Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
bol
Welkom:)
Super slechte sessie net, maar toch nog $80 up.
Brengt het maand totaal op + $1.4k.
Denk dat het langzamerhand tijd wordt om nl50 weer te gaan shotten.
Dit zal alleen wel even moeten wachten, want komende dagen heb ik wss geen tot weinig tijd om te pokeren. Zo moet ik morgen en overmorgen werken en de dag erna is m'n vriendin jarig, dus ik zal dan naar haar toe gaan.
Dat wordt het zeker.. je bent al lang rolled voor nl50
En gezien je onlangse crushaments op NL25 komt dat vast goed!
Oorspronkelijk gepost door luca02
Dit zal alleen wel even moeten wachten, want komende dagen heb ik wss geen tot weinig tijd om te pokeren. Zo moet ik morgen en overmorgen werken en de dag erna is m'n vriendin jarig, dus ik zal dan naar haar toe gaan.
Wat een vreemd excuus, wat moet dat later van je worden?
Ik heb een fulltime job en een gezin met 3 kinderen, en train 4 a 5 keer per week for triathlons..restaureer een oldtime brommer, en toch poker ik bijna dagelijks
En jij moet een dagje werken en dan al geen tijd meer om een sessie te spelen, haha
Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Dit zal alleen wel even moeten wachten, want komende dagen heb ik wss geen tot weinig tijd om te pokeren. Zo moet ik morgen en overmorgen werken en de dag erna is m'n vriendin jarig, dus ik zal dan naar haar toe gaan.Wat een vreemd excuus, wat moet dat later van je worden?
Ik heb een fulltime job en een gezin met 3 kinderen, en train 4 a 5 keer per week for triathlons..restaureer een oldtime brommer, en toch poker ik bijna dagelijks
![]()
En jij moet een dagje werken en dan al geen tijd meer om een sessie te spelen, haha
![]()
jonkie sicko tbh , vindk het ook best lastig om alles te combineren en ik heb geen kids, train maar de helft, heb ook wat te renoveren, maar dagelijks pokeren zit er echt niet in.
Hoe regel je dag dan in ? ben wel curieus !
Hoe regel je dag dan in ? ben wel curieus !
4h slapen ipv 8h en 't is opgelost, easy peasy!
Hoeveel hands had je in september jonkie?
Dat wordt het zeker.. je bent al lang rolled voor nl50![]()
En gezien je onlangse crushaments op NL25 komt dat vast goed!
Daar ben ik ook van overtuigd!
Gisteren nog ff wat HU gespeeld op nl50 vs 2 fishes en heb toen al 3BI gepakt.
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Dat is wel een heel slechte sessie![]()
Qua result niet obv, maar ik speelde gewoon slecht en was een aantal keer lucky dat ik mijn draws wist te hitten. Maar goed het is natuurlijk een mooie meevaller dat ik dan nog wel in de + eindig.
Wat een vreemd excuus, wat moet dat later van je worden?Ik heb een fulltime job en een gezin met 3 kinderen, en train 4 a 5 keer per week for triathlons..restaureer een oldtime brommer, en toch poker ik bijna dagelijks
![]()
![]()
Haha zo komt het idd wel verkeerd over. Mogelijk dat ik wel wat ga pokeren, maar iig niet zoveel als vorige week. Daarnaast is het ook niet erg om af en toe een paar dagen niet te spelen. Dit zorgt er bij mij voor dat ik scherper blijf en niet helemaal op ga in het moeten pokeren. Anders laat ik het niet genoeg los en slaap ik ook slechter, omdat ik dan op bed nog allerlei handen zit te overdenken.
Daarnaast ga ik in die dagen nog wel wat videos kijken en materie doorlezen.
Heb een roll van 2k, dus het is tijd voor nl50:).
Doelen voor a.s. maand.
(gejat van varune)
40k+ handen
videos bekijken omtrent HU play, 6-max nl100 en GTO
50 nl crushen
upmoven naar nl100
side roll op 888 zetten en divvie down hunten
@Solartje../ Luca
Als ik poker, poker ik 1 a 2 uurtjes.. meestal stop ik rond 23:00.
De ene dag ben ik al om 20:00 paraat, de ander dag pas om 21:30 ofzo.
Maar dan heb ik mijn trainingen er al op zitten.
Ik kom thuis, dan is alle aandacht voor de kids en wife..
Rond 19:00 ligggen de 2 jongste er in.
Rond 19:45 de oudste.
De ene keer doe ik de afwas en vrouw de kids, en andersom.
Soms zit ik al om 18;30 in de sportschoenen en ben ik vroeg klaar.
Ander keer pas om 20:00 of later. En als ik thuis kom ff douchen en dan ff achter de pc.
Vanavond bijvoorbeeld moet ik al om 18:00 in zwembad zijn, dan train ik de jongste kids van 6/7 jaar. (mijn oudste dochter traint dan ook, dus we gaan samen) Kom ik tegen 19:20 met haar thuis.. kan ik vanaf 19:45 tot 20:45 ff pokeren. Tegen die tijd ga ik weer naar het zwembad. Ga ik zelf een uur trainen, en ben ik rond 22:10 weer terug. Dan kom ik thuis en dan nog uurtje met vrouwlief op de bank socializen.. en dan rond 23:15 me nest in en om 6:45 weer op. en dan de volgende dag..
Darom wil ik ook zo graag Zoom spelen.. das ideaal, lekker veel volume!
Ja als je het zo druk hebt dan is zoom zeker een uitkomst.
Ik persoonlijk heb liever wat meer tijd/vrijheid om sessies te spelen. Hierdoor ben ik minder tilt gevoelig, dan als ik haast heb. Daarnaast kan het ook zijn dat ik dan niet volledig kan focussen op het poker, waardoor ik ook weer slechter speel.
solid planning jonkie.
kzou pbb ook wat meer organised men poker uren kunnen plannen.
atm is alles organised tot 20u en daarna doe ik gewoon waar ik zin in heb,
maar daar zou gerust nog één uurtje training / dag in kunnen en dan van 21 uur tot 23uur pokeren, van 23u tot 23:30 mentaal afkoelen (anders zitk like luca men hele sessie te overlopen in men slaap)..
mmm maybe moetk daar eens werk van maken. thanks voor de info/inspiratie jonkie.
Nu onderweg naar huis, dus zal vanavond weer ff een dikke sessie neerzetten! ♠_biggrin:
Deze week nog wel wat op m'n telefoon gespeeld, maar elke x last van badrun (coolers en suckouts) waardoor ik $300,- gedropt ben. Mja is prob ook wel logisch na m'n goede run vorige week. Heb de stars app iig weer verwijderd en die komt er niet meer op.
Wat een kutdag!
Echt like 300 down. Dus maar weer ff terug naar nl25.
Echt balen dat als je upmoved echt ziekelijk slecht runt meteen.
Wil niet tilten, maar op deze manier wordt dat wel super moeilijk.
Ook echt alles down op de zoom tafels. Denk dat ik die gewoon niet meer ga spelen komende tijd. Ik werd echt continu down gecalled door lui met low pocketpairs die me continu riveren.
Weet iemand of het mogelijk is jezelf te laten uitsluiten van de zoom tafels?
Graph van deze week (en tevens dus september)
Spoiler
zo
En stop nu maar met zagen over zoom
Zoom is rigged omdat je down bent over <1k hands?
Ik werd echt continu down gecalled door lui met low pocketpairs die me continu riveren.
Speel dan verder als je die edge hebt
mja jullie hebben wel gelijk.
Alleen 6bi droppen in minder dan 1k handen is niet echt fun en al helemaal niet als je upmoved.
Weet iemand of het mogelijk is jezelf te laten uitsluiten van de zoom tafels?
Dear support,
Is it possible to exclude me from playing the "zoom" games for x months/forever?
If so, please exclude me from these games.
Awaiting your reply and kisses,
Luca02 /starsnick