Hey allemaal ben redelijk nieuw bij Pokerstrategy deze site is de eerste pokersite waar ik wat aan heb gehad.
Speel nu zo'n 4-5 jaar poker, alleen sinds ik de test op ps gehaald heb ben ik me eens goed in poker gaan verdiepen. Overal waar ik ga zie ik poker, ik merk dat poker buiten het spelen ook verdere voordelen oplevert. Het inschatten van mensen wordt bijv. easy.
Ik ben nu vooral aan het spelen op PKR heb nu mijn eerste 500$ gecasht.
Echter dit was na een soort tilt omdat ik met een br van 20$ een toernooi speelde met een bi van 12$ Resultaat:
21 Jun, 2012 Ocean's Twelve NL Hold'em $12 1 of 118 $405
MTT spelen is leuk en denk ook wel dat ik redelijk goed in ben. Al denk ik dat het geld te halen is bij cash-games. Ook blijf je toch altijd wel MTT spelen(daily's, member freerolls etc.)
Door mijn cash-out had ik nog 6 $ over. ♠_cool:
Huidige br is 22.85$
Mijn doelen:
-100$ voordat ik er ook maar aan ga denken nl5/10 te spelen
-150$ het kopen van holdem manager 4 of hoe het dan ook heten mag.
-400$ voor verdere niveaus(hoop ik te behalen binnen 2/3 maanden aangezien vakantie is here brothers)
-sponsor contract bij PKR
Ik ga deze proberen bij te houden en jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.
Mijn bedoelingen met deze blog zijn onder andere beter worden door tips van jullie.
Misschien wat pro's die mijn handen kunnen analyseren.
Ook hoop ik met deze blog de discipline te vergroten om constant te kunnen blijven spelen.
Keep in touch brothers.