maar dan heb ik nog 1 voor jullie, die heb je niet 123, eerder in 123 dagen.
een van de moeilijkste puzzels op 't internet.
maar dan heb ik nog 1 voor jullie, die heb je niet 123, eerder in 123 dagen.
een van de moeilijkste puzzels op 't internet.
Updateje,
Vanmiddag dus naar kamer gekeken samen met een vriend. Hadden eerste en tweede keus in een huis dus dat was wel relaxed. Dus vanaf volgende week woon in Groningen
Wat ik krijg bestaat uit 2 kamers, dus een slaapkamer en studeer/chil kamer. Net m'n ouders 't even laten zien en die zeggen dat er geen 2p bed in past dus das wel gaaayy. But so be it.
Dus komende tijd druk druk druk
Oorspronkelijk gepost door Varune
Updateje,Vanmiddag dus naar kamer gekeken samen met een vriend. Hadden eerste en tweede keus in een huis dus dat was wel relaxed. Dus vanaf volgende week woon in Groningen
![]()
Wat ik krijg bestaat uit 2 kamers, dus een slaapkamer en studeer/chil kamer. Net m'n ouders 't even laten zien en die zeggen dat er geen 2p bed in past dus das wel gaaayy. But so be it.Dus komende tijd druk druk druk
![]()
Nice nice nice. Groningen is de bom!
Geen 2persoonsbed, das wel een erg klein kamertje dan. Wel lelijk voor je
Groningen is wel vet!
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Updateje,Vanmiddag dus naar kamer gekeken samen met een vriend. Hadden eerste en tweede keus in een huis dus dat was wel relaxed. Dus vanaf volgende week woon in Groningen
![]()
Wat ik krijg bestaat uit 2 kamers, dus een slaapkamer en studeer/chil kamer. Net m'n ouders 't even laten zien en die zeggen dat er geen 2p bed in past dus das wel gaaayy. But so be it.Dus komende tijd druk druk druk
![]()
Nice nice nice. Groningen is de bom!
![]()
+1
Oorspronkelijk gepost door Willem103
Geen 2persoonsbed, das wel een erg klein kamertje dan. Wel lelijk voor je![]()
Groningen is wel vet!
Ja kamer is zo'n 5 a 6m2 denk ik.. Maar 1 want is schuin en de deur gaat naar binnen open.. Het zou wel passen, maar dan zou de deur dus maar half open kunnen.
Je kan ook een twee persoonsbed kopen met matrassen van 70cm. Dan moet het wel passen. Een tweepersoonsbed is eigenlijk wel een must als je op jezelf woont.
tbh zou ik nooit een 5-6 m2 kamertje hebben genomen, gezien t niet iets is waar je in zou willen zitten.
kheb 12 gehad en vond dat al vrij klein maar net leefbaar. fwiw als je iemand meeneemt oid ben je dus al genaaid bijv, simpelweg omdat je geen 2 stoelen kwijtkan
Oorspronkelijk gepost door Rogier
tbh zou ik nooit een 5-6 m2 kamertje hebben genomen, gezien t niet iets is waar je in zou willen zitten.kheb 12 gehad en vond dat al vrij klein maar net leefbaar. fwiw als je iemand meeneemt oid ben je dus al genaaid bijv, simpelweg omdat je geen 2 stoelen kwijtkan
In een kamer van 6m2 kan je niet leven. Daar kan net een bed in staan, daarom heet dat een slaapkamer. En dan heb je er nog een kamer om in te leven en dat heet de woonkamer.
In Nederland mag je ook geen studentenkamer verhuren die kleiner is dan 10m2..
tbh zou ik nooit een 5-6 m2 kamertje hebben genomen, gezien t niet iets is waar je in zou willen zitten.kheb 12 gehad en vond dat al vrij klein maar net leefbaar. fwiw als je iemand meeneemt oid ben je dus al genaaid bijv, simpelweg omdat je geen 2 stoelen kwijtkan
In een kamer van 6m2 kan je niet leven. Daar kan net een bed in staan, daarom heet dat een slaapkamer. En dan heb je er nog een kamer om in te leven en dat heet de woonkamer.
idd ik heb er nog een kamer bij van 12m2 ofzo, daar kan ik mooi tv etc neerzetten. Vind dat veel chiller dan dat ik bed en alles in 1 ruimte heb.
zal nog kijken naar zo'n ding van 70cm bij de ikea
Wou nog ff spelen deze maand, -3BI door gwoon lekker te spewen. Moet meer abc spelen :/
Wel weer leuk UT2k4 gespeeld, welliswaar tegen slechte spelers:
M'n goals van oktober heb ik bij verre na niet gehaald, gezien ik ook totaal ben vergeten wat die waren
Is dat zo? Ken velen die een 9m2 kamertje hebben. Zit zelf trouwens ook sinds september in Groningen.
idd ik heb er nog een kamer bij van 12m2 ofzo, daar kan ik mooi tv etc neerzetten. Vind dat veel chiller dan dat ik bed en alles in 1 ruimte heb.
![]()
Is die 12m2 kamer ook alleen van jou? Kun je daar dan niet gewoon je bed/kast etc. in pleuren en van die 6m2 kamer een office maken ofzo?
gister nog ff de oude UT gedaan hahaha, vond ik altijd al zo nice
is die nieuwere ook vet? (vond 2003 maar matig)
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
![]()
Is die 12m2 kamer ook alleen van jou? Kun je daar dan niet gewoon je bed/kast etc. in pleuren en van die 6m2 kamer een office maken ofzo?
12m2 is ook alleen van mij ja, is van 't weekend mooi een wasbak bij in gezet dus die heb ik nu ook voor mezelf, wat ik heul chil vind.
Plan was dus om kamer van 6m2 m'n slaapkamer van te maken. Dan die van 12 chilruimte met Tv/bank/bureau+pc etc te maken. Heb een ingebouwde kast dus die neemt ook geen ruimte verder in
Zal wel wat pics maken wanneer ik 't heb ingericht wat waarschijnlijk komend weekend pas is.
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
gister nog ff de oude UT gedaan hahaha, vond ik altijd al zo niceis die nieuwere ook vet? (vond 2003 maar matig)
Hmm 2003 heb ik zelf nooit gespeeld, ut2004 was dacht ik m'n eerste game waarmee ik online ging gamen :D, maar van andere spelers hoor ik dat de gameplay ong wel gelijk is. Ik speel dan ook enkel Instagib, wat 't lekker snel maakt
De nieuwste, UT3, heb ik maar heel eventjes gespeeld, die speelt veel anders.
UT2003 heb ik ook super veel gespeeld!
Instagib is ook het leukst om online te spelen denk ik.
Klein updateje, Verhuizing is bijna rond. Volgende week ga ik er definitief in, dan is namelijk inet+tv eindelijk aanwezig. Wel belangrijk
Studie en Poker beetje aan geleden, Waarvan poker niet zo belangrijk is imo, maar mis wel inkomsten zo.
Moet binnenkort weer ff op NL25 vertrouwen in m'n spel regainen na een maandje niet te hebben gespeeld. Net ff NL50 gedaan, ging niet zo lekker. Paar lelijke setups die $$ wise te veel voel nog.