Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

384 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
5,533 Weergaven
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Zo! Lekker weekend gehad.

Nu weer tijd om te pokeren. En heb er verdomd veel zin in :D
Zometeen dus maar een sessie starten en het olifantje aanzetten. Weet niet of dat werkt met europoker maar daar komen we gauw genoeg achter.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Werkt dus niet. Iemand een idee hoe ik nu handen kan posten?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

sessie ging kut :P verlies met AK van AQ met AQ van AJ je kent het wel. Maar het doet me gelukkig niet zo veel. Ik ben van plan als ik mijn FDB bonus helemaal vrij heb op Poker Tracker aan te schaffen. Tevens ga ik een nieuwe laptop kopen die het dus wel allemaal aan moet kunnen :P.

Benjike316
PokerStrategist

Ik ken het maar al te goed :tongue:

Op Europoker heb ik eigenlijk geen idee hoe je daar aan de HH moet geraken. Ik zou even de plaats zoeken waar deze HH op je PC worden opgeslagen en hopelijk dan in .txt-files. Kan je gewoon de handnummer/tafelnummer noteren en later opzoeken en zo converten.

Je kan het misschien ook even vragen in het Europoker subforum ;)

SergeSas
PokerStrategist

de handhistories staan op deze plaats!

C:\Documents and Settings\USERPC\Local Settings\Application Data\P5\Europoker\handhistory\

USERPC= uw username bij windows

copy paste en je geraakt er wel!
anders moet je je verborgen bestanden zichtbaar maken!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Bedankt voor de snelle reacties :)

Net eindelijk een lekkere sessie achter de rug!

6 sng's gespeeld
3 keer ITM
1x 1e $54,-
2x 5e $12,-

Omzet $78,-
Buy-ins $33,-
Winst $65,-

13 buy ins up dus :) en nu sta ik dus in de + deze maand!

Nagger82
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
sessie ging kut :P verlies met AK van AQ met AQ van AJ je kent het wel. Maar het doet me gelukkig niet zo veel. Ik ben van plan als ik mijn FDB bonus helemaal vrij heb op Poker Tracker aan te schaffen. Tevens ga ik een nieuwe laptop kopen die het dus wel allemaal aan moet kunnen :P.

Met pokertracker kunt ge schitterende Ev curves bekijken. Voor al uw vragen daaromtrent , 1 adres :P

Grts nagger

P1v0BE
PokerStrategist

Koop je PT3 dan via de PS store he, heb je nog korting ;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Koop je PT3 dan via de PS store he, heb je nog korting ;)

Bedankt voor de tip! :D Anders had ik hm via de PT3 site gekocht :P!

Wie is nu zo stom :facepalm:

owja :f_grin: <----

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Dadelijk met ICM-trainer oefenen. Ik wil 500 handen doen in alle mogelijke situaties en dan 90% halen.

Vervolgens een sessie spelen mede om mn bonus vrij te spelen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Net de 500 handen gedaan en ben precies uitgekomen op 90% Weet niet of dit matig voldoende of goed is? :P

Wat duidelijk is is dat ICM trainer bedoeld is voor 1 table sng's. Na de bubble wordt je pushrange veel groter.

Nu is mijn vraag: is dat bij 30 mans sng's hetzelfde? Het verschil tussen de nummer 6 en 1 is namelijk erg groot. Het doel bij deze sng's is voor mij toch wel in de top 3 eindigen.

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik had ook dit gevoel dat vooral STT was. Ik werd verteld dat een goede reg ofzo 96% haalt op die ICM. 90% is niet slecht.

Wil ook wel weten of dit geldt voor MTT's :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Hmm,.. dit doet je bijna wel tilten.

Op de bubble 2 keer verliezen. 1 keer met AA vs 62o (!!!) en een keer met AK vs Q9. (beide preflop all in)

Dit binnen 5 min...

WAARRROMMM KAN IK NIET WINNEN!@

Sorry, jullie hebben nix aan deze post maar ik word er gek van.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Gelukkig stond er wel een goeie sessie stsngs tegenover :).
En een deel van m'n bonus vrijgespeeld. Zal in m'n beginpost even m'n doelen op een rij zetten voor de duidelijkheid.

Ga vanavond nog wat stsngs spelen. Results zullen volgen.

Oja nog 90 dollar en dan mag ik een limiet omhoog!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Heb vanavond weer iets verloren na de goeie sessie maar uiteindelijk toch winnend de dag afgesloten.

Om mijn blog wat overzichtelijker te maken heb ik in mn beginpost mijn doelen nog eens neergezet. Zal ze nu up to date houden.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Zojuist iets van 18 sng's gespeeld en weer wat teruggewonnen. werd helemaal gek van de beats gister :P maar gelukkig vandaag bijna geen beats of suck outs gehad. Is wel eens lekker.

Bankroll = $396,50

Vanavond al weer $55,- up :) nog even een sessie spelen en zien hoe het loopt.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen..
Komt denk ik omdat het niet zo lekker loopt. En dan is het natuurlijk ook minder leuk om wat te posten :P

Deze maand heb ik geen winst.. Dit is misschien omdat ik overgestapt ben op de $5,- sng's en ik me te veel op de rakerace en de bonussen heb gestort.

Mijn plan is dus om volgende maand terug te stappen naar de $3,- sng's en meer aan mijn spel te werken. Deze maand heb ik eigenlijk geen artikel gelezen of video bekeken...

Mijn bankroll is nu $325,- en dit wil ik volgende maand opkrikken door terug te schakellen. Misschien dat ik halverwege de maand terugstap naar de $5,- maar dan zal ik wel nog meer aan mijn spel blijven werken.

We zien wel hoe het gaat. :)

Uploaded with ImageShack.us

Bij 360 games ben ik de oktober dus ingegaan en ben ik alleen nog maar $5,- gaan spelen. Graph zegt genoeg denk ik.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Nieuwe maand is begonnen. Oktober was een slechte pokermaand voor mij. Heb dit weekend dus wat video's bekeken/artikelen gelezen en ben vandaag weer wat gaan spelen.

12 sng's zitten er nu op en sta vandaag op een winst van $65,-

Goed begin dus en merk dat als ik aan mijn spel werk ik meer vertrouwen heb en ik minder moeilijke beslissingen heb.

Helaas heb ik zondag de coaching van de studiegroep gemist maar zal deze zeker gaan volgen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Overzicht van vandaag:

18 sng's gespeeld
12 keer ITM
$96,- winst

Heb in 18 sng's het kleine verlies van vorige maand al dik goed gemaakt.

Spel verbeteren helpt! :D
Doe nu meer aan stealen en restealen en let meer op stacksizes van andere spelers.