woohoo 500$ gestort!
Thx.
Vanmiddag ff een lange sessie gespeeld onderuitgezakt op de bank. results: EV: -0,5BI
$: -5,5 BI
Echt te retarded voor woorden hoe nitty ik de regs vond en telkens als ik een move maakte dan hadden ze wel iets =.=, ook in een paar spots beetje doorgeslagen in few bluffs, waar ik eigenlijk geen FE had.
Morgen maar ff een mental coaching vid opzoeken waardoor ik wat 'rustiger' hopelijk grind. Want telkens hele stacks wegspewen met deze frequentie is -ev longterm
Updates:
Zoals jullie wellicht al hebben gelezen op de voorpagina, geef ik dus vanaf morgen wekelijks coaching. Eerste paar keer zal ik waarschijnlijk NL25zoom spelen, aangezien ik weet dat er meerdere leden zijn die dit ook spelen en er nog wel mee strugglen. Uiteraard is het ook toepasbaar op andere limieten
Moet nog kijken in hoe zo'n format ik dit ga doen, zat zelf te denken aan 2 tafels en wat dieper op spots inga. Meen dat Gamblewhitme het met 4 deed voorheen? Maar denk dat als ik dat doe, overal doorheen klik als een malle en dan 4 handen tegelijk mag uitleggen.
Tevens zal ik videos producen, als men problemen heeft met bepaalde spots etc of gewoon ideeen voor videos, ik hoor ze graag.
Eerste video zal ik aandacht besteden aan het bespelen van fish en regs in verband met perceived range e.d.
Moet ik mezelf ook eens gaan aanleren om nice hands te marken in HEM2, zodat ik ze makkelijk terugvind om dingen over te vertellen e.d.
Pokerupdates:
Speel momenteel NL50 op WPT. Kan qua results wel beter imo, level mezelf iets te hard vs de regs af en toe. Alleen die acties kosten me vaak wel dikke potten.
Momenteel ook in een massive downer imo, had van de week wat door HEM2 filters heengeklikt en wat nagevraagd op skype of 't enigszins 'normaal' was hoe m'n graphs eruit zagen. M'n 4bet graph gaat namelijk vanaf een bepaald punt enkel down (~-1K) en dat baarde mij wel wat zorgen. Want is dat nou variance of badplay. Denk zelf dat het begon met variance, maar langzaam ook meer loose badplays zijn geworden.
Anyways, denk dat de coachings en videos voor jullie en mezelf +EV zijn. Omdat ik imo goed verstand heb van de game e.d. alleen er soms in doorsla en dus ga spewen. Door de coachings en videos verwacht ik dat dit heel erg gaat afnemen, omdat ik natuurlijk wel goed materiaal moet leveren
De toekomst in het kort
:heart:Engelse bootcamp bijwonen zoveel als possible
:heart:Een wat kleinere Nederlandse bootcamp
:heart:Tilt uit m'n game halen
Zet maar geen Money goals of #hands goals. Omdat daarom.
Ik heb moeite met flips, teach me? Nee succes morn met de coaching, wou nog wel ff meekijken, maar wordt em wss niet door sociale druk
Maar donderdag is wel nice dag voor mij, dus denk dat ik in de toekomst wel vaker aanschuif.
Zou wel nice zijn, als at the end of the coaching Varune gecoacht blijkt te zijn door de volgers ipv andersom
Veel succes morgen! Als ik niet aan het eten ben op dat tijdstip kom ik zeker de coaching volgen.
Jij zou toch ook meedoen met het opstarten van de Nederlandse bootcamp hé? Enig idee wat er met dat topic is gebeurd, want ik kan het nergens meer terugvinden.
Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
Veel succes morgen! Als ik niet aan het eten ben op dat tijdstip kom ik zeker de coaching volgen.Jij zou toch ook meedoen met het opstarten van de Nederlandse bootcamp hé? Enig idee wat er met dat topic is gebeurd, want ik kan het nergens meer terugvinden.
De bootcamp thread zal een dezer dagen op nieuw online komen:).
Zoals pleno het doet is het eigenlijk wel nice. Hij speelt paar minuten op 2 zoomtafels en gaat dan interessante spots bespreken en analyseren. Dan weer paar minuten spelen en zo de hele tijd!
Misschien ooit idee om iemand zijn sessie te bespreken! Common mistakes en leaks pluggen die anders nooit ter sprake zouden komen. Eergisteren even bij Rogier iets gelijkaardig gedaan en was wel leerzaam!
Gl vanavond en zal zeker proberen om erbij te zijn!
Oorspronkelijk gepost door divvie
Ik heb moeite met flips, teach me?
Dan moet je bij Rogier of goedemiddag zijn.
Jij zou toch ook meedoen met het opstarten van de Nederlandse bootcamp hé? Enig idee wat er met dat topic is gebeurd, want ik kan het nergens meer terugvinden.
Yeah is ook zeker interessant en goed om de basics vooral weer op een rijtje te krijgen. Ik dacht eerst dat er niks aan de hand was met dat topic, omdat ik alles kan zien met m'n modstatus, maar blijkt dus dat hij tijdelijk intern weer is neergezet
K*t komende maand iedere donderdag school helaas, daarna zrker van de partij!
Ik heb eerst even gekeken wat een redelijke dag was om te coachen, gezien rogier ook al NL coaching geeft. En Pleno ook wekelijks. Nam ik maar een dag waar zij niet coachden en het mezelf ook wel ok uitkwam. Ga natuurlijk niet op m'n zaterdag avond zitten streamen.
Maar in de toekomst zou het misschien nog op een andere dag kunnen, maar donderdags lijkt me imo het best.
Misschien ooit idee om iemand zijn sessie te bespreken! Common mistakes en leaks pluggen die anders nooit ter sprake zouden komen. Eergisteren even bij Rogier iets gelijkaardig gedaan en was wel leerzaam!
Dit is ook zeker iets wat ik wil doen, maar dit lijkt me meer iets om voor videos te maken dan live coaching. Dan kan ik gewoon een ~half uur van iemands game bekijken en becommentarieren, ipv dat de game telkens word stopgezet etc, dan speelt die persoon niet zoals hij normaal zou doen imo.
Ik ben er vanavond zeker bij.
Gelukkig al 1 persoon.
Ook namens mij alvast veel succes vanavond. Ik doe mijn best om even langs te droppen voor de nodige support.
Dat wil zeggen:
Als iemand iets te klagen heeft over je tijdens de coaching, mod ik al z'n posts weg van t forum!!
LOL m'n headset is stuk
Ff nieuwe halen bij de mediamarkt dan maar. MOET IK $@*! WEER TERUGFIETSEN.
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Westerhaven?
Ja waar zit anders een mediamarkt in groningen?
Ff een steelseries opgehaald
Oorspronkelijk gepost door Varune
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
Westerhaven?Ja waar zit anders een mediamarkt in groningen?
Ff een steelseries opgehaald
![]()
baller
Nice update! GL met de coaching en ben benieuwd naar de vids.
Als ik niet word opgeroepen voor werk vandaag dan kom ik de coaching zeker volgen!
Dus dan heb je er al 2
Idee voor onderwerp: mij leren te stoppen met callen van overbets op de river, zijn altijd de nuts en ik denk altijd dat iedereen aan het bluffen is
Eerste coaching net gegeven, ging wel goed vond ik. Alleen de timebank is wel kort voor dingen uitleggen tijdens een hand haha. Dus volgende keer ietsjes vaker op sitting out.
Speelde wel heel relaxed zo, overal goed over nadenken, waardoor ik ook imo nice call kon maken met TT. Waar ik die vaak normaal zou folden door automatisme e.d.
Ja goede coaching. Moet wellicht nog beetje wennen maar komt zeker goed.
Idd iets meer op sitout en met replayer spelen.
Oh, en zeggen dat je K2o fold tegen een nitty open UTG is imo echt niet nodig, waardoor je weer meer tijd hebt om andere dingen te zeggen. Soms was je een spot aan't uitleggen en stopte je abrupt om een supereasy fold even te zeggen. Hoeft niet volgens mij
Just my feedback! Goed gedaan!