Ga naar het forum
Weerman/againman sp...

Meldingen
Alles wissen

Weerman/againman speelt cash-games

28 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,652 Weergaven

Hey allemaal ben redelijk nieuw bij Pokerstrategy deze site is de eerste pokersite waar ik wat aan heb gehad.

Speel nu zo'n 4-5 jaar poker, alleen sinds ik de test op ps gehaald heb ben ik me eens goed in poker gaan verdiepen. Overal waar ik ga zie ik poker, ik merk dat poker buiten het spelen ook verdere voordelen oplevert. Het inschatten van mensen wordt bijv. easy.

Ik ben nu vooral aan het spelen op PKR heb nu mijn eerste 500$ gecasht.
Echter dit was na een soort tilt omdat ik met een br van 20$ een toernooi speelde met een bi van 12$ Resultaat:
21 Jun, 2012 Ocean's Twelve NL Hold'em $12 1 of 118 $405

MTT spelen is leuk en denk ook wel dat ik redelijk goed in ben. Al denk ik dat het geld te halen is bij cash-games. Ook blijf je toch altijd wel MTT spelen(daily's, member freerolls etc.)

Door mijn cash-out had ik nog 6 $ over. _cool:
Huidige br is 22.85$

Mijn doelen:
-100$ voordat ik er ook maar aan ga denken nl5/10 te spelen
-150$ het kopen van holdem manager 4 of hoe het dan ook heten mag.
-400$ voor verdere niveaus(hoop ik te behalen binnen 2/3 maanden aangezien vakantie is here brothers)
-sponsor contract bij PKR :facepalm:

Ik ga deze proberen bij te houden en jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.

Mijn bedoelingen met deze blog zijn onder andere beter worden door tips van jullie.
Misschien wat pro's die mijn handen kunnen analyseren.
Ook hoop ik met deze blog de discipline te vergroten om constant te kunnen blijven spelen.

Keep in touch brothers.

Beantwoorden
Citeren
27 reacties
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
GL!

+1

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Efkes een update net een sessie gehad waar ik de 30$ gehit heb.

Huidige BR: 26.98

Nog effe een sessie van 2/3 uurtjes gedaan.
nl4 4 tafels zo'n400-500 handen. Ging best lekker op het laats helaas minder geluk. Wel had ik een hand waar ik een street meende te floppen. Ik callde een all in pot was 4 dollar bleek echter aas hoog te hebben. Ik had helaas mijn handje van een andere tafel in mn gedachte(check altijd je kaarten voor dat je all in gaat indien je meerdere tafels speelt =)). flop was 8.9.10 meneer had kk ik had a4. Wel mooi dat ik op de river een a hitte.

Morgen helaas een toets zal ervoor om 8 uur op moeten staan wil namelijk een lange leersessie maken :D Ik hoop dat ik het leren vol houdt en dat ik niet op Tilt sla.

Keep in touch!! goodnight :heart:

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

* Hopend dat ik hier filmpjes van de weerman te zien kreeg. :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey iedereen,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, ben geopereerd aan mijn knie. Best wel een heftige operatie als je het mij vraagt. Een voordeel moet nu op mijn bed liggen en dit resulteert natuurlijk in grote sessies cash-games.

Mijn nieuwe bankroll: 73.64$
moet zeggen heb ook al 0.05/0.10 gespeeld.
met 6/8 keer ongeveer verdubbeld.

Handje van de dag :D
Ik raise pre-flop 6keer blind.
Ik heb azen en hit trips op de flop.
check de flop en hit quads op de turn.
check, en er wordt geraisd gereraisd en uiteindelijk heb ik er 2 die mee all in gaan. Het mooiste vindt ik dat ze allebei een pair vrouwen hebt.

Blinds are now $0.02 / $0.04
Button is at seat 7
Seat 1: rolandhengelo - $1.53
Seat 2: cedricooooo - $0.43
Seat 3: george1lacky - $0.27
Seat 4: peter1970uk - $2.63
Seat 5: PeterTimofeef - $2.38
Seat 6: Ulqiorka - $1.98
Seat 7: SpaceOddity - $1
Seat 9: tigerman80 - $2.63
Seat 10: tazzs - $2

Dealing [A d][A c] to PeterTimofeef
cedricooooo calls $0.04
george1lacky folds
peter1970uk calls $0.04
PeterTimofeef raises to $0.22
Ulqiorka calls $0.22
SpaceOddity folds
tigerman80 calls $0.22
tazzs folds
rolandhengelo calls $0.22
cedricooooo folds
peter1970uk calls $0.22
Pot sizes: $1.16
Dealing Flop [Q h][2 d][A s]
rolandhengelo checks
peter1970uk checks
PeterTimofeef checks
Ulqiorka bets $0.77
tigerman80 raises to $1.54
rolandhengelo folds
peter1970uk folds
PeterTimofeef raises to $2.16 (all-in)
Ulqiorka calls $1.76 (all-in)
tigerman80 calls $2.16
Pot sizes: $6.44
Pot sizes: $0.80
PeterTimofeef shows [A d][A c]
Ulqiorka shows [Q c][9 c]
tigerman80 shows [Q s][J d]
Dealing Turn [A h]
Pot sizes: $0.80
Dealing River [2 h]

keep in touch!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helaas een royale TILT gehad. Geen idee waarom ik zo facking dom ben! Had even zin om MTT te spelen ik deed mee aan een rebuy toernooi! Helaas een aantal bb dus toen ik naar mijn bankroll keek zag ik dat ik al 15$ had uitgegeven aan dat toernooi.(dubbele rebuy's). Daarna nog 2 6$ 6seaters gespeeld. Helaas ook niks geworden.

Daarna wilde ik een lucky run maken om het geld terug te verdienen. Ik ging nl25 spelen 2 bi kwijt. dus mijn nieuwe facking BR:30$
Ik moet dus weer opnieuw beginnen!

Wat heb ik hiervan geleerd? Ik moet me zoveel mogelijk bij Cash-games houden. Indien ik MTT speel kijk naar de buy-in en eventueel rebuys. Ga je speel stijl niet aanpassen op behaalde verliezen.

MMHH so SOUR! Werk aan de winkel!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gaat iemand me geloven??
Mijn BR:188.88

Ik was dus down naar 18,88$
Ik had al een paar MTT's gespeeld en liepen niet zo lekker, ik had me echter al ingeschreven voor een 6$ 6seater.

Ik kreeg eigenlijk maar weinig goede handen, het punt waarop het geluk draaide echter kwam toen er nog 56 spelers over waren. Ik kreeg pocket 8 ik werd door een loose canon geraisd en ging all in de sb callde en the loose canon as well. I actually knew enough then. Probably high pockets. And yes kk and jj. I made a street on the river. Mhh ik weet hoe het omgedraait voel maar deze was wel erg!! was meteen chipleader van het toernooi!.

Toen ik uiteindelijk de finale tafel bereikte. door de chipleader ,die 3keer zoveel had toen hij bij mij aan de tafel kwam, uit te schakelen kwam ik aan de finale tafel terecht. Ongelofelijk maar waar ik had 200k+ er waren totaal 350k fiches in het spel. Dus dat zat wel goed. Lekker 3betten endergelijke!

Ik denk dat de finale tafel 14 handen duurde. Maar echt die kick die je krijgt van zo'n finale tafel is de reden dat ik poker. Heb je met cash games toch wat minder.

Ik zit nu dus ook in een dubio of ik cash-games ga doen of niet.
Ook omdat ik nog geen hold'em manager heb. Bij een toernooi is het namelijk veel makkelijker in te schatten hoe iemand speelt.
01 Jul, 2012 Six Maniacs (6 Seater, Speed) NL Hold'em $6.00 1 of 119 $175

Ik heb trouwens ook de goud status bereikt op PS leuk feitje :D

Ik hoop dat jullie mij wat tips zouden kunnen geven. Of misschien is er iemand die ook hiermee zat.

Nou ik hoor het wel groeten, we keep in touch!

Beantwoorden
Citeren

goed bezig!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zojuist een zelfde mtt gespeeld als de vorige. Had de chiplead met nog 14 man. ging all-in met a8 :club: met flush draw 2 callen met AK helaas geen klaver meer. Daarna 10e geëindigd.

Misschien iets te loose gespeeld met de chipstack. Al kun je niet alles hebben.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn br: 201.52

Ik heb een sessie nl5 gespeeld en nl2. Ik speel max6 was eerst 20$ down daarna weer terug verdient.

Zoals ik gister al zei weet ik nog niet of ik fulltime cash-games gaan doen of ook mtt's omdat ik daar simpelweg goede resultaten in behaal.

In mijn eerste post heb ik gezegd hold'em manager aan te schaffen. Ik denk alleen dat ik dit nog maar even uitstel. Aangezien ik een trial heb en deze lijkt niet goed te werken op PKR. Iemand die holdem manager heeft en ook werkt op PKR?

Keep in touch =) :f_love:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag nl5 sessie in combo met nl2 gespeeld.

BR:220.01

Vanavond nog een tweetal MTT's spelen.
zal later de avond de resultaten posten. Ga ook nog wat nl5 spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben nog aan cash-games aan het spelen voornamelijk nl5.
Heb voor mijn gevoel echt door dat ik het spel snap, alleen moet ik nog vaker kaarten inschatten. Voorbeeld 10$ met een hand waarbij ik top pair hit met goede kicker QK(Q gehit). Ik raisde werd gererais lag een flush draw op het bord. Dus callde zijn all-in gast toont KK en verloor.(hij raisde niet pre-flop maar limpde).

Nog voor 16$ MTT's gespeeld vandaag helaas 2keer net voor de bubble der uit. Heb in allebei 3e gestaan en kreeg zeer goede kaarten. AA-AQs-AQ op een rij aan een tafel zelfs. Helaas door te veel slechte kaarten geen goede pots gepakt. Bij de ander had ik JJ op de bb waar ik 3-bette en toen op all-in werdt gezet. Ik callde en KK werden getoont SOUR. Als ik holdemmanager hadt, had ik misschien kunnen zien hoeveel hij/zij speelde en gefold.

Door de cash-games heb ik gelukkig mijn verliezen in de MTT's gecompenseerd.

BR:221.20

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gister met mijn br van 220 gespeeld. Ging redelijk goed met MTT's spelen helaas een aantal keer er net voor de bubble uit.

Ik had nog maar een bankroll van 180 en besloot toen om 150 terug te nemen. Misschien klinkt het triest, want iedereen heeft wel eens een keer wat mindere tijden. Ik wou het risico gewoon niet lopen.

Na het terug storten heb ik gister nacht(beschamend tot6 uur s'nachts deze MTT gespeeld
04 Jul, 2012 Maple Leaf Open NL Hold'em $12 6 of 83 $47
Helaas 6 geworden nadat ik 2/6 had gestaan.

Vandaag nog wat 6$ MTT gespeeld toch best hoopgevend een aantal keer chipleader. Maar deze in een aantal handen weggegeven. Handen waar ik met AJ J op de flop hitte. En all-in werd gezet. KK showt, echter wel voor de flop geraisd.

Toen ik nog met 20$ zat besloot ik nog een 6$ toernooitje te spelen en dan te gaan slapen.
WE HAVE A WINNER 05 Jul, 2012 Raising the Dead (1R or 1A) NL Hold'em $6.00 1 of 76 $187

Genoeg gezegd denk ik zo!!!

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Zeg vriend, had jij die plotelinge stortbui hiero niet ff kunnen aankondigen??????

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Zeg vriend, had jij die plotelinge stortbui hiero niet ff kunnen aankondigen??????

+1

Ik ga weer terug naar Karel Timofeef.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Haha misschien wel:D maar aangezien er toch niet veel gereageerd was op deze blog dacht ik dat ik er wel mee weg kon komen :facepalm:. Echter mijn br is nog altijd 210 op het moment.

Ik heb trouwens besloten full-time de MTT's te doen gaan echt lekker(afkloppen), goede runs gemaakt. Net helaas nog AKvs A10 verloren met 6$ MTT.

Mijn vakantie is nu bijeen gewonnen dus ben maar niet bang dat ik weer wat geld terug ga nemen.

Vanavond ga ik nog een aantal MTT's spelen maar staan niet echt lekkere toernooitjes tussen.

Keep in touch!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goede run gemaakt in een 6$ MTT, 3e gewonnen.
was een speed toernooi, ging all-in met 3's werd gecalled door j5 suited.
na de turn had meneer een street en een flush draw plus 2 overpair kansen.

Dit was de beslissende hand lag erna na 1 hand uit.
Maar ben wel redelijk tevreden kunt niet alles hebben, al had ik graag weer 200$ gecasht.

nieuwe br: 260

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit is echt de ziekste dag van mijn leven als het om poker gaat.
vorige br:260$
nieuwe br:100$

Denk dat ik wel 50 keer een bb tegen had vandaag. Maar dat is niet alles. Ik ging heads-up spelen met 25$, ga aan een tafel zitten met een kerel met een 50$ stack. De eerste kaarten die ik krijg zijn vrouwen. Hij raised naar 1$ ik reraise naar 3$ hij zet me all-in ik call. Hij heeft azen. Op de flop komt een vrouw, turn is een aas! Wat is de facking kans dat je bij de eerste hand aan tafel zo'n kaarten gedeeld krijgt. Plus hoe groot is de kans dat er dan ook nog een vrouw valt en een aas.

Trouwens ik heb de gewoonte, als ik veel geld verlies dat ik dit geld weer terug wil winnen. Vandaar dat ik heads-up ging spelen 1nl.

Naja iedereen heeft wel eens een down-swing als was deze echt ZIEK.

Ik hoop dat ik nog wat gedaan krijg met mijn 100$ ga nu toch echt vooral
6$ MTT's spelen. Ben er echt ziek van, azen oke je kunt wel eens een keer je azen verliezen. Maar in MTT's lijkt het gewoon zo dat de handen zijn opgezet om mensen eruit te laten gaan.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik begon de dag met in mijn achterhoofd de zieke badbeats van de gister. Ik wilde ze vergeten en weer solide games spelen. Gebasseerd op moves waar ik ook daadwerkelijk achter sta.

Dit zijn mijn resultaten waar ik geld heb gehaald vandaag:
08 Jul, 2012 21st Century Flops NL Hold'em $6.00 5 of 239 $87
08 Jul, 2012 Gold Rush Rebuy (6 seater) NL Hold'em $2.10 27 of 273 $29
08 Jul, 2012 Tutankhamun's Treasures NL Hold'em $6.00 21 of 290 $11
08 Jul, 2012 Life's a Beach NL Hold'em $1.50 60 of 392 $2.15
08 Jul, 2012 $2,500 Depositors Freeroll NL Hold'em $0 174 of 1,641 $3.12

De hand waar ik eruit ging bij de gold rush rebuy is mijn grootste blunder vandaag. Echt een hand waarbij je weet waneer je all-in shoved dat je de dog bent. Het trieste was dat ik had kunnen weten dat mijn tegenstander een goede hand had. Ik had nog 30 bb een gozerd aan de tafel raisde 2keer achter elkaar 3.5 keer de bb. De 3e keer raisde hij 2keer de bb en toen dacht deze jongen. Huh alweer een raise voor de flop laten we hem eens all-in zetten. Zonder na te denken over de grote van de bet. Toen ik het realiseerde was het dus al te laat.

ben in de 21st century flop denk ik 3/4 van het toernooi chipleader geweest. Heb voor de finale tafel denk ik 20 handen gespeeld. Voornamelijk hoge pairs en AK-A10s

Samenvatting van vandaag: heb 12 uur MTT's gegrind
nieuwe br:110$
Er had meer ingezeten voornamelijk de gold rush, eerste prijs was 1k. Dat zou een epic win zijn geweest. Helaas door te snel te beslissen gefaald.
Ik heb wel echt het idee dat ik het spelletje door heb. Voornamelijk laat in het toernooi voel ik me echt sterk. Ben dan erg agressief, je ziet namelijk dat veel spelers het niet aan kunnen als ze weten dat het om veel geld gaat. Dit geeft je vaak een edge en zo pick ik veel blinds op. Wanneer ik een call krijg speel ik uiteraard voorzichtig en maak alleen een conti bet wanneer er niks ligt.
MAareh ik ga slapen.

Tips zijn nog steeds welkom, heb helaas geen programma om mijn handen terug te laten zien.

Beantwoorden
Citeren