Ga naar het forum
Tmffirework's blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tmffirework's blog

52 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,185 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

Hey Tmffirework,

Inderdaad vervelend dat het zolang duurt voor je genoeg punten bij elkaar hebt om de bonus te clearen. Toch zou ik zeggen om nog even door te zetten, een paar weken uit te trekken om de bonus te clearen en daarna de keuze te maken wat je met je BR gaat doen. Desnoods zet je het allemaal over naar een andere pokersite.

Veel succes in ieder geval de komende tijd; als de sessies gewoon even een paar keer lekker lopen heb je die 2000 punten hopelijk al te pakken voor je er erg in hebt ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit weekend nog een aantal DoN's gespeeld in de tijd die ik over had. Merk wel dat het laatste tijd een stuk beter gaat. Ga er niet meer uit door domme beslissingen maar vaak door bad beats, wat mij niet boos maakt omdat ik erbij bedenk dat dit op lange termijn winstgevend is.

Bovendien ben ik volledig overgestapt naar de SH. Merk dat me dit een stuk beter afgaat, bovendien heb ik een aantal video's gekeken over het spelen van DoN's. Speel nu ook met 5 tafels tegelijk, wat ik ook een stuk fijner vind, hierdoor speel ik alleen de goede handen!

Hier de grafiek:

Speel eindelijk weer eens met winst!

Arjon
Oldschool Grinder

Mooi dat je in SH een goede keuze voor jezelf gevonden lijkt te hebben en dat je weer wat winst maakt :) Keep it up!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inmiddels een tijdje SH gespeeld. Gaat me redelijk goed af. Baal nog steeds dat ik vast zit aan Betfred, want 20 cent rake bij een SnG van 1$ brengt mijn winst behoorlijk omlaag.

Hier 2 plaatjes om te illustreren dat het steeds beter gaat. Eerst mijn overall graph:

Het gaat dus al de goede kant op! Eindelijk!

En zoals je hier zit is mijn ROI bij de 6 mans toernooitjes ook positief!

Hopelijk gaat het zo door!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na een lange tijd weer een update...

Door een grote ship in een MTT is mijn BR van 50 naar 130$ gegaan. Hierna ben ik verder DoN gaan spelen. Krijg het maar niet voor elkaar om ze winstgevend te krijgen. Mijn BR was weer wat afgezakt naar 120... 115$...

Toen besloten het over een andere boeg te gooien. Wil onderhand ook wel eens weg op Betfred dus wil zo snel mogelijk de 2000 Ipoker points behalen en ben dus Super Turbo's is gaan proberen.

Speel nu de SH 1 en 2 dollar varianten. Ging zeer goed de eerste paar dagen en mijn BR stond snel weer op 150.

Vandaag echter gezien dat er veel variance is op die dingen. Weinig slechte beslissingen maar toch veel verloren. AQ vs A3o en nog met 4 harten op tafel door een flush verliezen e.d., zat dus niet echt mee en door nog een paar winnende potjes op het einde vandaag kunnen eindigen op 141$. En ik zit ook bijna op 3/4 van het clearen van mijn geld zodat ik over kan stappen op een andere site :)

Ben2m2
Oldschool Grinder

nog even doorzetten dan ;)

succes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pfff het lijkt wel alsof alles tegen zit. De Super Turbo's liepen al een tijdje niet lekker. Toch de schade beperkt kunnen houden maar bijna elke all in verloor ik terwijl mijn equity beter was... suckouts......

Vanavond eens wat andere toernooien opgestart. Allemaal 1 en 2 dollar buy-ins. Goed gespeeld, en telkens tot ver gekomen maar telkens verloren door een vieze suckout, lijkt wel alsof ik geen hand meer kan winnen.

BR: 125$ X(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pfff hier een typisch voorbeeldje....

Zo gaat het nu al 3 dagen. Met moeite zit ik nog boven de 120 dollar. Terwijl ik van 150 kwam.

AA ben ik trouwens... PF all in.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na een paar slechte dagen me weer redelijk kunnen herstellen. T is nog allemaal erg swingy maargoed, mijn geld heb ik wel bijna gecleared en dan kan ik lekker overstappen naar Pokerstars (I gues).

Ik wil ook van mijn winsten een HUD en database kopen om mijn spel verder te verbeteren. Iemand een aanrader voor een beginner. Bij PT3 heb je bijvoorbeeld een low stakes versie die goedkoper is, maar heb je veel aan die tracker bij SNG's?

Hier mijn Graph:

Na 450 games weer op het startpunt :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inmiddels alweer een tijdje verder en ik ben overgestapt op het cashgamen.

Van mijn winsten Pokertracker 3 gekocht en op NL2 van start gegaan. Sta inmiddels op ongeveer 800 handjes en 8 dollar winst.

Ik heb alleen een vraagje. Je kan hand marken tijdens je sessie. Maar waar kan ik deze terugvinden.

Ow en nog iets, mijn HUD start elke sessie opnieuw verkeerd op. Hij staat nooit bij de goede spelers. Hoe kan ik dit aanpassen.

Groetjes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inmiddels een week verder met mijn NL2 avontuur.

Ik moet zeggen, het valt me allesinds mee. Ik ben begonnen met NL2, maar toen pakte het niet zo fantastisch uit. Na een tijdje was ik daarom ook overgestapt naar SNG.

In de tussentijd heb ik wel zoveel bijgeleerd over het poker, dat het inmiddels heel gemakkelijk gaat. Ik heb nu zo'n 2200 handjes gespeeld en mijn BB/100 is ruim over de 20!

Ik heb wel redelijk het idee dat ik de limiet beat, maar ik wil eerst nog door tot de 10K hands. Dan pas wil ik overstappen naar een andere limiet.

=)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ook mijn eerste downswing gekend met cashgamen. Zelfs op NL2 krijg ik het voor elkaar....

Mijn geld had ik op Betfred vrijgespeeld en ik heb een deel overgemaakt naar Pokerstars! Met 70$ begonnen op NL2 daar.

Zit nu na ongeveer 2500 handjes 1 BI lager. Nog een paar keer goed pech gehad in mijn ogen, maar dat komt wel goed.

Hebben jullie nog aanraders kwa artikelen en video's om NL2 beter te leren. Want het is heel anders spelen tegen deze mensen omdat ik hun range moeilijk kan inschatten, omdat ze puur alles spelen.

Verder vroeg ik me af wat de kans op AA is, want na 2500 handjes op PS heb ik pas 3 keer AA voorbij zien komen, wat me vrij weinig lijkt. Achja, volgende sessie komt ie hopelijk vaker!

Fijn weekend!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inmiddels alweer heel wat verder in mijn NL2 avontuur. En ik ben nog geen steek verder. Ik ben langzaam heel mijn geld er doorheen aan het jagen tegen spelers die er eigenlijk helemaal niks van kunnen.

Ik kan echter niet echt leaks ontdekken bij mezelf. Ik speel over 6000 handjes 16/14. Dat lijkt me prima voor SH. Ik heb alleen het idee dat ik niet afbetaald krijg op mijn grote handen, en te veel verlies op mindere handen.

K zie het even somber zitten, als ik zelfs NL2 nog niet krijg gebeat....

Hier mijn grafiek

Kan dit komen door een te kleine sample, of doe ik iets totaal verkeerd?

rafski
PokerStrategist

raist ge uw klaveren kaarten wel genoeg?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pffff... vandaag weer hele tijd van die rottige handjes. Kijk bijvoorbeeld deze. Je EV lijn gaat er niet door omhoog, terwijl je eigenlijk de hand goed speelt.

Ik had reads op hem dat hij heel klein raised als hij niks heeft, en dacht dat ik hem wel kon afcallen op een board met een pair erop:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BB$0.96:///////;MP3$4.26:///////;CO$4.67:///////;BU (Hero)$1.59:///////;SB$1.84:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 3:c, 3:s.
MP3 folds, CO raises to $0.04, Hero calls $0.04, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.11) 8:d, 6:d, T:h (2 players)
CO bets $0.06, Hero calls $0.06.

Turn: ($0.23) T:d (2 players)
CO bets $0.06, Hero calls $0.06.

River: ($0.35) A:s (2 players)
CO bets $0.08, Hero calls $0.08.

Final Pot: $0.51.
Results follow:

Hero shows two pairs, tens and threes(3:c 3:s).
CO shows two pairs, aces and tens(A:h K:d).

CO wins with two pairs, aces and tens(A:h K:d).

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Beste volgers van mijn blog,

Inmiddels gaat het de goede kant op. Ik begin te merken dat alles wat ik heb geleerd de afgelopen tijd er nu een beetje uit begint te komen.

Ik kan tegenstanders goed inschatten, en denk zeker dat ik NL2 makkelijk kan beaten.

Mijn doelen voor deze maand waren 10.000 handen spelen en winnend spelen en die doelen ga ik allebei waarschijnlijk wel halen.

10.000 handen heb ik sowieso gepasseerd, wat voor mijn doen erg veel is. Ik speel 6 tafels tegelijk maar heb nooit een groot volume gespeeld. Volgende maand wil ik 15.000 handen spelen en misschien gaan 8 tafelen.

Verder sta ik uiteindelijk in de winst deze maand, een hele slecht ervoor gestaan. Ondanks dat ik goed speelde verloor ik toch veel geld, nu trekt het allemaal weer bij en ik heb de afgelopen 4 dagen meer dan 8 BI's gewonnen. Hopelijk kan ik deze lijn voort trekken!

Hier mijn graph van de deze maand:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag een korte sessie gespeeld van 324 handjes +$3.01

Het gaat echt weer de goede kant op. BR is nu boven de 80 dollar, ook al heb ik me wel met 13 euro ingeschreven voor een backing. Maar ik verwacht daar weinig of geen verlies op te krijgen, en ik hoop natuurlijk dat ik meer terug krijg. Dan gaan we hard op weg naar de 100 dollar!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vannacht een nachtje door gehaald en een uitgebreide sessie gespeeld. Zo rond de 1300 handjes gespeeld op 2NL omdat ik nog de 6$ bonus van Micromania wil vrijspelen. Zit nu op 340 punten. Nog 35 punten te gaan!

Mijn spel was niet optimaal en ik kreeg ook veel badbeads gedurende de nacht. Zo'n 3BI onder EV gerund. En op 92 cent verlies gedraaid.

Tegelijk had ik nog een 1$ toernooi opgestart en op de 90ste plek geëindigd van de 2200 deelnemers. Mijn 'prijs' was $4.96. Hierdoor heb ik nog wel winst over de hele nacht! :f_biggrin:

Hier een paar rothandjes:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]CO$3.94:///////;BU (Hero)$4.62:///////;SB$2.18:///////;BB$2.14:///////;MP3$0.81:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with K:c, K:h.
MP3 calls $0.02, CO calls $0.02, Hero raises to $0.26, 2 folds, MP3 calls $0.24, CO folds.

Flop: ($0.57) 9:c, 8:h, A:d (2 players)
MP3 checks, Hero bets $0.36, MP3 calls $0.36.

Turn: ($1.29) 6:d (2 players)
MP3 bets $0.19, Hero calls $0.19.

River: ($1.67) T:d (2 players)

Final Pot: $1.67.
Results follow:

Hero shows a pair of kings(K:c K:h).
MP3 shows two pairs, tens and sixs(6:s T:s).

MP3 wins with two pairs, tens and sixs(6:s T:s).

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU$2.33:///////;SB$1.92:///////;BB$5.00:///////;MP2$0.88:///////;MP3$1.35:///////;CO (Hero)$2.55:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with K:s, A:h.
MP2 folds, MP3 calls $0.02, Hero raises to $0.08, BU folds, SB calls $0.07, BB folds, MP3 calls $0.06.

Flop: ($0.26) A:c, 8:c, K:d (3 players)
SB checks, MP3 checks, Hero bets $0.22, SB calls $0.22, MP3 folds.

Turn: ($0.7) 4:h (2 players)
SB checks, Hero bets $0.24, SB calls $0.24.

River: ($1.18) 8:d (2 players)
SB bets $1.38(All-In), Hero calls $1.38.

Final Pot: $3.94.
Results follow:

Hero shows two pairs, aces and kings(K:s A:h).
SB shows a full-house, eights full of aces(8:h A:s).

SB wins with a full-house, eights full of aces(8:h A:s).

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BB$4.92:///////;MP2$2.00:///////;MP3$2.10:///////;CO (Hero)$2.00:///////;BU$2.00:///////;SB$1.93:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with A:d, A:h.
2 folds, Hero raises to $0.06, BU folds, SB calls $0.05, BB calls $0.04.

Flop: ($0.18) 9:c, 2:s, T:c (3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $0.14, SB calls $0.14, BB calls $0.14.

Turn: ($0.6) 7:c (3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $0.52, SB calls $0.52, BB calls $0.52.

River: ($2.16) 6:d (3 players)
SB checks, BB checks, Hero checks.

Final Pot: $2.16.
Results follow:

Hero shows a pair of aces(A:d A:h).
SB shows high card queen(Q:d 4:c).
BB shows two pairs, tens and sevens(T:h 7:d).

BB wins with two pairs, tens and sevens(T:h 7:d).

Het zat in ieder geval vol met donk, maar het leek wel of ze bleven hitten....
Volgende keer beter!

pbijvoet
PokerStrategist

Dit zijn best wel zure handen ja, maar gewoon als buddie markeren (als dat kan) en dan bumhunten voglende sessie, ze kunnen geen geluk blijven hebben. Had gisteren zelf ook zo'n sessie (Ook nl2sh) dat die fishes maar bleven hitten terwijl ze pas op de river wat krijgen, maar een sessie daarna was er nog eentja aan tafel en die heeft me 3 keer afbetaald omdat hij nu net niks kreeg :tongue:

Nivlem
Oldschool Grinder

Jammer van die handjes inderdaad maar je gaat er wel goed mee om! Volgende 5x (gemiddeld genomen ) gaan ze wel jouw kant op! :D Succes, hoop dat die stijgende lijn aan het einde van jouw grafiek zo door blijft gaan!