Oorspronkelijk gepost door Orodin
Wat ik heel belangrijk vind (en ik heb ook geprobeerd dat in het interview naar voren te laten komen - hetgeen misschien niet helemaal gelukt is, gezien de reacties) is dat je in die 6 maanden tijd enorme stappen hebt gemaakt. Een mentaal proces waar velen jaren voor nodig hebben om doorheen te komen - als het ze al lukt! - heb jij in een paar maanden tijd overwonnen.Dat stuk mindset is zo gigantisch belangrijk om op langere termijn winnend te kunnen blijven spelen... Maar het probleem is hier, dat veel mensen zich alleen lijken te kunnen focussen op "Maar hoeveel heeft ie gewonnen/verloren? In hoeveel tijd? Moet wel een hotrun zijn..." Persoonlijk vind ik, dat mensen die het alleen op die manier bekijken flinke afbreuk doen aan dat stuk mindset waar jij zo hard aan hebt gewerkt.
Ga maar na: hotrun of niet, als jouw mindset nog altijd niet okay was, zou je nu niet zijn waar je bent.
Conclusie: trek je er niets van aan, alsjeblieft. De meeste reacties waren overigens gewoon positief. En who cares wat een ander van jou denkt?
Je bent goed bezig, Rik. Hou dat vast. En of je dan over een paar maanden weer op NL10 zit of niet, boeit niet.
Welk mentaal proces heb je het precies over?