Ga naar het forum
Wat moet ons blog b...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat moet ons blog bevatten?

31 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
631 Weergaven

Aangezien we er zelf niet uitkomen, vraag ik bij deze jullie hulp!

Zoals jullie hebben kunnen lezen is het mod/cm-blog Minbet4rolzz tot een einde gekomen.

Maar natuurlijk willen de mods niet werkeloos blijven en zijn we op zoek naar nieuwe uitdagingen op pokergebied. Als eerste zal ik kort vertellen wie 'we' zijn, dat wil zeggen de mensen die een blog willen gaan starten.

-Benjike316, die momenteel SNG's speelt, maar ook af en toe BSS
-Pcbeem, speelt FL $0.10/$0.20
-Xpload, is ook nog steeds fanatiek aan het minbetten en speelt $0.25/$0.5
-Calimero, die atm $0.5/$1 speelt

Graag willen we allemaal actief blijven in onze huidige variant.

Nu is de vraag: Wat willen jullie van ons zien in een blog?

Een challenge? Crappy verhalen? Graphs? Pics? Beats? Variance? Successen? Prive-verhalen? Dilemma's? Discussies? Strategie-vragen? Een blog samen of juist alleen?

Als extra motivatie stel ik 10 backdeals voor de FishLeague van komende zaterdag ter beschikking die ik zondag 11:00 uur zal overmaken. Tot die tijd hebben jullie tijd voor coole imput!

Alvast bedankt!

30 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou tijdens douchen stiekem idee gekregen en nu kan ik er nog geld voor krijgen ook _biggrin:.

Ik zat te denken aan mikogo sessies, eens per week speelt een mod een sessie en andere mods kijken. Hieruit halen we dan discussiepunten waarover in de blog gediscussieerd kan worden. Idee of laat maar??

Twisted1984
Elite Grinder

NEKKID PICS

VAN LEKKERE WIJVEN

MET DIKKE TIETEN

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
NEKKID PICS

VAN LEKKERE WIJVEN

MET DIKKE TIETEN

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

LOL Drunken Thailandaments :facepalm: :facepalm:

NEKKID PICS

VAN LEKKERE WIJVEN

MET DIKKE TIETEN

Okay, dit vatten we samen als 'threadsavers'. Moet te doen zijn denk ik. :D

En Rogier, thanks voor het voorbeeld. ;)

[x] lekkere wijf
[x] dikke tieten
[ ] nekkid pics

P1v0BE
PokerStrategist

Dus benji wil SNG's blijven spelen, de andere 3 FL?

Persoonlijk zou ik het jammer vinden moest de FL blog stoppen. Dat idee van Pcbeem vind ik wel leuk, dan blijf je over het algemeen wel bezig met FL :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE

Persoonlijk zou ik het jammer vinden moest de FL blog stoppen. Dat idee van Pcbeem vind ik wel leuk, dan blijf je over het algemeen wel bezig met FL :D

Dat gaat wat moeilijk, omdat we met drie man FL gaan spelen en één persoon SNG's gaat grinden :)

P1v0BE
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Dat gaat wat moeilijk, omdat we met drie man FL gaan spelen en één persoon SNG's gaat grinden :)

Je kan altijd nog een poging doen om hem te bekeren? :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je kan altijd nog een poging doen om hem te bekeren? :P

Nee, met hem valt niet te praten, hij wil alleen FL gaan spelen als we het hele jaar bier voor hem betalen.

Dat is voor een modaal mens niet te doen man :D

yoshiwa
Elite Grinder

on topic:
dingen die elke speler meemaakt en hoe jullie daar over denken
zoals: hilarische vissen software die hapert , ...

off-topic: threadsaver op rogier zen realistisch haalbaar niveau :facepalm:

Benjike316
PokerStrategist

Nee, met hem valt niet te praten, hij wil alleen FL gaan spelen als we het hele jaar bier voor hem betalen.

Dat is voor een modaal mens niet te doen man :D

Haha :D Ja, na onze bier-berekeningen vielen we toch even van onze stoel :D

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

NEKKID PICS

VAN LEKKERE WIJVEN

MET DIKKE TIETEN

Okay, dit vatten we samen als 'threadsavers'. Moet te doen zijn denk ik. :D

En Rogier, thanks voor het voorbeeld. ;)

Zie mijn blog...

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik zou een gewone blog met de vooruitgang wel leuk vinden, maar voor mods mag het altijd net iets meer zijn. Dus wat privé dingen of grappige accenten zouden zeker welkom zijn. Een beetj zoals de phuket blog, maar dan iets meer poker en minder manwijven etc. ;).

Strategie zou handig zijn, maar is wrs beetje veel werk voor jullie, maar indien jullie zoveel over hebben voor de community, dan zou ik dit zeker niet afraden. ;).

Ik hoop dat ik allicht nog een leuke blog kan volgen die actief & leuk is, zodat ik telkens met een goed humeur kan beginnen pokeren.

Mvg
Copymeistrr

caroline29632
BlackMember

Ik zou het ook graag gwn op het forum zien, zodat er een beetje interactie kan plaatsvinden.

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Een beetj zoals de phuket blog, maar dan iets meer poker en minder manwijven etc. ;).

Duidelijke stelling ;) Die manwijven zullen er in ons blog waarschijnlijk niet komen.

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Strategie zou handig zijn, maar is wrs beetje veel werk voor jullie, maar indien jullie zoveel over hebben voor de community, dan zou ik dit zeker niet afraden. ;).

Uiteraard draait ons blog wel gewoon om het boeken van voortgang in de variant die we spelen, dus aan de strategie kunnen we niet ontkomen. ;)

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik zou het ook graag gwn op het forum zien, zodat er een beetje interactie kan plaatsvinden.

Ja, dat zal sowieso gebeuren. Het wordt een normaal blog, niet meer zo'n extern blog zoals Minbet4Rollz was. :)

dustje
Elite Grinder

mensen die niet ergens aan beginnen om dan na 2 weken te stoppen

TimPS
Oldschool Grinder

Persoonlijk lees ik blogs met volgende inhoud het liefst:

:club:Duidelijke, gestructureerde en op vaste tijdstip gepubliceerde resultaten. Het is echt heel leuk om de vooruitgang concreet te kunnen bezien op grafieken.

:club: Handen! Ik bekijk graag gespeelde handen waar ofwel discussie over kan zijn, of waar heel wat geld op het spel stond. 't Verhoogt de interactie in de blog waarschijnlijk ook.

:club: Nieuwigheden. Het is jullie bedoeling om vooruitgang te maken en zaken bij te leren. 't Kan leuk zijn om een samenvatting van een bepaalde strategie te geven en ze hier kenbaar te maken, alvorens het te implementeren in het spel. (Dan kunnen we hier gelijktijdig volgen of het een al dan niet geslaagde strategie was).

:club: Handen laten beoordelen en er naar linken in jouw blog. Zo leert iedereen mee.

:heart: Kortom een vrij standaard blog dus. :f_grin: Maar 't verschil tussen zeggen en doen is vaak zo groot, dat het een hele prestatie zou zijn om hier -gedurende een lange periode ('t is pas dan dat het echt leuk wordt om die vorderingen te bezien)- belang aan te hechten.

In ieder geval succes ermee ;)

Rogier
Oldschool Grinder

challenge: speel 3.5k hands per week minimaal, en update na elke 3.5k waarin je denkt beter te kunnen worden (welk aspect, dus tighter/looser/aggressiever preflop, meer/minder xxx doen postflop)

hierdoor heb je elke 3.5k hands een evaluatiemoment waardoor je actief aan je spel werkt (naast t videos bekijken ben je ook zelfkritisch op eerdergespeelde handen van je), en heb je door de 3.5k hands per week challenge ook een soort van doel wat je MOET bereiken (500 per dag is niet veel maar t is wel iets waar je je een klein beetje toe moet zetten)

+hierdoor heb je ook standaard wekelijkse updates ipv al dat geslack :P