Lekker iedere dag plussen en dan komt er vanzelf een BR die stootje kan hebben.
En over Everest vreemd verhaal, je zou eens contact op kunnen nemen met hun support hoe dat kan en of je het geld eventueel zou kunnen ontvangen.
Lekker iedere dag plussen en dan komt er vanzelf een BR die stootje kan hebben.
En over Everest vreemd verhaal, je zou eens contact op kunnen nemen met hun support hoe dat kan en of je het geld eventueel zou kunnen ontvangen.
Ja, elke dag een plus is heerlijk. En feitelijk gebeurt dat ook zolang ik niet tilt. Het ligt dus gewoon aan mezelf. De kaarten vallen zoals ze vallen.
Vreemd inderdaad. Ik zal nog eens kijken wat hun support erover zegt. Ik hoop op een swap, maar ben niet desperaat. Als het onmogelijk is om het geld te krijgen, dan zij het zo.
Vanavond ook weer een sessie. En er zat een slechte hand tussen die ik op de river foldde. Hierdoor verloor ik mijn BI niet. Vervolgens weer uit het dal gekropen en lekker met winst afgesloten.
Winst dit keer: $3.05, en niet in de laatste plaats: netjes blijven spelen op level 1/2 ct.
Edit: gewoon uit nieuwsgierigheid de statistics eens opgevraagd over de laatste 2000 handen. Geen idee of dit goed is. Wel valt me gelijk op dat ik hier in dertig procent van de gespeelde handen de flop zie. Vanavond had ik iets van zeventien procent.
Here are your PokerStars Game Statistics for your last 2000 hands
requested by "TeamSchijtlijster".
Omaha (Real Money):
2000 hands played and saw flop:
- 113 times out of 332 while in small blind (34%)
- 148 times out of 335 while in big blind (44%)
- 332 times out of 1333 in other positions (25%)
- a total of 593 times out of 2000 (30%)
Pots won at showdown - 102 out of 193 (53%)
Pots won without showdown - 161
Please note that play money hands are not stored to the database, and therefore statistics cannot be computed or retrieved for play money games.
If you have any questions, please contact us at "PokerStars Support" <support@pokerstars.eu>
Volhouden zo en de tilt op vakantie sturen en dan blijft het de goede kant op gaan
Vandaag wederom eens niet aan het BRM gehouden. Veel te hoog gespeeld, maar ik bleef wel mijn spel spelen. Ik kwam in een enorme pot te zitten met trips tienen. Die bleken gemakkelijk te houden. Hierdoor een enorme winst.
Resultaat: +$38.52
Volgende sessie weer rustig aan.
Vanavond een leuke sessie. Niet al te lang, maar ook niet superkort.
Normaal gesproken volgt na een topresultaat een slechte prestatie. Die kant ging het ook nu weer op. Echter...dit keer liet ik me niet kennen. Ik zakte van twee dollar naar tien cent. Even de stats bekijken, en ik zat veel te hoog,. Te veel handen gespeeld.
Ik lette beter op, en zo zakten mijn geziene flops naar 25%. Bijgevolg geld besparen en een betere kwaliteit handen spelen. Dat had resultaat. Ik kon opbouwen naar $1.55 winst. Verder ook geen upmoven gehad. Het was gewoon een fijne sessie. Leerzaam.
Lekker man, je hebt nu goede BR die tegen stootje kan, blijf die lekker uitbouwen en geen getilt meer!!
Thanks mannen!
Zojuist een zeer korte sessie na een werkelijk heel moeilijke dag op prive vlak.
Ik bijt me heel hard vast in het poker momenteel. Het houdt me overeind. Er is geen druk echter, en zo kan ik heerlijk vrij spelen.
Welnu, ik kreeg na een hand of tien een hand met een paar tweetjes erin. Ik had de BB, en kon dus even kijken wat iedereen deed. Er werd gelijk geraised, en een hele lading ging mee. Voor mijn gevoel zouden ze allemaal weleens een hand met hoge kaarten kunnen hebben. Dus ging ik mee, aangezien er best weleens nog een twee zou kunnen vallen. Dat gebeurde, maar er was ook een flushdraw. Ik kreeg het gevoel dat er opnieuw een twee zou komen. En.....het gebeurde. Quads tweetjes. De twee is een totaal verwaarloosde kaart. En op de river viel er een flush. Ik bette twee cent, en opponent vloog all in. Heerlijk oppeuzelen die A highflush van hem!
Gelijk gestopt, want de regel blijft als ik een BI winst maak stop ik voor de avond.
Winst: $2.68.
2 cent betten heeft geen zin, dan kun je gewoon beter niet betten en ze laten denken dat je niks hebt.
Normaal gesproken heeft een bedragje als dat inderdaad geen zin om mee te betten. Ik ben echter op zoek gegaan naar leaks, en een daarvan was twee cents betten om te kijken wat de reactie zou zijn in geval van een twijfelachtig board voor mij. Telkens werd ik stevig weggeramd. Dus een aftastbet werd zeer vaak afgestraft. Dat oude leak kwam nu prima van pas. Maar je hebt wel gelijk dat zulk een bet niet zo veel zin heeft met een forse pot.
Eens kijken of ik wat kan vanavond. Lange dag gehad vandaag, dus ben benieuwd.
Edit. Na een handje of dertig was het al raak. Een Duitser die nogal wild tekeer ging toen ik op de flop een setje dames had, zonder enige draws op het board. Hij vloog all in, en dat was gelijk een BI voor mij erbij. Nu even kijken of ik wat kan op 888.
Een erg zwakke sessie vandaag. Ik was niet mezelf, speelde voor mijn gevoel te hoog, en was ongeduldig. Toch kreeg ik een lekkere pot in de schoot geworpen. Hierdoor kon ik een winst boeken van liefst $13.99.
Maar gauw gestopt voordat het mis zou gaan. Ach, die sessies zitten er ook tussen. Als je ook die met winst afsluit gaat het toch nog steeds heerlijk.
Nog even op 888 kijken, en wat muziek luisteren.
Klopt geheel, Zee.
Het avontuur op 888 ben ik weer gestopt. Er is te weinig traffic, en om dan toch handen te kunnen spelen moet ik al gaan meedoen met minderwaardige handen. Ik heb geprobeerd om gewoon ZOOM te spelen, maar dat kan ik niet. Als ik dan goede handen krijg loop ik tegen een oud probleem aan: de grotere stack wint vrijwel constant. Ik had twee keer gestort, maar ben ook beide keren de roll kwijtgeraakt.
Conclusie: 888 is voor mij onbruikbaar. Ik ben er nu voorgoed gestopt.
Ik weet nog niet of ik nog een tweede room kies.
Edit: vanavond ook weer een sessie gedaan. Ik ging al vrij snel omhoog, maar vervolgens liep ik tegen een gemene river op, waardoor de winst weer weg was. Daarna rustig gebleven, en toch weer opgebouwd. De winst blijft door de cooler wel bescheiden:$1.11
Gaat hard zo, maar het kan ook zo weer omslaan als je niet aan BRM blijft houden.
A hoop ik dat het bij jou top blijft lopen.
Dank je wel, SDK. Ja, ik moet idd proberen, nou ja...gewoon DOEN, om me aan het BRM te houden. Het is voor mij niet zo gemakkelijk. De afgelopen dagen heb ik me er niet aan kunnen houden. Het gaat zeker ook een keer mis als ik dat niet ga doen.
Zie ik daar een hartje door Ad? Leuk dat je weer bent komen kijken! Altijd welkom.
Vandaag had ik een slechte sessie. Er was weer van alles gaande in huis, en dat had me op tilt gebracht. Dus begonnen met poker op tilt. Zeer dom uiteraard. Had niet moeten spelen. Geen BRM, en dus vragen om problemen. Die kwamen er wonderwel niet. Mijn spel was enigszins acceptabel, maar zoals gezegd had ik niet moeten spelen. Dus telt dat eigenlijk niet.
Ik had geluk en kon een winst bijtikken van $13.30.
Op 888 speelde ik een freeroll, maar zonder resultaat. Het lijkt erop dat ik niks meer kan van het reguliere holdem. Ook ZOOM, regulier lukt me niet. Maar goed, Omaha draait voorlopig aardig, en daar doen we het voor.
Dat is altijd lastig inderdaad om op de lange termijn te kijken. Daar hebben mensen, zoals politici die een expert zouden moeten zijn voor de lange termijn denken al meer dan genoeg moeite mee.
Politici? LOL!!!!!!! Egotrippers van de bovenste plank.
Na een gedwongen pauze gisteren vandaag weer verder. Het leek nergens op. Toch kon ik een winstje meepikken van $1.48. Daarmee is ook alles gezegd.
Ik hoop op betere tijden op elk vlak, daarom ben ik dubbel verbaasd dat ik nog altijd overeind ben in het poker. Sterker nog...ik heb gewoon een roll die boven de honderd dollar zit!?! Tja, soms kom je de gekste dingen tegen....
Edit. Vanavond wist ik weer van de nul af te komen op 888. Vijf cent in de Levelfreeroll.
Ik heb weer een paysafecard gekocht uit het kleingeldpotje. Die ga ik eens investeren op BetOnline. Maar ik ga eerst rustig bekijken wat ik ga spelen, maar in mijn hoofd denk ik het al te weten.
Trusten!