Ga naar het forum
viewers tocht naar ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] viewers tocht naar fame and fortune

320 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,472 Weergaven
viewer88
Oldschool Grinder

Zo... zal ik ook maar een thread maken?

Speel nu een maandje of 2 online poker (realmoney dan toch). Hiervoor had ik al wat pokerervaring door homegames, freerolls en zo'n 20K handjes met playmoney.

In het dagelijksere leven studeer ik in Leuven, tussendoor dan toch. Het grootste deel mijner dagen vul ik door films/boeken/wiet/uitgaan/pokeren, al dan niet gecombineerd.

Kheb eerst een tijdje gegrind op 2,5 en 10NL fullring, ondertussen veel artikels gelezen, handjes gepost en mee beoordeeld. Dit beschouw ik als de fase waarin ik het meest geleerd heb over poker. Het heeft mijn bankroll ook geen kwaad gedaan trouwens...

Laatse weekjes (vanaf de blok/examenperiode) ben ik bijna uitsluitend sng's aan het spelen. Wanneer je op titan een 5$ 6max sng opent heb je een goeie kans mij daar aan tafel aan te treffen.

Voorlopig sta ik over 31 games op een ROI van 76%, 10 keer 1e, 10 keer 2e. Draait dus vrij lekker, ik denk dat ik nog een tijdje ga blijven plakken daar.

Verwacht hier geen dagelijkse updates, ik post wel wanneer ik iets te melden heb. Verwacht ook niet altijd pokerpraat, soms heb ik de neiging gewoon wat onzin te verkopen.

BR staat vanavond op : 167 euro, mooi rond getal om mee te beginnen dacht ik zo.

PS: voel je vrij hier commentaar/flame/fantalk te plaatsen.
PS²: feel free to stare, they all do it anyway
PS³: voor de fans: handtekeningen na de show

319 reacties
Maarten84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door viewer88Voorlopig sta ik over 31 games op een ROI van 76%, 10 keer 1e, 10 keer 2e. Draait dus vrij lekker, ik denk dat ik nog een tijdje ga blijven plakken daar.

Lol, gaat idd wel heel lekker ja :). Moest je ooit de gewone 5$ sng's gespeeld hebben (10 man), merk je veel niveauverschil tov de sng's met 6 man?

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Kheb er een paar van 10 man gespeeld, maar die variant bevalt me niet zo.
Niveau zal wel ongeveer hetzelfde zijn schat ik.

wat studeer je?hoeveelste jaar enzo?waar zit je op kot? :)

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

IAJ tussen 1e en 2e jaar fysica, zit op kot in hoveniersdreef (zijstraat van naamsesteenweg)

Oorspronkelijk gepost door viewer88
Voorlopig sta ik over 31 games op een ROI van 76%, 10 keer 1e, 10 keer 2e. Draait dus vrij lekker, ik denk dat ik nog een tijdje ga blijven plakken daar.

Dat is lekker, ik zou willen dat ik een ROI van 76% had op toernooien, dan was ik al lang en breed gestopt met werken en lag ik nu op t strand in een topisch oord ;) Veel suc6 in ieder geval en ben benieuwd naar je posts!

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Morgen laatste examen, dus vandaag maar 1 toernooitje kunnen spelen.
Morgenavond en zondag ga ik eens proberen een stevig aantal te draaien, eens zien wat het geeft.

sng'tje gewonnen trouwens, BR staat op:
177 euro

Neoken
PokerStrategist

Lekker bezig viewer, die BR blijft maar omhoog gaan bij u :)

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Kleine verandering der plannen:

Vanavond op en neer naar nederland, de zogenaamde "track for the little green bag". Denkelijk dus dit weekend minder poker, meer stoned ronddwalen.

nog een speciaaltje voor de vrouwelijke fans:
achtergrondmuziek: barry white- you sexy thing
voorgrond: viewer in supersexy-mode

How did ya' know I needed you so badly
How did ya' know I gave my heart gladly
Yesterday I was one of a lonely people
Now you're lying next to me
Making love to me

I believe in miracles
Where you from
You sexy thing
You sexy thing
I believe in miracles
Since you came along
You sexy thing

Kiss me baby
You sexy thing
You sexy thing

Touch me baby
You sexy thing
You sexy thing

Kiss me baby
You sexy thing
You sexy thing

Touch me baby
You sexy thing
You sexy thing

Kiss me baby
You sexy thing
You sexy thing

handtekeningen na de show :heart:

Neoken
PokerStrategist

Blijkbaar al uw klein groen zakske al gevonden :P

( Got to find just the kind or I'm losin' my mind... )

iamthedanger
BlackMember

gaat dat nummer van the George Baker selection over wiet?

nooit geweten

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

hell yea baby

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Vandaag maar een beetje aan het pokeren, lekker relaxed zo na de examens.

Vrijdag nog een sessietje gespeelt, niet zo goed afgelopen: 3 toernooitjes, 1tje in het geld (2e) geindigd.

Vandaag lukt het beter, 3 toernooitjes zover: 1 gewonnen 1 tweede.
BR staat nu op 179 euro's.

Kga nog proberen een tiental toernooitjes te spelen vandaag, en de titan freeroll natuurlijk. Kzal vanavond nog eens updaten.

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Paar uurtjes cashtafels gespeelt, resultaat was niet te rooskleurig:

bankroll 170 euro. Paar zieke beats gehad en weinig afbetaald gekregen, hoort erbij zeker? :tongue:

Vanavond ga ik nog een 6tal sng'tjes spelen, eens zien of daar wel uitbetaald wordt :heart:

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Bah.. ik win geen rotte vis vandaag...
1tje kunne winnen, meeste andere toernooitjes eruit op 3e of 4e plaats door een suckout. Ik krijg het er wel in met de beste hand, maar de kaartjes werken niet zo mee :tongue:
162 euro bankroll nu.

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Ze callen me vandaag weer naar de verdoemenis, stealen is onmogelijk op 5$ limiet kennelijk :)

toernooitjes draaien weer goed, BR op 181 euros

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

Kheb vanavond eens iets anders gedaan: 6 10max 2+0.20 sng'tjes tegelijkertijd.

Bij 6max sng'tjes valt multitablen me een beetje zwaar, meer als 3 tafels gaat garantie fout. Op 10max ging het veel relaxter... in het begin toch. Eenmaal dat je overal push/fold aan het spelen bent gaat het veel sneller, toen had ik het even moeilijk om bij houden.

Nu, het experiment is behoorlijk mooi afgelopen: 1 gewonnen, 1 tweede en 2 derde plaatsen. Dus zo'n 11 $ winst.

In de toekomst dus wat vaker multitablen, en zeker eens wat tijd met die ICM tool besteden. Nu verspilde ik veel tijd door het twijfelen in de push/fold fase.

marcelhermus
Oldschool Grinder

tip bij multitablen. als je een langere sessie doet kun je ook eerst 3 of 4 tafels opstarten. als je dan wat verder bent zeg 25 minuten dan kun je er nog 2 of 3 bijdoen. dan kom je wat makkelijker uit met push en fold fase

viewer88 Topicstarter
viewer88
Oldschool Grinder

ahja da's wel een leuke tip :)

Khad nu gewoon 6 keer op rij hetzelfde toernooitje ingeschreven, zat iets meer als 7 min. (=1 tijdsniveau) verschil tussen de eerste en de laatste.

Ik krijg max 6 tafels (comfortabel) op mijn monitor. Kan ik dan best steeds series van 6 doen of beter bv. elk halfuur 3 tafels openen (dus series van 3)?

marcelhermus
Oldschool Grinder

dat hangt van jezelf af.

probeer het eens uit. er staat geloof ik ook wel ergens wat over in de strategieartikelen.

http://nl.pokerstrategy.com/strategy/sng/151/