Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

384 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
5,558 Weergaven
samni
PokerStrategist

Toen je mij daarstraks op Skype aansprak was ik afk. Vanavond na elf uur ben ik wss wel online.. Als je er dan ook nog bent? Moet nog een zestal SNG's spelen voor Iron Man maar voor de rest wil ik wel meekijken. Morgen zal ik wss van 1 tot 4 in de middag ook wel vaak online zijn. Mss wil je hier iets afspreken? Moet wel nog even weg in die periode maar ik kan altijd wel wat regelen :)

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni
Toen je mij daarstraks op Skype aansprak was ik afk. Vanavond na elf uur ben ik wss wel online.. Als je er dan ook nog bent? Moet nog een zestal SNG's spelen voor Iron Man maar voor de rest wil ik wel meekijken. Morgen zal ik wss van 1 tot 4 in de middag ook wel vaak online zijn. Mss wil je hier iets afspreken? Moet wel nog even weg in die periode maar ik kan altijd wel wat regelen :)

Ik moet morgen vroeg naar school dus na 11 uur gaat niet lukken. vanavond heb ik ook een verjaardag. Morgen ben ik 4 uur net thuis.. dus word moeilijk. miss vrijdagavond?

samni
PokerStrategist

Mja, kweet niet of dat gaat lukken. We zien wel :) Anders zal het voor volgende week zijn!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ben nu onderweg naar huis. Kga over een half uur weer een sessie sngs spelen. Heeft iemand zin en tijd om mee te kijken en mij te helpen met leaks vinden?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Gaat helaas best slecht nu... Tilt door alle flips die ik verlies... Bankroll is zelf onder de $150,- gekomen. Ik stap over naar de non turbo SnG's. De vroege fase bij de turbo is erg kort. Blinds gaan het omhoog en dat elke 3 minuten. Bij de non turbo gebeurd dit elke 8 minuten.

En volgens mij zijn de swings minder erg in non turbo dan in turbo. (klopt toch wat ik zeg? :P)

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan

En volgens mij zijn de swings minder erg in non turbo dan in turbo. (klopt toch wat ik zeg? :P)

Dat klopt inderdaad. :D Je edge is gewoon groter omdat jij weet hoe je de early stages moet spelen en de fishes bij jou aan tafel die dit niet weten, gaan al hun chips richting jou gooien :evil:

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Heb net een deel van het boek van Collin Moshman gelezen. Staan boeiende dingen in.

Daarna met ICM Trainer geoefend. Ik had 89/100 goed. Weet niet of ik nu een voldoende heb gescoord??? Wat halen de andere SnG-spelers?

Ik zoek bij ICM Trainer een optie om de hand hier te posten maar is die er wel?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Hoe kan ik zo goed beginnen en uiteindelijk in de - komen? :(
oftewel kan dit nog te maken hebben met variance?

ik heb dit ook gehad :

37 -> 70
70 -> 35

En dan besloten om mij meer te verdiepen in sng (boeken lezen/handen posten/coachings volgen) en speelde dus veel minder sng. Na tijd weer op het gemak herbegonnen (enkele sng per dag en intussen bijleren)

35 -> 55

Weet niet of dit nu toeval is of omdat ik dingen heb bijgeleerd.

P1v0BE
PokerStrategist

Die grafiek is van je $3 SNG's op europoker?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Die grafiek is van je $3 SNG's op europoker?

Jup, jij hebt hetzelfde gehad toch? De eerste sngs gingen lekker en jij zei al dat je uiteindelijk breakeven eindigde. Wat is bij jou de reden? Variance? Slecht spel? Of iets anders

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Hoe kan ik zo goed beginnen en uiteindelijk in de - komen? :(
oftewel kan dit nog te maken hebben met variance?

Jazeker, gezien het feit dat 175 SNG's nog geen echte sample is :)

P1v0BE
PokerStrategist

Ja, ik had ook hetzelfde. Zo'n slechte speler was ik niet denk ik om het op de $1 niet te kunne halen. Dus het zal wel een gebrek aan volume geweest zijn ...

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oké, hele geruststelling voor mij. Heb eigenlijk drie verliesdagen gehad maar het schaat wel je zelfvertrouwen. Ik ga dus gewoon weer verder en gezien ik een bonus heb lopen en rakebaclrace wat ga pakken zal het wel goed komen met m'n roll

samni
PokerStrategist

Dit is mijn graph (nee geen hidden brag oid, al vind ik em er wel niet slecht uitzien :P)

Kwil maar meegeven dat je hier ook periodes van een 100-tal SNG's in gaat vinden waarin het beduidend minder gaat.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni
Dit is mijn graph (nee geen hidden brag oid, al vind ik em er wel niet slecht uitzien :P)

Kwil maar meegeven dat je hier ook periodes van een 100-tal SNG's in gaat vinden waarin het beduidend minder gaat.

ziet er goed uit :D! maar het is ook duidelijk dat je idd mindere periodes hebt gehad. Ik ga gewoon door :) aan mn spel werken en lekker spelen. Ik merk wel dat ik relaxter speel als ik niet teveel aan de resultaten denk.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

hmm,.. het blijft de verkeerde kant opgaan met mn roll. heb nu nog 90 dollar over. Te weinig om $3 sng's te spelen. Ik wil nu DoN's gaan spelen. om zo zonder al te veel risico het eerste deel van mijn bonus vrij te spelen. En daarna een roll op te bouwen. Na het vrijspelen van mijn bonus wil ik dus nog DoN's blijven spelen.

Ik heb het basisstrategie artikel voor DoN's gelezen en wil nog wat video's bekijken voordat ik ga spelen.

P1v0BE
PokerStrategist

Oei, das minder :(

Waarom niet gewoon een limietje lager? DON's zijn toch een beetje een appart spelletje. Bij een limiet lager blijf je gewoon aan je SNG skillz werken ...

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Oei, das minder :(

Waarom niet gewoon een limietje lager? DON's zijn toch een beetje een appart spelletje. Bij een limiet lager blijf je gewoon aan je SNG skillz werken ...

Ja ik weet het maar DON's zijn ook wel intressant. En een goede manier om een kleine roll uit te breiden. Ik denk dat ik ze speel tot de $250,-

Het probleem met die DoN's vind ik de rake! Het is echt niet zoo makkelijk om die met een redelijke ROI te spelen omdat er gewoon zoo veel rake vanaf gaat...

Heb je de 1$ 45mans al geprobeerd? Ik vond die vrij soft toen ik ze speelde en ze zijn binnen BRM.