Hey het ging meer om de feedback over het goed opnemen van een sessie zodat die ook helder in beeld komt te staan , niet zozeer om de handjes . Want ik heb de weg omhoog weer gevonden Br = $43.40.Ik ga dit weekend lekker grinden zodat jij je TAF puntjes ook nog eens kan completen haha ( moet er nog wel veel zeker ? )
4400 / (gem) 80p.dag = 55 dagen --> Een krappe 2 maanden.
Van een deel van de winnings mag je me wel staken op Pokerstars
.... Ideetje ?? denk er tegen die tijd maar eens over na
Heb trouwens net een 3 uurs sessie gespeeld met 6-9 tafels 4NL 50BB BI en heb iets van 2200 handen gespeeld. Was een bizarre sessie weer haha van 12 BI in de min naar 1BI in de min geeindigt.Het gekke is is dat dat beter voelt dan 12BI in de plus en dan op +1BI eindigen.Bankrollwise niet maar meer het gevoel dat je weet dat je goed speelt en na een downswing in je sessie het toch voorelkaar weet te krijgen om weer break-even te komen.
Br = $41,10 dus vandaag - $2.20
En ik heb nu 5.229.43 Poker770 Punten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je er mee kan doen dus ik blijf ze lekker sparen.
En dan als laatste is het nog leuk meegenomen dat ik zondag Silverstar ben ( terwijl ik me hier niet eens op gefocust heb ) dus dat is wel een leuke bijkomstigheid.
Tot morgen! op naar de volgende grind ♠_biggrin:
Die 55 dagen is wat aan krappe kant gok ik zo, er zitten tot op heden weinig dagen bij dat je 80 SP haalt (althans punten die voor TAF gelden). Als je het in 100 dagen haalt ben ik al dik tevreden :]. Je moet maar zo denken liever iemand die slow en steady punten haalt (en nog belangrijker die flink bijleert) als iemand die 1 maand 80 SP per dag haalt en dan broke gaat.
Vanavond qualified voor de Million op stars dus beter gaan we daar dan even een millie shippen ♠_biggrin:
Even een kleine update.
Trouwens de Million op stars was helaas niks geworden maar he ik ben ook meer een Omaha hi/lo MTT knaller
Ik maak de laaste dagen veel kleine sessies door ongeveer 500 handjes te spelen en ik heb gemerkt dat ik bankrollwise er meer mee opschiet dan sessies van 3-5 uur achterelkaar te spelen en de hele tijd break even te spelen.Natuurlijk vind ik dit het leukste maar laat ik eerst maar eens bewijzen dat ik steady kan winnen en de bankroll steeds iets verder omhoog kan duwen. Ook kan ik eindelijk over een paar dagen de Goldstar artikelen gaan lezen en dat kriebelt toch wel hoor , ik denk dat ik daar heel veel uit kan gaan halen.
Voor de rest in het echte leven : ik zit nu in de ziektenwet dus genoeg tijd om te spelen ( als ik er zin in heb ), Ik heb een hele leuke meid op het oog die ook nog eens een oogje op mij heeft dus dat is uiteraard wel heel leuk
En verder ben ik een antiek handeltje aan het opstarten met een vriend en ik heb gisteren m'n eerste exemplaar van een keramiek kopje uit 1930 verkocht ♠_biggrin: En aangezien antiek niet om peanuts gaat is dit zeker een uitdaging naast pokeren om hier een leuk zakcentje aan te gaan overhouden :f_biggrin:.
Volgende posts zal ik wat uitgebreider ingaan op hoe en wat ik ondertussen allemaal geleerd heb en wat voor doelen ik mezelf qua pokeren ga stellen want A.s vrijdag krijg ik m'n laatste $10 van Pokerstrategy en is de Bankroll compleet.
Tot dan !
Heb je toevalling gisteren even op PTR opgezocht en gelukkig lijkt daar niet veel van te kloppen ;). Slow maar steady ga je idd omhoog maar daar is uiteraard niks mis mee!!
En nu je $50 hebt mag je ook NL5 spelen (althans je speelde toch MSS? dan zijn 25 BI's van $2 genoeg), geen idee of dat er is op Poker770 echter :). Kun je trouwens nog iets leuks zoals bonussen of zo kopen van die punten in hun store?
Leuke update trouwens, dit zijn de soort posts waar ik het een tijdje terug over had. Gewoon beetje vertellen waar je mee bezig bent, waarom en hoe het loopt. Ga zo door en je zult denk ik spoedig meer actieve volgers dan alleen mij hebben.
Tot slot misschien nog een leuke tip om wat meer betrokken te raken in de communitie (als je dat wilt uiteraard
); we spelen op Stars een community event genaamd Clanwars. In de eerste post staan een paar mogelijkheden waarmee je een gratis buy in voor de hele reeks kunt winnen. Misschien leuk als je ook meedoet en dan kun je meteen proberen om een BR op te bouwen op Stars ;).