Ga naar het forum
Weer in de studiemo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weer in de studiemodus NL25 (last post)

1,596 Berichten
93 Gebruikers
0 Reacties
38.5 K Weergaven
Sjors777
Oldschool Grinder

20 bi is id lang niet voldoende zoals Chivaz zegt. Kijk maar is in je hem hoeveel 20bi swings je al hebt gehad.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hele slechte sessie gehad, 4,5 BI down op NL100, morgen ff kijken hoe of wat.

sessie van 6 uur, 1500 handen.

Ik ga nu de stad in!!!

Laterrrrrrrr

martijnde666
Oldschool Grinder

Handjes?

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ai, altijd kloten. Ik hoop echt dat je het vol kan houden om te groeien om structureel de 100nl en hoger te kunnen beaten.

Ik heb (ook al) eens zo'n hot run gehad van 2 maanden waarin alles lukte. Zelfs 400nl gespeeld. Toen bleek dat ik inderdaad een hot run had.

Ik ben zelf gestopt met 6max cash, full ring overwogen maar ik wil toch aan de slag met Full Ring SNGs omdat ik die wel kan beaten.

Chivaz1
Elite Grinder

4,5 BI down op NL100, morgen ff kijken hoe of wat.

sessie van 6 uur, 1500 handen.

dat bedoel ik, wees blij dat het niet op nl200 was ;)
veel plezier in de stad!

noisecore
Oldschool Grinder

hoezo speel je maar 1500 handen op 6u tijd?

Schelles
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Hij speelt sowieso maar weinig tafeltjes, k denk een stuk of 4.

Schelles
Oldschool Grinder

Verliezende sessies zijn btw heel normaal, daar moet je ook mee leren omgaan :)
Hf in de stad!

JanJB
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Soms is het lekker om veel tafels te draaien, soms om er wat minder te nemen. Grinden <--> improven.

Sjors777
Oldschool Grinder

4bi swing is werkelijk geen drol. Als je nog eens merr tafels gaat spelen zul je dit echt gaan merken. Het is echt hartstikke normaal om zulke swingetjes in je sessies zelf te hebben. 450$ is natuurlijk veel vervelender dan 4,5 bi, maar als het goed is is dit een care voor je. Ik zou je aanraden hier echt mee te leren leven, sh is gewoon zo.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik ben thuis :) beetje wazig maar nog wel een beetje bij :P

hoezo 15o0 handen :P , omdat HEM dat zegt :) , ik speelde maar 2 regular tafels, beetje hotmail.com tussendoor, praten met de vrouwen dus geen tijd om fulltime te grinden ;)

pffffffffffffffffffffffff kben naar de klote man, teveel mooie vrouwe in de stad :) :0 : ) :O)

:)

xxxxxxxxxxxxx trusten :P

KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
ik ben thuis :) beetje wazig maar nog wel een beetje bij :P

hoezo 15o0 handen :P , omdat HEM dat zegt :) , ik speelde maar 2 regular tafels, beetje hotmail.com tussendoor, praten met de vrouwen dus geen tijd om fulltime te grinden ;)

pffffffffffffffffffffffff kben naar de klote man, teveel mooie vrouwe in de stad :) :0 : ) :O)

:)

xxxxxxxxxxxxx trusten :P

rik is vrij smilies happy als ie gedronken heeft :pokerface:

noisecore
Oldschool Grinder

beetje hotmail.com tussendoor, praten met de vrouwen

FYI dit is tilt

Hahaha mooi dit

JanJB
Oldschool Grinder

Dat is iig niet je game serieus nemen of er serieus aan werken, alles wat afleidt moet weg op dat ment Rik;-)

Plompoker
PokerStrategist

prachtige post weer :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren was inderdaad niet zo handig, gaan we dus ook niet meer doen, zonder van me BR.

Weer een leermomentje!

Ben net wakker, dus super fit :D , even een video kijken, wat eten, bakje cappucino en dan grinden _cool:

Was trouwens gezellig gister

Schelles
Oldschool Grinder

Gisteren was inderdaad niet zo handig, gaan we dus ook niet meer doen, zonder van me BR.

Weer een leermomentje!

Ben net wakker, dus super fit :D , even een video kijken, wat eten, bakje cappucino en dan grinden _cool:

Was trouwens gezellig gister

Gl met je sessie!

Orodin
PokerStrategist

Hoe ging het??

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sessie ging wel ok, heb niet zo heel veel zin de laatste dagen om te grinden, weet niet wat het is. Zal wel door de hotrun komen en als het dan nu weer iets moeilijker is, of iniedergeval niet :P binnenstroomt, dan valt dat natuurlijk tegen, maar ook dat hoort erbij.

Was uiteindelijk 1BI down.

Ik merk wel dat ik door het grinden de afgelopen 3 weken echt super weinig heb hardgelopen en hierdoor ofc minder fit ben.

Ook teveel geweest, niet goed voor de bovenkamer al die drank en dan tussendoor grinden is ook niet alles, in het vervolg neem ik me voor dat als ik uit ben geweest ik de dag erop niet ga grinden, niet handig, aangezien je er gewoon niet helemaal bij bent met je hoofd.