De tweede sessie verliep dramatisch met 4x OTM. 4x goed erin gekregen waarvan 2x een 80/20 maar het mag niet echt meezitten. Achja.
Maart NL10 SH tot nu toe:

Ik wil nog 3BI winnen voordat ik naar NL20 ga. Ik ga in eerste instantie alleen NL20$ spelen en dat, waar nodig, opvullen met NL10£ (komt overeen met ~NL16$).
Het doel is om deze maand definitief NL20 te spelen en deze limiet weer onder controle te krijgen. Ik hoop op NL20 minimaal 20k handen solide te spelen deze maand.
Ik heb tot mijn examens vrij weinig te doen, dus ben ik van plan ongeveer 25u/week aan poker te besteden. Dit is voor mij vrij gemakkelijk haalbaar. Ik wil deze dagen verdelen over maandag t/m vrijdag + evt. wat uurtjes op de zondag.
Van deze 25 uur wil ik 5 uur per week besteden aan het werken van mijn spel. Hiervan wil ik 2 uur besteden aan het analyseren van mijn eigen spel + leaks zoeken bij tegenstander, en 3 uur besteden aan het bekijken van video's/lezen van artikels.
Ik ga (proberen om) vrij nauwkeurig de tijden die ik besteed aan poker hierbij te houden.
Daarnaast wil ik mijn ritme goed veranderen. Door mijn vrije tijd ga ik de laatste tijd vaak laat slapen en word ik ook laat wakker. Ik wil nu elke dag uiterlijk 9:30 uit bed gaan en 10:00 'beginnen' met mijn dag (dat geldt overigens niet voor deze vrijdag). Het liefst nog wat vroeger, maar dat komt vanzelf wel.
Ook wil ik weer beginnen met het posten van handen. Ondanks dat ik voor mijn gevoel mijn handen best goed analyseer is de mening van anderen ook belangrijk. Ik vind mijn eigen mening erg belangrijk, maar je moet niet in een tunnelvisie geraken en bepaalde plays standaard vinden of andere opties niet zien.
Morgen zal ik wel niet veel spelen. Maar vanaf komende maandag met het wat mij betreft beginnen.
Eventuele fouten in mijn post dank ik aan de drank.
Ik ging net overal op time-out omdat er 4 wespen + zo'n fucking grote (koningin?) mijn kamer binnen kwamen vliegen. Ik ben echt voor de dood van die beesten. Mijn kamer ruikt nu echter naar een derdehands parfumerie omdat ik twee flessen deo nodig had om die beesten weg te jagen.
Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
Ik ging net overal op time-out omdat er 4 wespen + zo'n fucking grote (koningin?) mijn kamer binnen kwamen vliegen. Ik ben echt voor de dood van die beesten. Mijn kamer ruikt nu echter naar een derdehands parfumerie omdat ik twee flessen deo nodig had om die beesten weg te jagen.
lol
Kan best een horzel zijn geweest die dikkere, alleen vliegen wespen en horzels niet bij elkaar.
Vandaag heb ik NL20 geprobeerd. In EV ging het aardig (+30) maar helaas in werkelijkheid wat minder (-50$) wat geen lekker begin is. Daarnaast heb ik ook nog wel 2BI verloren aan semi-tilts wat mij niet echt lekker ligt. Los daarvan heb ik grotendeels wel vrij tot zeer goed gespeeld. Ik baal alleen dat ik de goede concentratie en mindset niet altijd heb. Dat kost mij gewoonweg veel geld en dus ook weer moeite.
In ieder geval vanaf morgen weer NL10 spelen tot ik weer op 450$ ben. Daarna weer NL20.
Ik speel nu altijd 6 tafels SH op NL20. Ik ga op NL10 weer 9 tafels spelen omdat ik dat iets meer op de automatische piloot kan spelen. Op NL20 heb ik wat meer tijd tot nadenken nodig voorlopig (dat ik 6 tafels valt ook altijd wel te zien aan mijn redline die stijgt/minder dropt :P).

Op NL10 zit het voorlopig ook nog niet mee.. juk.
Ik ga vandaag alleen echt niet verliesgevend afsluiten.
Sessie 1 van vandaag.

Ik heb voor vandaag een inhaalslag op mijn EV gedaan. Jammer dat het kwam door twee slechte plays. Daar kan ik niet tevreden over zijn. Vanaf dat moment was mijn spel wel weer aan de goede kant, dus dat is iets om blij over te zijn.
Ik heb best veel gespeeld, afwisselend 6 en 9 tafels om een beetje te kijken hoe groot het verschil voor mijzelf op NL10 is. Grappig is dat aan mijn rode lijn (zie onderstaand) te zien is wanneer ik 6 en wanneer ik 9 tafels speelde.
Nu voetbal kijken, misschien dat ik daarna nog wat NL20 ga spelen (ik zit weer net op 450$ (oke ik kom 33 cent te kort:P)).

NL20 was saai vanavond. Er waren veel tafels, maar ik leek steeds de actieve tafels mis te lopen. Ik heb wel redelijk goed gespeeld wat resulteert in een winst van 1 BI.
Morgen ga ik eens wat tegenstanders op NL20 in mijn database bestuderen en wat notes maken n.a.v. statstieken en handen waarvan ik een showdown heb. Ik zal bij laatstgenoemde met name kijken naar bet- en raisesizes. Daar hebben mensen gauw leaks in.
De avondsessie:

Weer een saaie sessie. Alleen de laatste 10 minuten kreeg ik nog wat actie. Ik heb twee (echte) fouten gemaakt in mijn sessie die mij wat hebben gekost, maar over het algemeen heb ik wel redelijk gespeeld.

Klaar met mijn tweede sessie. Hierin gebeurde gelukkig een stuk meer. Vandaag 1 BI boven EV gelopen. Maar ik heb het er nooit echt slecht in gekregen en dan gewonnen.. Dus 'gewoon' mijn 80/20 67/33's gewonnen :P.
Ik moet deze week trouwens 50$ raken om 25$ te krijgen (WH-rakerace). Dat zal ik hier vanaf nu ook bijhouden.

Rakerace: 18.55$/50.00$
Hey, dat einde van die graph ziet er heel netjes uit kerel!
Zo, dat wilde ik wel even zeggen
En idd, lekker profiteren van die WH bonussen, er valt op dit moment behoorlijk wat extra's te halen bij die room
Dit is de opzet:

bron: post van Arjon in het WH-gedeelte.
Dus ik heb nog tot de 20e om het uit te spelen. Die 25$ (week 1 en week 5) moeten geen probleem zijn. Die van 50$ zijn al een stuk lastiger en week 3 is denk ik onhaalbaar voor mij. Ik streef naar een totale bonus van 150$ :).
Oke heb mijn eerste sessie al gespeeld vandaag. Het begon redelijk slecht, ging daarna iets beter en daarna had ik een portie geluk door onderstaande hand te winnen:
Spoiler
$0.10/$0.20 No Limit Holdem
iPoker
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG ($21.05)
CO ($43.30)
BTN ($5.70)
SB ($25.21)
Hero (BB) ($30.72)
Pre-Flop: ($0.30, 5 players) Hero is BB 3♠ A♥
3 folds, SB raises to $0.60, Hero calls $0.40
Flop: 3♣ 4♣ A♣ ($1.10, 2 players)
SB bets $1, Hero raises to $3.60, SB raises to $12, Hero goes all-in $30.12, SB goes all-in $12.61
Turn: 10:diamond: ($55.83, 2 players, 2 all-in)
River: A♠ ($55.83, 2 players, 2 all-in)
Final Pot: $55.83
SB shows
3♥ 3♦
Hero shows
3♠ A♥
Hero wins $53.41 (net +$22.49)
SB lost $25.21
Grafiekje:

Rakerace: 32.01$/50.00$
En ik heb ook mijn tweede sessie net gespeeld. Vanmiddag eerst even nieuwe oordopjes + oplader voor mijn iPod gehaald omdat ik ze kwijt ben geraakt ><. Ik had gehoopt dat twee uurtjes zonnen mijn spel goed zou doen, maar ik heb ook vanmiddag niet goed gespeeld. De sessie verliep eigenlijk gelijk met mijn EV, maar voor het einde won ik nog AK>99 preflop all-in (erg lichte stack-off van hem als je het mij vraagt) waardoor ik nog meer boven EV runde vandaag :f_biggrin:.
Achja. Niet tevreden over mijn spel, maar wel blij met de kleine winst.

Rakerace: 40.72$/50.00$
@elderwon: Inderdaad