Haha nice one. Als ik straks thuis ben mail ik die gelijk naar de support.
Oorspronkelijk gepost door luca02
mja jullie hebben wel gelijk.
Alleen 6bi droppen in minder dan 1k handen is niet echt fun en al helemaal niet als je upmoved.
Ja tis wel leuker voor mensen die downmoven.
Wel ongelooflijk hoe mensen die een tijd goed runnen meteen klagen als ze eens een slechte sessie hebben.
haha sorry;)
Mss was ik ook wel wat verwend.
Maar goed nl50 is natuurlijk wel wat anders dan nl100+ waar edges kleiner zijn en swings groter zullen zijn. Of zie ik dit verkeerd?
Als je net van nl50 komt, zal je edge normaal gezien kleiner zijn ja en daardoor zijn downswings groter en upswings kleiner.
Heb mezelf maar weer ff restricted tot alleen nl25.
FF $300 terug winnen en dan weer nl50.
en heb ook een mail gestuurd met de vraag of ik voor een maand uitgesloten kon worden van de zoomgames.
en heb ook een mail gestuurd met de vraag of ik voor een maand uitgesloten kon worden van de zoomgames.
![]()
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een reply van stars dat ik geen zoom meer kan spelen t/m 07-11.
Ik heb nog wel steeds de intentie om zoom er weer bij te pakken, maar dan moet mijn overall gameplan echt nog verbeteren.
Heb de afgelopen dagen wat mindset videos gekeken en heb hier toch een aantal dingen uit kunnen halen waarvan ik denk dat deze van waarde kunnen zijn voor mezelf.
Daarnaast heb ik een aantal videos van Uri Peleg gekeken en moet zeggen dat deze me ook aanzetten het poker op een andere manier te benaderen.
Ik wil het aantal tafels dat ik speel terug brengen naar 4-6 ipv 9 (en soms zelfs meer). Hierdoor mis ik veel te veel spots waarin ik villains kan exploiten, daarnaast verval ik in een standaard game waarin ik de nieuwe concepten die ik leer uit videos niet echt weet toe te passen. Om verder dan nl50 te raken, zal ik me hier toch meer in moeten verbeteren.
Daarnaast ga ik ff druk aan de gang met m'n HUD, want ik heb het gevoel dat ik hier niet optimaal gebruik van maak.
en na een wall of text, maar eens ff een thread saver.
Spoiler

Wat een kutdag!Echt like 300 down. Dus maar weer ff terug naar nl25.
Echt balen dat als je upmoved echt ziekelijk slecht runt meteen.Wil niet tilten, maar op deze manier wordt dat wel super moeilijk.
![]()
Ook echt alles down op de zoom tafels. Denk dat ik die gewoon niet meer ga spelen komende tijd. Ik werd echt continu down gecalled door lui met low pocketpairs die me continu riveren.Weet iemand of het mogelijk is jezelf te laten uitsluiten van de zoom tafels?
En ik maar denken dat iedereen hot runde behalve ik..
Weet precies hoe dat voelt.. Mijn laatste sessie ook 3bet ik gastje, en ik vuur 3 barrels op hem af met AQo. Op een JJxxK board. Showed ie J9o !
wtf J9o ?? Hoe kan je nu iemand op een range zetten als ze dat soort handen je 3bets callen..
Ik vind het prima hoor, want uiteindelijk moet je het van die gastjes hebben, maar het is wel verdraaid lastig spelen om iemand een range van handen toe te kennen als ze dit soort handen showen.
Luca, jij bent wel goed op NL25 met die regular tafels selecten.
Kan je mij daar wat tips over geven? Want als ik reg tafels speel heb ik het idee altijd aan de verkeerde tafels te zijn beland.
Hoe doe je dat ??
Tbh jonkie, ik denk niet dat alles notrun is wat je doet, ik denk dat je ook nog wel aardig wat foutjes maakt. Zoals die AQ hand wat je net zegt, dat lijkt me imo gewoon een spew. Dat hij nu J9o heeft ok, maar hij kan net zo goed AJ/KJ hebben..
@ Jonkie
De instellingen van de filter zijn het belangrijkst.
Belangrijkste is om op die lage stakes min. players flop % op 30 te zetten.
Dan krijg je alleen de tafels waar villains veel flops zien. Doorgaans zit daar sowieso fish. Vervolgens kun je dan de tafels uitzoeken waar dit % het hoogst is. Kan wel zijn dat er lange waitinglists zijn, maar ik zet me dan gewoon op al die tafels op de waitinglist en die accepteer ik ook allemaal zodra ik er op kan. Vervolgens kun je aan een tafel vanzelf zien wie er fish is, door te kijken naar stacksizes en door een paar orbits te spelen. Als blijkt dat er geen fish aan de tafel zit dan sluit je deze weer. Als je teveel tafels met fish hebt dan sluit je de tafels waar je niet direct positie hebt op de fish.
Vanmiddag bezig geweest met het maken van nieuwe pop ups.
Zal hier komende tijd aardig wat werk insteken, zodat dit eindelijk eens goed verzorgd is.
Dit is iig de eerste die ik gemaakt heb.

Oorspronkelijk gepost door divvie
Tbh jonkie, ik denk niet dat alles notrun is wat je doet, ik denk dat je ook nog wel aardig wat foutjes maakt. Zoals die AQ hand wat je net zegt, dat lijkt me imo gewoon een spew. Dat hij nu J9o heeft ok, maar hij kan net zo goed AJ/KJ hebben..
helemaal gelijk, ging ook niet om het feit dat ik spewde...
ging er ff om dat ie met J9o preflop callede.
Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
En ik maar denken dat iedereen hot runde behalve ik..
Weet precies hoe dat voelt.. Mijn laatste sessie ook 3bet ik gastje, en ik vuur 3 barrels op hem af met AQo. Op een JJxxK board. Showed ie J9o !
wtf J9o ?? Hoe kan je nu iemand op een range zetten als ze dat soort handen je 3bets callen..
ranges boeien niet zo erg als villains range TE wide is, is zn range op de meeste boards gewoon erg weak, wat wil zeggen dat ie op nonshowdown geraped wordt wss (ofwel door te laat te folden en outplay attempts tegen een range die sterker is en dus makkelijker credible kan terugspelen, of door alles te moeten folden @flop)
cliffs: mensen met te wijde ranges gaan ofwel teveel folden ofwel teveel spewen. m.a.w. let op wtsd% en postflop agg%s
Vanmiddag bezig geweest met het maken van nieuwe pop ups.
Zal hier komende tijd aardig wat werk insteken, zodat dit eindelijk eens goed verzorgd is.Dit is iig de eerste die ik gemaakt heb.
mooi , maak je ook je stats colordependant? kan namelijk best handig zijn
Vandaag niet gepokerd, maar wel verder gewerkt aan m'n HUD.
Heb bij alle stats nu gebruik gemaakt van color coding voor verschillende ranges. Daarnaast heb ik screenshots gemaakt van een aantal pop ups die Uri Peleg in zijn videos gebruikt. Dus die ga ik ook eens maken en waar nodig aanpassen.