Ga naar het forum
Varune: > Cashgame ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Varune: > Cashgame > NL50/100 > Profitz.

1,578 Berichten
97 Gebruikers
0 Reacties
43.3 K Weergaven
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Oh, en zeggen dat je K2o fold tegen een nitty open UTG is imo echt niet nodig, waardoor je weer meer tijd hebt om andere dingen te zeggen. Soms was je een spot aan't uitleggen en stopte je abrupt om een supereasy fold even te zeggen.

compleet mee eens dat K2o altijd een fold zal zijn in dat scenario, maar ik denk wel dat mensen niet altijd alle 3 de opties overwegen bij t spelen van de hand :)

samni
PokerStrategist

Was ook maar een random spot in een random situatie hoor. Dunno of er ooit echt K2o bij zat :D
Bedoel maar dat hij soms echt nuttige uitleg aan't geven was en dan opeens stopt met die nuttige uitleg om een complete ldo fold te vermelden. Dan gaat de educatieve waarde van de nuttige spot een beetje verloren voor iets dat we allemaal weten :)

Edit: die "soms nuttige uitleg" komt mss fout over maar je weet wat ik bedoel :)

divvie
PokerStrategist

Was er veel animo?

TFL999
PokerStrategist

Mannetje of 10-12, op eind iets minder dacht ik te zien.

martijnde666
Oldschool Grinder

Dit al gezien??????

Strong rumors suggest that Party Poker has begun segregating players according to winrates. This means if you are a good, winning regular, you can no longer see the softest tables when you view the lobby. Thoughts?

BRON: Yourdoompoker

dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Dit al gezien??????

Strong rumors suggest that Party Poker has begun segregating players according to winrates. This means if you are a good, winning regular, you can no longer see the softest tables when you view the lobby. Thoughts?

BRON: Yourdoompoker

allemaal prima, zolang jullie maar niet naar 888poker komen.. :coolface:

Rogier
Oldschool Grinder

misschien kunnen jullie deze link even checken. Op deze room heb je een enorm pokeraanbod in verschillende varianten, dus qua tafelselectie heb je niet te klagen. Je kan ook StrategyPoints verdienen voor je status!

Boeit tafelselectie je helemaal niets, kan je altijd overwegen om de "Zoom" variant te spelen. Hierin heb je een massive playerpool waarin je per tafel die je speelt zon 250-300 hands per uur kan spelen in een fast-fold-variant :)

luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
misschien kunnen jullie deze link even checken. Op deze room heb je een enorm pokeraanbod in verschillende varianten, dus qua tafelselectie heb je niet te klagen. Je kan ook StrategyPoints verdienen voor je status!

Boeit tafelselectie je helemaal niets, kan je altijd overwegen om de "Zoom" variant te spelen. Hierin heb je een massive playerpool waarin je per tafel die je speelt zon 250-300 hands per uur kan spelen in een fast-fold-variant :)

Mm ziet er interessant uit, kun je misschien nog wat meer vertellen over de VIP store en de hoogte van de rake voor cashgames?

martijnde666
Oldschool Grinder

Ja ben ook benieuwd, en veel verschil met .com qua spelerpool??

Rogier
Oldschool Grinder

voor zover ik weet zijn er geen verschillen in playerpool, is de playerpool in t algemeen supergroot, de rake het laagste in de industrie (behalve in PLO waar je in Zweden een site hebt die PLO een betere rakestructuur heeft gegeven qua %/cap dan @ stars, maar waar je als nonzweed niet kan reggen). Qua sngs heb je de laagste %rake per structuur, en qua MTTs heb je de grootste velden.

De VIPstore verkoopt helaas al een tijd lang geen stressballen meer, maar poker op pokerstars is een echt feest. Bij de grotere live events (en tegenwoordig blijkbaar per land ook jaarlijks) biedt pokerstars een "pokerfeest/event" aan waarmee je met de pros kan interacten

Mod-edit Orodin: Verwijzing naar andere sites verwijderd.

Rogier
Oldschool Grinder

hoe is het hebben over poker niet een feest zijn op feestpoker een verwijzing naar party? voor zover ik weet is feestpoker.com/nl/be niet geregistreerd, en absoluut niet gerelateerd aan het partypoker.com merk

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie
Was er veel animo?

Voor m'n eerste coaching vond ik 10-12 man wel redelijk :) En het feit dat het silver+ is, neemt voor aardig wat mensen de mogelijkheid weg om te kijken tho :(

Snap dan ook niet dat pleno's coaching basic is, die kan veel beter Gold+ zijn en de betere leden helpen. Ipv werk doen wat iemand anders ook kan, of te goed materiaal leveren voor basic materiaal.

Lol @ rogier.

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Ben nog altijd gejynxed met badrun, run chronisch onder ev iedere sessie en telkens wat coolers erbij. Maar ik speel gewoon 'leuk' door.

Vandaag en gister ziek thuis gebleven, dus maar eens aan m'n hud gewerkt. Had eentje van oereuh doorgestuurd gekregen, maar die miste wel behoorlijk wat, dus die van mezelf verder aangepast. :)

Hopelijk heb ik m'n stem vanavond nog een beetje, anders is coaching geven nogal mehh :D

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Smallish update:

Inmiddels weer doodziek probably door vanmiddag met een herstellende keel te gaan voetballen tegen m'n zin in. Zit nu als een malle te hoesten, hopelijk morgen wat minder.

Pokerwise:

Nog steeds Jinxed op zoom. Tijdens coachings gaat 't allemaal mooi, als ik 't in m'n 'vrije tijd' speel. Dan verlies ik massive, gister in een uurtje 10BI verloren, 10 onder EV. =.='. Pretty sick als je het mij vraagt.

Sta nu klein beetje down voor de maand, voor het jaar nog wel wat meer, EV nog wel up. Dat zou 'goede' hoop moeten geven, maar 't voelt als valse hoop.

Robin v2 ITT. :f_cry:

Eens kijken of ik van de week wat videos voor PS in elkaar kan knutselen!

Dat was het wel weer, HOUDOE en OETMOEN.

Sjors777
Oldschool Grinder

10BI verloren, 10 onder EV. =.='. Pretty sick als je het mij vraagt.

:/ blijft zuur!

Met wat voor video's ben je bezig?

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

Graphs or did not happen. :coolface:

Varune Topicstarter
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

Graphs or did not happen. :coolface:

Oke oke, Ik overdreef een beetje, 10BI down, 7 onder EV :P, maar ook paar leuke coolers dabei. En HEM mist een paar van die handen op 1 of andere manier.

@ Sjors,

Dat moet ik nog ff bedenken, super nice lines/spots lijkt me wel leuk. :P

Sjors777
Oldschool Grinder

Ja onorthodox lines/sizes moet je doen :)

robinripper
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Varune

Robin v2 ITT. :f_cry:.

Bitch please. :D

you don't even know :(

TFL999
PokerStrategist

Ik heb hier of in een andere blog een keertje iets gelezen over een nederlands bootcamp/forumdeel wat eraan zat te komen. Weet jij hier toevallig iets meer van?