Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
2,853 Berichten
106 Gebruikers
4 Reacties
76.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een mooi resultaat in de STT's en hopelijk blijft het onweer nu weg.
Al hebben wij in Nederland tot nu toe nog een redelijk rustige herfst en dat mag van mij wel zo blijven.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Jep, vandaag 20° en rustig weer. Volgende dagen geen regen of onweer.

Trouwens :welcome: aan het nieuwe forum. :appl:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Liep vandaag niet zo vlot met poker. Weer 2sessies van 8 games STT gespeeld. En zo'n beetje verloren wak gisteren gewonnen had.
Niet dat ik er echt om geef of ik nu verlies/winst maak.

Grootste probleem is dat ik eigenlijk niet echt gemotiveerd ben voor die STT stuff.
Waarom, omdat het gewoon brainless klikken is voor mij, omdat het niet spannend is, omdat ik het enkel doe om wat rake te verkrijgen voor paar dollar bonus, ...
Maw kom ik weer tot de conclusie dat als ik speel om 1 of andere bonus vrij te spelen. Ik het sneller beu ben, dan te spelen voor de fun, voor de "thrill" om deep te geraken bij een MTT, om het idee te hebben een kans te hebben om meer te winnen dan 4x BI.
Want na 2 dagen spelen benk het al beu, terwijl ik sinds survival al 2 maanden MTT's speel zonder een "grote" bink, en toch nog veel zin heb om MTT's te spelen. Maw tis niet een result orientated ding, eerder een geval van "het beu zijn" .

Dus, kzal nog wel wat STT spelen voor men bonus wat te clearen, pbb zo'n 200FPP ($10) maar dan ist gedaan ermee. Ook de VBR wordt dan verdeeld over de andere BR's. Zodat ik daar (maybe) wat sneller opklim in de stakes.
Of ik switch nu al men VBR STT BR naar een cashgame roll op stars voor clearen van bonussen, weet niet waar de meeste FPP zitten. Maybe morgen eens testen met 4 tables Zoom 0.02bb. Nog even over nadenken. :ayfkm:

Veel gelul van een gast die al wat teveel wijn op heeft. Achja, maar stoppen, slapen en morgen wat muurkes helpen verplaatsen. :thinking:

En wat nieuwe forum comics gebruiken :spit:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Bekend verhaal :truestory:
Kan altijd wel mtt's spelen terwijl elke andere variant , vroeger of later ( de meeste steeds vroeger :)) ) beginnen te vervelen

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Juist eens even testje van 15 min Zoom NL2 gespeeld. 7FPP gehaald, BE gespeeld.
Maw kdenk dak voor de bonusreload, me de volgende weken eerder hierop ga smijten.
Want haalde met STT op 1 uur 6.2FPP. Nu haal ik 7FPP op kwartier.
Ge moet gene rocketscientist zijn om te weten welke dan het snelste verdiend zijn. :badteeth:
Nu nog BE blijven spelen. :sifflote:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Misschien gewoon gaan spelen wat je leuk vindt en niet wat een beetje meer FPP oplevert.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Haal zelf 26 VPP per uur bij mijn STT's (12 $7 Fifty50's) en dat schiet niet erg op, maar zoals Zeezout aangeeft is het belangrijkste dat je games speelt dat je leuk vind.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Ja das waar, doe ik ook normaal. Maar ask nu met de reload men games speel die ik graag speel, haal ik 2FPP/4 uur. Aangezien ik me gemiddeld voor 4$ aan MTT's inkoop per avond. Omdak binnen BR speel. Maar de ZoomNL2 valt goed mee. Kmerk ook dak beter speel ask 4tables speel. Aangezien ik anders na paar minuten begin met dingen als Q♠:5♠: op de CO te raisen, of J♣:8♣: op de BB ga 3betten vs UTG raise. Maar met 4tables heb ik daar geen tijd voor.
Dus nog wat Zoomen (tot ik da ook beu ben :) ) En vrijdag en zondag is toch MTT avond.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

:milord: Živjeli ; Vino je dobro, ali ne i poker

Beantwoorden
Citeren
pike107
PokerStrategist

Nee poker is idd niet goed vandaag. Vandaag zijn de visjes aan de beurt...

Meer tafels is inderdaad een goede beslissing. :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vandaag weer nieuwe ronde nieuwe kansen en zolang je 4 tafels Zoom niet te snel voor je zijn dan gaat het denk ik gauw de goede kant op.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Jep, we zullen wel zien hoe het loopt en als het loopt. Gisteren tegen paar bad beats aangelopen, ma deert niet.
Vandaag wss ni veel spelen, pbb wat Zoom ofzo. Maar vooral weer veel werken. Muurke neerhalen, nog wat bomen verslepen voor hout voor de kachel. Maybe wat muurkes opbouwen, hout verzagen, ... .

Laters

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Weer weinig gescoord deze avond. In de Ipoker 50€ freerol, deep, top 20 ofzo en een mincashke in ne 0.82 PS MTT. ma voor de rest niks, ma ook wel vooral freerols enzo gespeeld. Dus weinig verloren. Ma film gekeken, achja morgen nieuwe kansen ;)

Ma eerst weer boomkes neerleggen, dakje op opslagschuur voor hout leggen en dan nog wat boomjes verzagen tot stronkjes voor de kachel.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Hout jaartje laten liggen ( drogen) voor je t in de fik steekt.
Brandt beter en levert meer warmte op.
Gl met hakken:gl:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Jep, Kweet het. Ma toch bedankt voor de tip. :f_thumbsup:
Tzijn ook boomkes voor volgend jaar. (Alle ask ni teveel stook dit jaar :) ) Die ik in da schuurke leg, zodat ze daar kunnen drogen.

Nu nog eens sessieke 180m starten.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Weer niks, ma ni erg. Volgende keer beter. Maar maybe wel paar dagen niks spelen. Want ben even aan een break toe.

Laterz:milord:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt me een goed plan, zodat je in het weekend weer met frisse moed aan de slag kunt gaan.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Pauze duurt toch iets minder lang. Slecht weer dus binnen zitten en beetje pokeren. Straks nog eens een poginkje wagen. Niet veel, paar kleine MTT's. Overdaad schaad.
Schol :milord:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Mooie 4 outer. :why:

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.00+$0.10

Stacks:
UTG (7,385) 25bb
UTG+1 (7,415) 25bb
MP1 (5,765) 19bb
wcgrutto (MP2) (6,105) 20bb
CO (20,725) 69bb
BTN (3,360) 11bb
SB (8,460) 28bb
BB (16,275) 54bb

Blinds: 150/300 Ante 30

Pre-Flop: (690, 8 players) wcgrutto is MP2 A♠ J♠
UTG calls 300, 2 folds, wcgrutto calls 300, CO calls 300, 1 fold, SB calls 150, BB checks

Flop: K♣ 10:spade: Q♦ (1,740, 5 players)
SB bets 870, 2 folds, wcgrutto calls 870, CO calls 870

Turn: 4♥ (4,350, 3 players)
SB bets 2,175, wcgrutto goes all-in 4,905, CO folds, SB calls 2,730

River: 4♦ (14,160, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 14,160
wcgrutto shows a straight, Ten to Ace
A♠ J♠
SB shows a full house, Fours full of Queens
Q♠ 4♣

SB wins 14,160 (net +8,055)

UTG lost 330
wcgrutto lost 6,105
CO lost 1,200
BB lost 330

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Pre-flop had ik zelf de UTG-limper geïsoleerd met een 3x raise.
Zo heb je initiatief in de hand en speel je een stuk minder snel multi-way.
Verder is het inderdaad pech hebben:f_cry:

Beantwoorden
Citeren