Ga naar het forum
Tmffirework's blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tmffirework's blog

52 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,186 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je hebt gelijk Melvin. Nadat ik veel pech heb gehad, gaat het nu een stuk beter. De laatste paar dagen heb ik enorm veel bb gewonnen. Dit is ook te zien aan mij grafiek:

Je ziet dat ik gewoon heel slecht ben gestart, veel pech gehad. Handjes waar de tegenstanders vaak hun setje hitten op de river, enzovoorts. Daarna ook wel wat aan mijn spel verandert. Ik maakte bijvoorbeeld heel veel verlies op AK. Nu kan ik die kaart gemakkelijker weg leggen als ik niet heb gehit. Ook speelde ik JQ en KJ vanuit alle posities. Dat heb ik wat aangepast en ik ben meer op positie gaan letten. Bovendien kan ik nu beter overweg met stats.

Als ik zo door blijf gaan hoop ik volgende maand te kunnen zeggen dat ik 2NL beat! En kan ik misschien al overstappen op 5NL!

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag 70$ overgezet naar William Hill. In de hoop daar een leuke bonus vrij te kunnen spelen. 140$ om vrij te spelen, maar toch baal ik nu al van mijn overstap.

Ik wil namelijk net kijken of er een paar leuke tafels beschikbaar zijn, maar er is nu al bijna niks beschikbaar...

Ook vind ik de software niet geweldig en ben ik bang dat het erg lang duurt om mijn bonus vrij te kunnen spelen.

Ben van plan snel weer terug te gaan naar PS......

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na lange tijd weer een update van mijn kant. Ben bij WH binnen 2 dagen weer weg gegaan. Terug naar PokerStars, dan maar geen bonus maar ik wil gewoon op elk tijdstip volle tafels hebben. Mijn NL2 avontuur voortgezet.

Heb wel gemerkt dat het me een stuk beter afgaat. Heb mijn BR tot 100$ uitgebreid.

Vandaag ben ik echter weer overgestapt van room. Dit keer speel ik bij Full Tilt Poker. Ik heb daar dus de Fast 50$ bonus lopen en heb 50$ om vrij te spelen.

Na een paar tafeltjes te hebben gespeeld ben ik erachter gekomen dat het niveau op het eerste gezicht veel lager lijkt. Ik speel de cap tafels en daar zitten veel meer gekken die met handen als KJ all in pushen dan ik op Pokerstars tegenkwam. Maar dat is natuurlijk nog geen realistisch beeld.

Hopelijk kan ik de bonus enigszins vrijspelen. Ik heb wel het idee dat 25$ minimaal mogelijk is, wat toch een mooie boost zou zijn voor mijn BR op weg naar NL5! :f_cool:

Groetjes :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bij Full Tilt heb ik inmiddels de Cab tafels ontdekt. Speel zo nog op de NL2 limiet, maar op deze tafels gaan de spelers als gekken all in omdat het maar om 60 eurocent gaat dat je maximaal kan verliezen per hand.

Na 2200 handjes op die tafels al ruin 5$ in de plus en al 2$ van mijn bonus. Nog 3$ en de eerste 5 komt erbij op mijn BR! Wil dit zeker blijven volhouden, want zo is het makkelijk verdienen!

Hier mijn Grafiek van FT:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pfff ik weet het echt niet meer met poker hoor. Afgelopen maanden ongeveer op elke pokersite gespeeld, en elke game, maar nergens kan ik eens fatsoenlijk een BR opbouwen.

Al wel tig keer geprobeerd om eenvoudig NL2 te spelen, maar het lukt me gewoon niet om op die limiet geld te verdienen. Dan wat SnG's geprobeerd, telkens een beetje gewonnen en dan weer een beetje verloren, nooit iets mee opgeschoten.

Ik weet niet wat ik nog verder moet. Ik heb alle strategy artikelen gelezen, ik bekijk handjes en video's en nog kan ik NL2 niet verslaan? Ik speel heel simpel. Extreem tight en nog verlies ik hand na hand. Wordt er helemaal moedeloos van en overweeg te stoppen met poker....

Vandaag was ik met 50$ overgestapt naar Pokerstars weer terug omdat ik daar altijd met plezier heb gespeeld. Na 750 handjes NL2 10$ down. Dan weet ik echt niet wat ik verkeerd doe hoor, maar het moet wel heel erg zijn zou je zeggen.

Hier 2 klote handjes:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU$1.60:///////;SB$2.29:///////;BB (Hero)$3.57:///////;MP2$0.61:///////;MP3$2.18:///////;CO$2.30:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 4:d, 5:d.
MP2 folds, MP3 calls $0.02, 2 folds, SB calls $0.01, Hero checks.

Flop: ($0.06) J:s, 2:d, T:d (3 players)
SB checks, Hero bets $0.04, MP3 raises to $0.24, SB folds, Hero calls $0.20.

Turn: ($0.54) 8:d (2 players)
Hero bets $0.48, MP3 calls $0.48.

River: ($1.5) J:c (2 players)
Hero bets $0.96, MP3 calls $0.96.

Final Pot: $3.42.
Results follow:

MP3 shows a full-house, tens full of jacks(T:s T:c).
Hero shows a flush, ten high(4:d 5:d).

MP3 wins with a full-house, tens full of jacks(T:s T:c).

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]BU (Hero)$2.00:///////;SB$1.08:///////;BB$5.19:///////;CO$2.04:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with K:d, K:h.
CO calls $0.02, Hero raises to $0.08, SB raises to $0.20, BB folds, CO calls $0.18, Hero raises to $0.92, SB raises to $1.09, CO calls $0.88, Hero calls $0.16.

Flop: ($3.26) J:h, 4:s, 7:c (2 players)
CO checks, Hero bets $0.92, CO calls $0.92.

Turn: ($5.1) 2:h (3 players)

River: ($5.1) A:s (3 players)

Final Pot: $5.1.
Results follow:

SB shows a pair of aces(A:c K:c).
Hero shows a pair of kings(K:d K:h).
CO shows a pair of aces(6:d A:d).

SB wins with a pair of aces(A:c K:c).

Variola
PokerStrategist

Op je laatste post:

De 4 5 ruiten hand, je hebt totaal geen odds om zijn flopreraise van 0,24$ te callen: Pot-odds: 0,54$(mogelijke winst) : 0,20$ (te betalen inzet) ofwel 1 : 2.7

Odds om Flush draw te completen van flop naar turn zijn 1:5 (1 op de 6 keer).

Regel in basis artikel is: 'Zijn de pot-odds groter dan de odds van een made hand, dan maak je op de lange duur winst. Zijn ze kleiner, dan maak je op lange termijn verlies.'

1 op de 6 keer win je dus 54 cent, de andere 5 keren verlies je 20 cent... Je $Ev is dus -0,46/6 = -0,08 cent elke keer dat je deze called.

Pas die regel dus wat vaker toe ;)!

Tweede hand is gewoon pech.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar andersom is het wel zo, als ik call en ik hit dan krijg ik er wel veel geld in om mijn call winstgevend te maken (denk ik)

Ben nu overgestapt op de 1.10$ 45 mans SnG's op Pokerstars. Gisteren sessie van 4 gespeeld. 3 FT's. en totaal $5 dollar prijzengeld. Niet echt geweldig uitgespeeld maar het bied toch wel hoop!

Vanavond misschien nog een sessie 45 mans!
:f_biggrin:

Variola
PokerStrategist

Naja implied odds... Zou kunnen, heb niet genoeg kennis om dat te kunnen zeggen ;)!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer 10 1.10$ 45 mans gespeeld.

2 keer ITM maar dan wel gelijk 1e en 3e wat me 21 dollar oplevert!

Mijn BR is weer 50$ (gelukkig). Morgen weer wat 45 mans spelen, gaat me tot nu toe redelijk goed af!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Had vandaag eigenlijk geen tijd om te spelen maar toch nog even een kleine sessie gedaan omdat ik gister eindelijk weer eens won. En ook vandaag een lichte winst gemaakt

4 SnG's opgestart. 3x 1.40$ Knockout en 1x 1.75 Turbo SnG

Uiteindelijk 2x ITM in 2 Knockouts.

1e voor 4.50 en 2e voor 2.70 en nog 3 bounty's (geloof ik)

BR 52$

We gaan weer de goede kant op! :D

Wil nog wel een main game vinden. 45 mans zijn wel leuk maar duren 1.5 uur als je voor de eerste plek wil gaan en ik hou er ook van om snel even een korte sessie te spelen. Maarja we zien nog wel. Misschien dat ik 2 dingen combineer. (bijvoorbeeld de 1.75 turbo 9 mans en de 45 mans turbo)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer 6 45 mans opgestart.

In 2 er al snel uitgevlogen door lelijke beats. Eerst KK vs AQ verloren. Aas op het board. Natuurlijk. 2e hand domineer ik met AJ de JQ van mijn tegenstander maar natuurlijk valt er een J op het board.

Zo ging ik dus nog maar met 4 toernooien door. Uiteindelijk maar op 1 toernooi op de Ft gekomen en heb daar 4$ gecasht. -2.20$ dus tot zover.

Heb bovendien 0.03$ over moeten maken naar sharkscope zodat ze mijn resultaten kunnen bijhouden, dus erg profitabel is het niet vandaag! :D

:heart:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag ICM trainer geinstalleerd. Op de eerste sessie 86% correct over 200 vragen. Best netjes denk ik zo.

heb zo wel enkele zwakheden in mijn spel gevonden:

- Ik push te weinig handen vanaf SB. Zoals J3s enzovoorts, die durf ik niet te pushen maar blijken wel +EV te zijn!
- Als ik short ben heb ik moeite met speculatieve handen te pushen uit moeilijke spots. ICM geeft aan dat ik met 4BB over op MP3 76s moet pushen. Dit zou ik zelf nooit doen omdat ik bang ben gecalled te worden.
- Ik mag AT eerder pushen dan dat ik normaal deed
- Dat is als bigstack vanaf button bijna 50% van mijn handen mag openen first in.

Dat was het wel!

heb het ook eindelijk draaiende gekregen om grafieken in Pokertracker te krijgen dus die gaan we ook meer zien! :f_biggrin: