Zo... zal ik ook maar een thread maken?
Speel nu een maandje of 2 online poker (realmoney dan toch). Hiervoor had ik al wat pokerervaring door homegames, freerolls en zo'n 20K handjes met playmoney.
In het dagelijksere leven studeer ik in Leuven, tussendoor dan toch. Het grootste deel mijner dagen vul ik door films/boeken/wiet/uitgaan/pokeren, al dan niet gecombineerd.
Kheb eerst een tijdje gegrind op 2,5 en 10NL fullring, ondertussen veel artikels gelezen, handjes gepost en mee beoordeeld. Dit beschouw ik als de fase waarin ik het meest geleerd heb over poker. Het heeft mijn bankroll ook geen kwaad gedaan trouwens...
Laatse weekjes (vanaf de blok/examenperiode) ben ik bijna uitsluitend sng's aan het spelen. Wanneer je op titan een 5$ 6max sng opent heb je een goeie kans mij daar aan tafel aan te treffen.
Voorlopig sta ik over 31 games op een ROI van 76%, 10 keer 1e, 10 keer 2e. Draait dus vrij lekker, ik denk dat ik nog een tijdje ga blijven plakken daar.
Verwacht hier geen dagelijkse updates, ik post wel wanneer ik iets te melden heb. Verwacht ook niet altijd pokerpraat, soms heb ik de neiging gewoon wat onzin te verkopen.
BR staat vanavond op : 167 euro, mooi rond getal om mee te beginnen dacht ik zo.
PS: voel je vrij hier commentaar/flame/fantalk te plaatsen.
PS²: feel free to stare, they all do it anyway
PS³: voor de fans: handtekeningen na de show