Weer een klein handje, nu even om te kijken of mijn pot odds gedachten hierover een beetje kloppen.
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (7 handed) - PokerStars Converter Tool from http://flopturnriver.com
MP2 ($2.92)
CO ($2)
Hero (Button) ($1.80)
SB ($3.25)
BB ($0.80)
UTG ($2.28)
MP1 ($2.05)
Preflop: Hero is Button with 9
, A
3 folds, CO raises to $0.04, Hero raises to $0.10, 2 folds, CO raises to $0.18, Hero calls $0.08
Ik vond de raise van de CO slap daarom ging ik hem 3betten, verder weet ik niet veel over 3betten en heb ik zijn 4bet hier maar gecalld aangezien ik ook positie op hem heb (misschien had het inderdaad veel gescheeld als ik hier gewoon gefold had)
Flop: ($0.39) J
, 10
, 8
(2 players)
CO bets $0.24, Hero calls $0.24
Ik had 11 outs (alle zevens, koniginnen en azen), dus pot odds rond 1-3,5. Implied pot odds berekend gaf mij dat ik na deze bet de pot bij de showdown 85 cent moest maken, leek voor mij een easy call
Turn: ($0.87) 2
(2 players)
CO bets $0.36, Hero calls $0.36
Na deze bet moest ik de pot rond een euro maken, easypeasylemonsqueezy
River: ($1.59) 5
(2 players)
CO bets $0.44, Hero folds
OESD niet gehit
Total pot: $1.59 | Rake: $0.06
Results below:
Spoiler
CO didn't show
Verder was het een toffe Nederlander en vertelde hij mij dat hij pocket aces had. Ik nam ook de flushdraw niet in rekening omdat zijn play sterk op een hoge pocketpair leek.
Verder had ik een aardig winstje, totdat de 3 voorgaande beats ervoor zorgden dat ik onder all-in EV kwam. Mijn all-in EV vind ik er wel goed uitzien aangezien ik niet echt Munsterhände gehad heb maarja van 8 dollars naar 1 dollar heeft me niet goed gedaan dus ben ik maar weer van plan eens een pauzetje te nemen en het een en ander over poker te lezen.

, A