Ga naar het forum
Weer in de studiemo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weer in de studiemodus NL25 (last post)

1,596 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
38.5 K Weergaven
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Wat ik heel belangrijk vind (en ik heb ook geprobeerd dat in het interview naar voren te laten komen - hetgeen misschien niet helemaal gelukt is, gezien de reacties) is dat je in die 6 maanden tijd enorme stappen hebt gemaakt. Een mentaal proces waar velen jaren voor nodig hebben om doorheen te komen - als het ze al lukt! - heb jij in een paar maanden tijd overwonnen.

Dat stuk mindset is zo gigantisch belangrijk om op langere termijn winnend te kunnen blijven spelen... Maar het probleem is hier, dat veel mensen zich alleen lijken te kunnen focussen op "Maar hoeveel heeft ie gewonnen/verloren? In hoeveel tijd? Moet wel een hotrun zijn..." Persoonlijk vind ik, dat mensen die het alleen op die manier bekijken flinke afbreuk doen aan dat stuk mindset waar jij zo hard aan hebt gewerkt.

Ga maar na: hotrun of niet, als jouw mindset nog altijd niet okay was, zou je nu niet zijn waar je bent.

Conclusie: trek je er niets van aan, alsjeblieft. De meeste reacties waren overigens gewoon positief. En who cares wat een ander van jou denkt?

Je bent goed bezig, Rik. Hou dat vast. En of je dan over een paar maanden weer op NL10 zit of niet, boeit niet.

Welk mentaal proces heb je het precies over?

martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

Haarlem is trouwens leuk uitgaan ja op zaterdag. Ik ben er in december geweest toevallig. Vooral de koning vond ik erg gezellig. Nog zo'n andere tent was echt vreselijk, 023 ofzo en murphys law was ook wel leuk. Verder kan ik me er niet veel meer van herinneren :P

Veel plezier vanavond

Uit welke stad kom jij Sjors?

Haha, 023 is vanaf 16 jaar, ben je weleens is de XO geweest?
Is wel een aanrader omdat daar wat meer MILFjes komen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door martijnde666

Oorspronkelijk gepost door Sjors777

Haarlem is trouwens leuk uitgaan ja op zaterdag. Ik ben er in december geweest toevallig. Vooral de koning vond ik erg gezellig. Nog zo'n andere tent was echt vreselijk, 023 ofzo en murphys law was ook wel leuk. Verder kan ik me er niet veel meer van herinneren :P

Veel plezier vanavond

Uit welke stad kom jij Sjors?

Haha, 023 is vanaf 16 jaar, ben je weleens is de XO geweest?
Is wel een aanrader omdat daar wat meer MILFjes komen :)

Inderdaad hahaha meer MILF, daar gaan we vanavond weer heen :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nice comments!!

Thanks for that!!

Vanochtend begonnen aan:

:spade: Zoom: No Limit Hold on - NL200 - Part 1

Nu ga ik deze afkijken!

En @Sjors, Ik heb op het moment meer als 20BI voor NL200, maar je hebt gelijk, ik kan dan misschien nog beter een NL20 tafel erbij pakken of gewoon niet spelen.

Ik heb nu iniedergeval ook weer wat op pokerstars staan, dan pak ik er wat tafels bij hier, gelijk even kijken of er een groot niveau verschil zit (wss wel)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Plompoker
Ik ben een vis :coolface:

6 maanden geleden zat ik nog op NL10 en nu niet meer!

Leef jij ook nog

Schelles
Oldschool Grinder

Zo negatief waren de reacties niet bedoeld denk ik hoor, behalve die van Oereuh, die ging er wel over.

Het is je gegund & iedereen hoopt dat je het kunt volhouden.

Blijven grinden Rik!

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Schelles
Zo negatief waren de reacties niet bedoeld denk ik hoor, behalve die van Oereuh, die ging er wel over.

fanboys gonna fanboy. Haters gonna hate. Just like it has always been.

Ben je eigelijk lifetime al weer up Rik?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee dat lijkt me niet, ik ben wel redelijk wat broke gegaan tot nu, maargoed, is ook niet erg, life time up zal nog wel even duren ;)

Schelles
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Oorspronkelijk gepost door Schelles

fanboys gonna fanboy. Haters gonna hate. Just like it has always been.

True story, maar als je hier mee zou bedoelen dat ik een fanboy ben, dan ben je wel mis. Ik vind het gewoon nuttiger aardig te zijn tegen mensen, daar heb je zelf ook meer aan.

Chivaz1
Elite Grinder

zoals ik al in mijn blog schreef; zou ik van nl100 voorlopig even je thuisbasis maken. De stappen die je hierna moet maken zijn een stuk minder makkelijk dan de stappen die je tot nu toe hebt gemaakt pokerwise. NL200, maar zeker NL400 zijn een stuk lastiger te beaten.

respect voor wat je tot nu toe hebt bereikt, en zorg gewoon dat je niet meer broke gaat! Maar dat zal ook wel niet met een BRM van 40, als je op tijd down movet. Maar met 20BI aan NL200 beginnen zou ik zeker niet adviseren.

kalakaja
PokerStrategist

ja met 4k kun je makkelijk 1/3e+ van je roll verliezen in een paar k hands op 200nl

ssacr
Poker Player

Vraag daarbij, was dat niet een reactie op hoe er gisteren gereageerd werd? ( voor de duidelijkheid, bedoel een level hoger) Denk ook dat je de reacties niet te persoonlijk op moet vatten, maar kan wel snappen dat je dat wel zo ervaart. Hoe dan ook, ik hoop dat je je lijn voortzet en dat je met tegenslag goed weet om te gaan. Veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door kalakaja
ja met 4k kun je makkelijk 1/3e+ van je roll verliezen in een paar k hands op 200nl

Helemaal als je er niet bekend bent, klopt ook wel, dynamiek is weer heel anders als op Nl50/NL100

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Vraag daarbij, was dat niet een reactie op hoe er gisteren gereageerd werd? ( voor de duidelijkheid, bedoel een level hoger) Denk ook dat je de reacties niet te persoonlijk op moet vatten, maar kan wel snappen dat je dat wel zo ervaart. Hoe dan ook, ik hoop dat je je lijn voortzet en dat je met tegenslag goed weet om te gaan. Veel succes!

Snap je vraag niet?

En ja ik ga de lijn wel doorzetten , iniedergeval kga door hoe ik bezig was :)

Ik vat het ook niet persoonlijk op, maar het zijn vaak dezelfde die op een bepaalde manier reageren, reageer dan liever niet wat mij betreft, vind het verder ook niet erg en lig er niet wakker van, maar aan positieve opmerkingen heb je gewoon meer toch.

Degene die negatief zijn moeten dat ook zelf weten, maar val mij er niet mee lastig :coolface: zonder van me tijd

Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis

Oorspronkelijk gepost door kalakaja

Helemaal als je er niet bekend bent, klopt ook wel, dynamiek is weer heel anders als op Nl50/NL100

is me al meer dan eens gebeurd...(naja 1/3 is wel heel veel...)
want je zult ook altijd zien dat je net even slecht runt als je upmovet.

ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Snap je vraag niet?

En ja ik ga de lijn wel doorzetten , iniedergeval kga door hoe ik bezig was :)

Ik vat het ook niet persoonlijk op, maar het zijn vaak dezelfde die op een bepaalde manier reageren, reageer dan liever niet wat mij betreft, vind het verder ook niet erg en lig er niet wakker van, maar aan positieve opmerkingen heb je gewoon meer toch.

Degene die negatief zijn moeten dat ook zelf weten, maar val mij er niet mee lastig :coolface: zonder van me tijd

Kan me voorstellen dat je juist een tandje erbij zet om het ongelijk te bewijzen

.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee hoor zeker niet, misschien hebben ze wel gelijk, maargoed dat zien we dan wel weer toch, ik houd me gewoon bij mijn plan en dat is me aan mijn BRM houden. Die NL200 was echt alleen omdat er ff totaal geen traffic was

Plompoker
PokerStrategist

Leef jij ook nog

Ja Rik! Ik heb stilletjes je blog nog wel gevolgd hoor!

We moeten eigenlijk weer eens ff bijpraten op skype man, mn eerste post sloeg trouwens op mijzelf, niet op jou :D

kalakaja
PokerStrategist

volgens mij vat ik t weer niet, nvm :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Leef jij ook nog

Ja Rik! Ik heb stilletjes je blog nog wel gevolgd hoor!

We moeten eigenlijk weer eens ff bijpraten op skype man, mn eerste post sloeg trouwens op mijzelf, niet op jou :D

Komt goed man, maar dat word na het weekend, eerst nog ff feesten :coolface: