Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

384 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
5,537 Weergaven
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Net weer 5 van de 6 ITM :D teller staat vandaag op 165 up! :D I'm happy!

Nagger82
Oldschool Grinder

Dag Wesley,

Lekkere dag blijkbaar. Speel je nu 3$ of 5$ ? Op welke room?

Je ziet dat lady variance ook de winnings kan brengen die je maand bad run goedmaken. Dat je net je spel eens goed geëvalueerd hebt, komt natuurlijk goed uit en geeft vertrouwen. Het één zal wel met het ander een stuk te maken hebben.

Grind on !

Nagger

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Hey Nagger,

Ik speel nu $5,- sng's op Europoker. Bijna een roll voor de $11,- sng's! Al had ik dat vorige maand ook :P Hopen dat de upswing nog even voortzet!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Heb 2 doelen behaald.
top 150 voor de rakerace dus +$50,- :) en heb mn reloadbonus vrijgespeeld.

Nog 23 dollar en dan heb ik een roll voor de $11,- Sng's.
Ik zal dan 4 tafels tegelijk gaan spelen om even te kijken hoe het er daar aan toe gaat. Heb namelijk nog nooit sng's gespeeld voor deze buy-in. Iemand die mij kan vertellen of de verschillen groot zijn? Wat het verschil is?

En wanneer ga ik weer downmoven als het niet lekker loopt?! Ik zat zelf te denk dat als ik onder de $400,- kom dat ik ga downmoven. Misschien is het te vroeg maar wil niet te veel verliezen als het even slecht gaat.

Ik zal in mn beginpost de doelstelling voor de $22,- sng's even veranderen. Wil voor deze buy-in wel meer dan 50 buy-ins hebben.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Kom steeds dichterbij :D heb nu een bankroll van 498,70 :)

Nagger82
Oldschool Grinder

Loopt goed Wesley !

Oop hogere limieten mssch inderdaad iets groter aan BI's gebruiken, speelt meer comfy.

Succes !

Grts Nagger

QuidProQuo
PokerStrategist

Verschil tussen 5.50 en 11 is op Full Tilt (6.50 en 12 is dat dan) behoorlijk groot. Op de 6.50 zitten enorme debielen. Op de 12 zitten er nog steeds enorme debielen, maar ze hebben wel het preflop spel redelijk door. Nouja, niet helemaal... ze zijn allemaal enorm tight.

Of dit in jouw pokerroom ook het geval is, weet ik niet...

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Dankje Nagger :D

Heb nu een roll van 500+ en wil wel de 11 dollar spelen denk dat dat wel kan. Maar voor 22 dollar wil ik iig 1,5k hebben(75 BI's). :)

Nagger82
Oldschool Grinder

Ik speel nu de 6$ turbo's op tilt en meestal toch een echte vis op 2 à 3 per tafel. Ik hanteer de 100 BI's strategie dus ik schakel pas over naar 12$ aan 1.2K en dan nog ga ik niet volle bak multitafelen. Eerst mijn tijd nemen om te voelen wat het verschil is.

Volgens Quid zijn ze wat tighter, kan ik mij voorstellen. Zijn waarschijnlijk nits waar je dan je ranges iets meer open kunt zetten.

In de video's van 24$ en meer zie je ook dat die kerels veel looser spelen.

Maar dat zijn zorgen voor later _biggrin:

Grts Nagger

QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Ik speel nu de 6$ turbo's op tilt en meestal toch een echte vis op 2 à 3 per tafel. Ik hanteer de 100 BI's strategie dus ik schakel pas over naar 12$ aan 1.2K en dan nog ga ik niet volle bak multitafelen. Eerst mijn tijd nemen om te voelen wat het verschil is.

Volgens Quid zijn ze wat tighter, kan ik mij voorstellen. Zijn waarschijnlijk nits waar je dan je ranges iets meer open kunt zetten.

In de video's van 24$ en meer zie je ook dat die kerels veel looser spelen.

Maar dat zijn zorgen voor later _biggrin:

Grts Nagger

Precies. Op Full Tilt is het op de $12 een waar NIT-festijn. Ik open dan ook vaak JTs+ vanuit MP. Puur om het feit dat derest vrijwel alles fold. Als iemand dan called of raised weet je ook meteen waar je staat: behind.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb de eerste 5 sng's gespeeld en merk gewoon dat er net zo slecht wordt gespeeld als in de $5,-

bv: eerste hand gaan twee spelers all in. één heeft gutshot en andere midpair... Echt barslecht dus. Er zitten wel veel meer mensen die meerdere tafels spelen. Zal heel misschien vanavond nog een sessie spelen :)

QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik heb de eerste 5 sng's gespeeld en merk gewoon dat er net zo slecht wordt gespeeld als in de $5,-

bv: eerste hand gaan twee spelers all in. één heeft gutshot en andere midpair... Echt barslecht dus. Er zitten wel veel meer mensen die meerdere tafels spelen. Zal heel misschien vanavond nog een sessie spelen :)

Hou me even up to date. Als het altijd zo'n niveau is ga ik misschien wel verhuizen dan :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Je merkt wel een verschilletje met de $5,- sng's hoor, zit nu constant met 3 a 4 regs aan tafel. Maar het niveau is echt niet hoog ofzo. Door wat beats sta ik nu $2,- in de plus na 18 sng's. Ik verwacht dat ik makkelijk deze sng's kan beaten. Vooral als ik aan mijn spel blijf werken.

Owja en ik ben bijna Gold! nog 15 puntjes. En aangezien ik nu meer rake betaal moet dat deze week wel gaan gebeuren :D

@ QuidProQuo: Op welke site speel je nu? Denk dat als je op Tilt of Stars speelt de overstap wel slim is.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

ff een rekensommetje gemaakt en kom tot de conclusie dat ik morgen de goldstatus heb! :D morgen hoef ik maar 3 uurtjes naar school dus kan ik daarna de goldartikelen doornemen! Titels spreken me erg aan. oa de push or fold in de hu situatie en de bubbelfase. Die zal ik als eerst gaan lezen omdat ik het gevoel heb dat ik hier wel eens wat steken laat vallen.

QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Je merkt wel een verschilletje met de $5,- sng's hoor, zit nu constant met 3 a 4 regs aan tafel. Maar het niveau is echt niet hoog ofzo. Door wat beats sta ik nu $2,- in de plus na 18 sng's. Ik verwacht dat ik makkelijk deze sng's kan beaten. Vooral als ik aan mijn spel blijf werken.

Owja en ik ben bijna Gold! nog 15 puntjes. En aangezien ik nu meer rake betaal moet dat deze week wel gaan gebeuren :D

@ QuidProQuo: Op welke site speel je nu? Denk dat als je op Tilt of Stars speelt de overstap wel slim is.

Speel nu op Stars. Daar zitten natuurlijk ook heel wat regulars, maar de fishpool is zo enorm dat je die regulars niet zo vaak tegenkomt. Denk dat ik voorlopig nog even op Stars blijf.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

heb 32 sngs gespeeld voor $11,- en zit nu weer onder de 400 dollar... Laatste 6 sngs ben ik 5 keer 4e geworden(!!) en een keer 10e omdat ik AA preflop erin kreeg tegen k9s :P... mijn gevoel zegt eigenlijk dat ik gewoon enorm pech heb gehad, maar feit is dat ik 5 keer 4e ben geworden dus dat bubbleplay gewoon een zwak punt is.

Vanmiddag even niet meer spelen. Misschien vanavond maar pas nadat ik hier de goldstatus heb. wil graag wat lezen en dan maar weer terug naar de $5,- sng's... het is niet anders :(

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb een plannetje bedacht:

- Deze maand nog op Europoker spelen om nog een keer te kunnen profiteren van de rakerace en van het puntensysteem bij europoker (moet me deze maand $100,- opleveren bij elkaar).

- Als dat is gelukt mijn bankroll terug te switchen naar Full Tilt Poker. Ik heb nu een bankroll van 400 dollar en wil dan de $4,40 Rushtoernooien gaan spelen.

Mocht mijn bankroll op dat moment 600 dollar bedragen zal ik misschien kiezen voor de $6,- 90 mans KO.

Mmt's heb ik altijd leuk gevonden en heb nu wel een leuke roll voor de rushtoernooien. Iemand die hier ervaring mee heeft? of iemand die ze op het moment veel speelt?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Run niet zo lekker op het moment... heb nu een bankroll van 360 dollar.
Ik ga nu 200 dollar op mn moneybookers zetten om het over te boeken naar full tilt poker. Heb echt zin om die rushtournaments te spelen. Zal nog even kijken of ik ergens op de site strategieen kan vinden voor deze mtt's

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Zo heb nu mijn roll op 2 sites staan.
Full tilt : $200,-
Europoker : $160,-

Ik ga nu 3 a 4 rushtoernooien starten en misschien daarna nog even wat sngs op europoker.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

rush:
1 early bus
1 bubble
1 mincash
en atm een FT met een mooie chiplead. heb 70k avr=30k :)