sessies spelen van maximaal 8 tafels tegelijk.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer een winstgevende sessie! :D

In het begin raakte ik al snel terug naar 3 tafels, maar met deze alle wist ik tot de FT te komen en helaas nog geen ship, maar wel 1x 2e en 1x 3e en 1x 7e. Ik ben tot nu toe tevreden over mijn spel, en heb weer wat handen genoteerd, deze zal ik de komende dagen, misschien nog vanavond weer gaan reviewen.

Hier de stand van zaken na 2 sessies.

Sessie update

Limiet - $0.50
Aantal games - 6
Inkoopkosten - $3.00
Opbrengsten - $8.39
Winst - $6.39

Overall update

Limiet - $0.50
Aantal games - 12
Totale Inkoopkosten - $6.00
Totale Opbrengsten - $13.13
Totale winsten - $7.13

Ik ga nu even een hapje eten, en zal daarna nog even een sessie wegklikken, maar dan met 8 tafels tegelijk.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga weer even een sessie klikken! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De sessie zit er weer op. In het begin raakte ik al snel 2 - 4 tafels kwijt, en ik kon niet hele grote stacks opbouwen in het begin. Al met al toch weer 3 FT's weten te halen over 8 games, en de 1e ship is ook een feit! Ik was alleen niet echt tevreden over mijn laatste FT, ik ging er daaruit als 4e, terwijl er makkelijk een top 2 notering in zat. Aandachtspunt dus voor de volgende keer, ook goed af blijven sluiten.

Ik ben erg tevreden met mijn spel deze sessie, en heb geen gemarkeerde handen voor het handjudging forum. Ik zal nu pas weer zondagavond, en misschien wel maandagavond pas weer gaan grinden. Ik zal wel kijken of ik ergens nog even tijd heb om de handen van de vorige sessie te reviewen en te plaatsen hier op het forum!

De resultaten van deze sessie.

Sessie update

Limiet - $0.50
Aantal games - 8
Inkoopkosten - $4.00
Opbrengsten - $10.65
Winst - $6.65

Overall update

Limiet - $0.50
Aantal games - 20
Totale Inkoopkosten - $10.00
Totale Opbrengsten - $23.78
Totale winsten - $13.78

Fijn weekend iedereen! :pokerface:

CheckRaise1990
PokerStrategist

Nice ROI wel, keep it up!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

[]Sample! :P

CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TheMachineCheck

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

[]Sample! :P

Duh :P daarom dat ik zeg keep it up :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb onverwachts toch nog tijd gevonden om even een sessie weg te klikken vandaag! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier is dan mijn eerste verliezende sessie! :P

Ik heb het vermoeden dat het gewoon een kwestie was van flips die niet mijn kant opvielen, geloof dat ik er 3x afging met AA en 1x met KK, tegen slechtere handen pre-flop, maar dat hoort er allemaal bij. Ik heb weer een aantal handen genoteerd om te reviewen en zal dat dan ook later deze middag of ergens in de komende dagen gaan doen.

Sessie update

Limiet - $0.50
Aantal games - 8
Inkoopkosten - $4.00
Opbrengsten - $0.00
Winst - $-4.00

Overall update

Limiet - $0.50
Aantal games - 28
Totale Inkoopkosten - $14.00
Totale winsten - $9.78

Ik ga zo nog even een sessie weg klikken, eerst even een lunch maken! :pokerface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We zijn weer onderweg met de volgende sessie! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wat een niveau! :tongue:

Poker Stars $0.45+$0.05 No Limit Hold'em Tournament - t25/t50 Blinds - 7 players - View hand 2238645
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): t3657 73.14 BBs
SB: t1270 25.40 BBs
BB: t1300 26 BBs
UTG: t1480 29.60 BBs
UTG+1: t3583 71.66 BBs
MP: t3455 69.10 BBs
CO: t1455 29.10 BBs

Pre Flop: (t75) Hero is BTN with A :diamond: T :diamond:
3 folds, CO raises to t125, Hero calls t125, 2 folds

Flop: (t325) 7 :heart: A :club: J :heart: (2 players)
CO bets t150, Hero calls t150

Turn: (t625) 9 :club: (2 players)
CO checks, Hero checks

River: (t625) Q :club: (2 players)
CO bets t360, Hero calls t360

Final Pot: t1345
Hero shows A :diamond: T :diamond: (a pair of Aces)
CO shows 4 :spade: 6 :spade: (high card Ace)
Hero wins t1345

Wat een niveau! :tongue:

Poker Stars $0.45+$0.05 No Limit Hold'em Tournament - t25/t50 Blinds - 7 players - View hand 2238645
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): t3657 73.14 BBs
SB: t1270 25.40 BBs
BB: t1300 26 BBs
UTG: t1480 29.60 BBs
UTG+1: t3583 71.66 BBs
MP: t3455 69.10 BBs
CO: t1455 29.10 BBs

Pre Flop: (t75) Hero is BTN with A :diamond: T :diamond:
3 folds, CO raises to t125, Hero calls t125, 2 folds

Flop: (t325) 7 :heart: A :club: J :heart: (2 players)
CO bets t150, Hero calls t150

Turn: (t625) 9 :club: (2 players)
CO checks, Hero checks

River: (t625) Q :club: (2 players)
CO bets t360, Hero calls t360

Final Pot: t1345
Hero shows A :diamond: T :diamond: (a pair of Aces)
CO shows 4 :spade: 6 :spade: (high card Ace)
Hero wins t1345

Wtf dacht hij hier te beaten? :facepalm:

EDIT: Wel beetje verkeerd gekeken, dacht dat hij callde en jij raisede :D Maar dan nog, prachtige play :facepalm:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zou het echt niet weten, haha! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb een vraag. Als jij iemand kan busten, dat betekent dat iemand een kleinere stack heeft dan jou. Je zit nog niet op de FT dus er is geen bubble factor die meespeelt, zal diegene jou dan sneller callen of juist niet? Dan spreken we van een SB VS BB situatie.

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is! :tongue:

Ik heb een vraag. Als jij iemand kan busten, dat betekent dat iemand een kleinere stack heeft dan jou. Je zit nog niet op de FT dus er is geen bubble factor die meespeelt, zal diegene jou dan sneller callen of juist niet? Dan spreken we van een SB VS BB situatie.

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is! :tongue:

Ik denk dat een belangrijke factor is, hoe groot zijn stack nog is :D

Maar ik denk dat je bedoelt, is het niet gevaarlijk om de blinds te stealen tegen iemand met een low-stack (<5BB ofzo), of niet? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat is exact wat ik bedoel, echter is uitleggen niet één van mijn sterkste punten! X(

Haha :D

Tgoh ja hier heb ik het ook altijd moeilijk mee. Volgens mij zal hij inderdaad sneller callen omdat hij dringend moet verdubbelen omdat hij anders dood gaat aan blinds. Het moeilijk is dan om voor jezelf een range op te stellen waarmee je mag proberen te stealen. Maar zoals ik al vermeldde heb k het hier ook moeilijk mee en heb ik er niet echt een vaste range voor, dus ik hoop net zoals jou op een duidelijk antwoord hierover van een 45man-pro :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pokerfacie18
Haha :D

Tgoh ja hier heb ik het ook altijd moeilijk mee. Volgens mij zal hij inderdaad sneller callen omdat hij dringend moet verdubbelen omdat hij anders dood gaat aan blinds. Het moeilijk is dan om voor jezelf een range op te stellen waarmee je mag proberen te stealen. Maar zoals ik al vermeldde heb k het hier ook moeilijk mee en heb ik er niet echt een vaste range voor, dus ik hoop net zoals jou op een duidelijk antwoord hierover van een 45man-pro :coolface:

Bedankt in ieder geval voor de verduidelijking van mijn vraagstelling. Ik zal wel even op een 45man-pro wachten dan! :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik merkte aan het einde van de sessie een beetje tilt in mijn spel. Dit is niet gekomen omdat ik een bad beat kreeg tijdens het pokeren, maar omdat mijn laptop geheel vastliep, waardoor ik hem opnieuw moest opstarten, en de handen die ik gemarkeerd had om na te bespreken van deze sessie ook hierdoor ben kwijtgeraakt. Erg balen, en weer een verliesgevende sessie, terwijl het eigenlijk wel goed liep en ik ook goed spel liet zien. Voor mezelf besloten om voor de rest van vandaag ook even rust te nemen, en morgen en anders maandag weer verder gaan grinden.

Sessie update

Limiet - $0.50
Aantal games - 8
Inkoopkosten - $4.00
Opbrengsten - $0.00
Winst - $-4.00

Overall update

Limiet - $0.50
Aantal games - 36
Totale Inkoopkosten - $18.00