Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

384 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
5,557 Weergaven
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Benjike316

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Hopelijk kun je die goede lijn aanhouden!

Ik start ook meestal goed, om dan geleidelijk aan naar break even en lager te zakken :rolleyes:

Je moet hem niet zo ontmoedigen! :D

Haha :P hopelijk zet ik de lijn voort. Ik heb er juist heel veel zin in om te spelen (het is altijd leuker als je wint).

Ondertussen na 20 SnG's mijn bankroll opgebouwd van $130 naar $196 :)

Zometteen nog even wat SnG's starten en misschien dat ik dit weekend al een limiet omhoog kan :D

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Laatste 5 SnG's 1 keer eerste geworden en de rest niks gewonnen omdat mijn computer vast liep :( Daarvoor een ROI van 100% :P

Genoeg gespeeld voor vandaag. Morgen weer een dag :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

55 SnG's gespeeld. Ben nu in het bezit van $210,- :)

dadelijk nog een sessie spelen en hopelijk de 250 dollar vandaag halen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

hhmm... Ik kom moeilijker ITM.. word vaak 4e omdat ik bij de laatste 4 meestal de kleinste stack heb moet ik verdubbelen en dat gaat vaak fout...

Maarja ik weet dat het komt omdat het nu even tegen zit. Ik ga gewoon een artikel lezen en dan na het eten weer even spelen.

Bankroll: $200,-

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
hhmm... Ik kom moeilijker ITM.. word vaak 4e omdat ik bij de laatste 4 meestal de kleinste stack heb moet ik verdubbelen en dat gaat vaak fout...

Maarja ik weet dat het komt omdat het nu even tegen zit. Ik ga gewoon een artikel lezen en dan na het eten weer even spelen.

Niet te snel gaan denken dat het gewoon even tegen zit. Want hoe komt het dat je vaak met de kleinste stack bij de bubble terecht komt? Heb je daarvoor geen spots gemist die waar je chips kon vergaren? ...

Ik zou vooral steeds blijven handen posten op het SnG-handbeoordelingsforum en je spel af en toe achteraf eens analyseren, met een programma zoals de Universal Replayer bijvoorbeeld. :)

Groetjes

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Benjike316

Niet te snel gaan denken dat het gewoon even tegen zit. Want hoe komt het dat je vaak met de kleinste stack bij de bubble terecht komt? Heb je daarvoor geen spots gemist die waar je chips kon vergaren? ...

Ik zou vooral steeds blijven handen posten op het SnG-handbeoordelingsforum en je spel af en toe achteraf eens analyseren, met een programma zoals de Universal Replayer bijvoorbeeld. :)

Groetjes

Ik zou graag handen willen posten maar mijn laptop (waar ik meestal op speel) kan het olifantje niet aan samen met het poker... Maar is Universal Replayer lichter?

Groetjes Wesleytheman

Benjike316
PokerStrategist

Ik weet eigenlijk niet of universal replayer zwaar is om te draaien. Zoveel ken ik niet van computers :D Je kan altijd eens proberen he. En je kan altijd handen rechtstreeks van de instant hand-history in kladblok oid kopiëren, en dan via weaktight op het forum plaatsen. :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik heb Universal Handreplayer gedownload. Ik wil ook nog werken aan mijn spel in de vroege fase. Hier laat ik denk ik te veel liggen. ik kom vaak ver in de sng's maar met een te kleine stack.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Heb het artikel over riverplay en steals gelezen. Zo nog re-steals lezen en dan even wat spelen tot half 9 (dan Ajax - Real kijken :D)

Results van mijn sessie volgen.

samni
PokerStrategist

Voeg me maar eens toe op Skype als je wil (en als dat nog niet gebeurd is :P): samniville. Ik wil wel eens railen als het ons allebei past. Misschien vind ik kleine foutjes.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni
Voeg me maar eens toe op Skype als je wil (en als dat nog niet gebeurd is :P): samniville. Ik wil wel eens railen als het ons allebei past. Misschien vind ik kleine foutjes.

Volgens mij heb ik je al op skype. :) Zou top zijn!

Succes met Ajax-Real :D

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Eerste 4 SnG's van de avond gespeeld. Heb er een goed gevoel bij :) alleen ziek dat ik weer 1 keer 4e ben geworden :P (wel mn eigen fout..)

1e 1
2e
3e 2
4e - 10 1

peukie roken en nog een 4tal spelen :)

P1v0BE
PokerStrategist

Ik denk niet dat het abnormaal is dat je vaak als shorty op de bubble beland? Als je niet eens een monster hand als AK of QQ+ gehad hebt zie ik in de vroege fases al niet veel kans om eens te dubbelen. Misschien speelde ik ze wel zeer voorzichtig, maar met mindere handen ging ik echt niet vlug al mijn chips op het spel zetten in de beginfase van het toernooi. Want uiteindelijk is dan je belangrijkste doel gewoon te overleven he ...

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Ik denk niet dat het abnormaal is dat je vaak als shorty op de bubble beland? Als je niet eens een monster hand als AK of QQ+ gehad hebt zie ik in de vroege fases al niet veel kans om eens te dubbelen. Misschien speelde ik ze wel zeer voorzichtig, maar met mindere handen ging ik echt niet vlug al mijn chips op het spel zetten in de beginfase van het toernooi. Want uiteindelijk is dan je belangrijkste doel gewoon te overleven he ...

Klopt helemaal wat je zegt. Maar wat mij opviel is dat ik wel erg vaak als 4e eindigde. Vorige keer speelde ik 4 SnG's en werd 4 keer 4e... Als je 4 keer een plekje hoger eindigd scheelt dat heel wat $$.

Maar ik merk dat ik nooit steals of re-steals maak. suited connecters fold ik automatisch... Dat wil ik dus in mijn spel veranderen zodat de kans op een grote stack in de latere fase groter word.

P1v0BE
PokerStrategist

De laatste dagen had ik ook vaak een 4de plek vast. Kan ook gewoon variance zijn natuurlijk.

Maar aan je steals en resteals werken kan nooit kwaad denk ik :D Goed bezig, blijven aan je spel werken ;)

samni
PokerStrategist

Spreek me maar eens aan als het ja past ;)

Benjike316
PokerStrategist

Spreek me maar eens aan als het ja past ;)

Let me know when? :) Als ik online ben wil ik ook wel meekijken. Ik kan ook altijd wat tips gebruiken :D

samni
PokerStrategist

Je roept maar. Op kot ga ik vanaf volgende week toch niet zo uberveel spelen denk ik (wegens het iets et brakke internet). Als het er dan op lijkt dat het wel eens zou kunnen crashen ga ik er gewoon niet aan beginnen, maar dan zou het wel fijn zijn om andere pokergerelateerde zaken te kunnen doen, zoals sweatsessies en dergelijke ^^

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

hmm,.. Weer 12 SnG's met 1 cash (3e :() heb nu nog maar een roll van 170 dollar... gaat nu hellaas wel bergafwaards. Maar moet zeggen dat ik erg veel pech heb gehad. Hopelijk veranderd dat snel en kan ik straks wat leren als Samni mee wilt kijken :)

Ben trouwens wel over de helft voor mijn eerste deel van de bonus (nog ong 80 SnG's voor $32,5) Dus nu proberen om binnen 80 SnG's op $220 te komen. Dan plus de bonus $250 :)