Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
660 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
14 K Weergaven

Dit kan leuk worden :)

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Hehe bedoel het niet slecht hoor! Maar idd weet al dagen niet wat ik aan het doen ben... Random button klikker

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Oorspronkelijk gepost door Samari87

Ik hoop t, tussen donbartos en onmybike valt er al 2 uur niets meer te beleven en mijn popcorn is nog niet op :(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Ik hoop t, tussen donbartos en onmybike valt er al 2 uur niets meer te beleven en mijn popcorn is nog niet op :(

Zelf maar ergens vuurtje stoken dan maar... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Volgens mij ben jij ook wel aan het donken de laatste tijd

Donken of spewen dat heb ik eind december helaas wel beetje gedaan op nl100. Dit kwam doordat ik eigenlijk met een verkeerde mindset aan het spelen was. Ik speelde met een krap brm (26BI) op nl100 en de losses kon ik daardoor helaas niet goed van me afzetten en op tijd downmoven. Hierdoor heb ik meer verloren dan nodig was. Toch heb ik toen even een paar dagen rust genomen om mezelf te herpakken. Ik heb was uitgecasht zodat ik zie waar ik het uiteindelijk voor doe en een deel overgelaten om mijn roll weer te rebuilden. Maar het gaat nu weer de goede kant op en denk niet dat het lang zal duren voor ik weer nl50 speel. ;)

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Helaas zal de popcorn nu wel taai geworden zijn;).

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Ben nu ook weer begonnen op Unibet, aangezien ik toch altijd het gevoel blijf houden dat daar echt super veel te winnen valt vanwege het lage niveau van de spelers. Gelukkig gaat het meteen lekker en bewijzen de spelers daar eens te meer dat ze echt slechter zijn dan op stars. :)

Ik ben gelijk op de nl40 tafels begonnen, aangezien ik daar nu wel bijna rolled voor ben. Ik ben gewoon aan 6 lege regular tafels gaan zitten en al snel kwam de vis er bij zitten. Echt aan elke tafel heb je dan minimaal 2 vissen zitten (en dan heb ik het over 60/40 spelers met 11% 3bet en 4AF). De regulars die er zitten zijn dan te nitty, waardoor die ook makkelijk te exploiten zijn.

In de spoiler staat me 1e graph op nl40 op unibet.

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
divvie

Nice man :)

Ik open zelf ook bijna altijd tafels, regs joinen dan niet en dan kan ik meestal een poosje tegen fish alleen spelen voordat meer regs joinen.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Oorspronkelijk gepost door luca02
Ben nu ook weer begonnen op Unibet, aangezien ik toch altijd het gevoel blijf houden dat daar echt super veel te winnen valt vanwege het lage niveau van de spelers. Gelukkig gaat het meteen lekker en bewijzen de spelers daar eens te meer dat ze echt slechter zijn dan op stars. :)

Ik ben gelijk op de nl40 tafels begonnen, aangezien ik daar nu wel bijna rolled voor ben. Ik ben gewoon aan 6 lege regular tafels gaan zitten en al snel kwam de vis er bij zitten. Echt aan elke tafel heb je dan minimaal 2 vissen zitten (en dan heb ik het over 60/40 spelers met 11% 3bet en 4AF). De regulars die er zitten zijn dan te nitty, waardoor die ook makkelijk te exploiten zijn.

In de spoiler staat me 1e graph op nl40 op unibet.

Spoiler

Wil ook naar unibet :coolface:
Ik moet toch nog een room zoeken voor ps punten haha

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Mooie grafiek, ik zou zeggen lekker doorgaan daar :)

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Ja unibet is voorlopig wel goed om ff te blijven spelen:). Mss dat ik eind v/d maand naar 24hpoker ga vanwege een beter rakeback aanbod, maar dat zal niet veel uitmaken aangezien dit ook op het microgaming netwerk is.

Ben nu btw ook bezig met me wat meer te verdiepen in PLO. Dit zal wel iets zijn voor op de langere termijn, aangezien mijn roll nog niet groot genoeg is voor PLO50. Ik zal dus pas beginnen zodra ik iets van €2k heb voor PLO50. Denk dat hier wel meer geld in te pakken is als NLHE en het is ook een leuke afwisseling:).

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Zou igg limiet lager Pakken, is een heel ander spel heb ik gemerkt, ivm variance ook 50BI ipv 30 ;)

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Zou igg limiet lager Pakken, is een heel ander spel heb ik gemerkt, ivm variance ook 50BI ipv 30 ;)

Nja dan zorg ik er gewoon voor dat me roll groter is :tongue:.
Heb geen zin dan om op nl25 te beginnen ivm de hoge rake die je dan betaald.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666

Eens, maar fouten op PLO50 zijn 2 keer zo duur heb ik persoonlijk gemerkt ;) eerste paar K handen speel je toch met een flinke achterstand op de ervaren gasten.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro

indeed en je hebt wel es wat eerder tiltmomentjes gehad, dan zou ik er absoluut ff mee gaan wachten:P want tiltend kan het absoluut zijn:P

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Oorspronkelijk gepost door elsjorro
indeed en je hebt wel es wat eerder tiltmomentjes gehad, dan zou ik er absoluut ff mee gaan wachten:P want tiltend kan het absoluut zijn:P

Oh dat klopt ook wel:) Maar tegen de tijd dat ik het dus ga spelen zijn we al wel ff 2 maand verder ofzo. Ik verwacht iig niet zo snel een roll op te bouwen dat ik nu gelijk kan beginnen. In de tussentijd kan ik dus genoeg leren om gelijk op PLO50 niveau aan te haken.

Beantwoorden
Citeren
divvie

Hello degen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

Oorspronkelijk gepost door divvie
Hello degen :coolface:

:f_cool:

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

YAY word continu gecoolerd door de weekend fish. 3BI down in HU matches door het er gewoon met elke preflop all in slecht in te krijgen. 2x KK vs AA en 2x QQ vs KK. Mjaa shit happens straks nog maar eens proberen:).

Beantwoorden
Citeren
luca02 Topicstarter
luca02

3 stacks terug gepakt vs een fish op de nl40 HU tafels:).

Beantwoorden
Citeren