Ga naar het forum
WesleyTheMan | Fixe...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan | Fixed Limit & Sng's

181 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
5,705 Weergaven
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door martijnde666

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Vandaag wat aanpassingen aan mn spel gedaan. Ik had het gevoel dat ik goed speelde. Echter kon ik geen grote potten winnen over ruim 1700 handen 4,5bi down. Het is voor het eerst gelukt om een hele avond niet naar winnings (in mijn geval loses :facepalm: ) te kijken.

Het is best frustrerend dat ik het gevoel heb dat ik goed speel maar dat de tegenstanders elke keer alles hitten. Bv ik heb AK in de bb en ik 3bet de CO die geopend heeft. Ik bet op een Kxx board turn is een blank ik bet weer en river is een 10. Blijkt de vis K10 te hebben. Ik weet dat dit soort dingen erbij horen dus zal geen bad beats posten.

Ondanks de bad run zal ik gewoon moeten proberen mijn spel te verbeteren en dan zou het allemaal goed moeten komen.

Edit: Ik verander het stukje waarin ik zeg dat ik nl4 ga spelen. Ik overweeg om toch echt de overstap te maken naar stars en dan de sng's eerst eens aan te pakken. Sorry voor de cashgame volgers van dit blog. Ik wissel laatste tijd erg vaak van game. Ik heb geprobeerd dit een keer vol te houden. Echter is mijn kennis wat betreft cashgames in verhouding tot sng's erg beperkt.

Waarom zou ik cashgames spelen en met heel veel pijn en moeite een paar $$ pakken terwijl ik met sng's een redelijk $$/hour kan behalen.

Zoals gezegd overweeg ik om de overstap naar sng's (weer) te maken. De stap naar stars is definitief.

Zonde dat je weggaat, op 10NL gaat het niet om hoeveel je verdiend, maar dit is eigenlijk een leerlimiet om aan je spel te werken.

Op de hogere limieten kan het wel snel gaan.

MN nick is martijn1231.

Ga ook naar stars om daar PLO te gaan spelen, gisteren even geprobeerd en ging wel lekker.

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door upsssssss
Ik ken het gevoel. Heb er zelf ook problemen mee. Maar ik probeer cash nog even vol te houden. Al bij al ik er ook van overtuigd ben dan in sng's makkelijker is om een paar dollies bij elkaar te grinden is. Succes ermee.

Ik denk dat sng's gewoon de beste manier blijft om je roll op te bouwen. Dat is ook mijn doel. Voorlopig 9mans grinden tot ik een beetje een roll heb en daarna toch weer terug als toernooispeler :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Vandaag wat aanpassingen aan mn spel gedaan. Ik had het gevoel dat ik goed speelde. Echter kon ik geen grote potten winnen over ruim 1700 handen 4,5bi down. Het is voor het eerst gelukt om een hele avond niet naar winnings (in mijn geval loses :facepalm: ) te kijken.

Het is best frustrerend dat ik het gevoel heb dat ik goed speel maar dat de tegenstanders elke keer alles hitten. Bv ik heb AK in de bb en ik 3bet de CO die geopend heeft. Ik bet op een Kxx board turn is een blank ik bet weer en river is een 10. Blijkt de vis K10 te hebben. Ik weet dat dit soort dingen erbij horen dus zal geen bad beats posten.

Ondanks de bad run zal ik gewoon moeten proberen mijn spel te verbeteren en dan zou het allemaal goed moeten komen.

Edit: Ik verander het stukje waarin ik zeg dat ik nl4 ga spelen. Ik overweeg om toch echt de overstap te maken naar stars en dan de sng's eerst eens aan te pakken. Sorry voor de cashgame volgers van dit blog. Ik wissel laatste tijd erg vaak van game. Ik heb geprobeerd dit een keer vol te houden. Echter is mijn kennis wat betreft cashgames in verhouding tot sng's erg beperkt.

Waarom zou ik cashgames spelen en met heel veel pijn en moeite een paar $$ pakken terwijl ik met sng's een redelijk $$/hour kan behalen.

Zoals gezegd overweeg ik om de overstap naar sng's (weer) te maken. De stap naar stars is definitief.

Zonde dat je weggaat, op 10NL gaat het niet om hoeveel je verdiend, maar dit is eigenlijk een leerlimiet om aan je spel te werken.

Op de hogere limieten kan het wel snel gaan.

MN nick is martijn1231.

Ga ook naar stars om daar PLO te gaan spelen, gisteren even geprobeerd en ging wel lekker.

Eigenlijk moet je altijd aan je spel werken en blijven leren, maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb ook een aantal nieuwe dingen geleerd, wat altijd mooi meegenomen is.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

BOTS! $176,- op mn ps account! Nu eerste sessie spelen even kijken hoe het gaat.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Nog $110,- left op mn account. combinatie van te veel tafels willen spelen, slecht spelen en slecht runnen. Ik speelde 12 sng's tegelijk wat gewoon veelste veel is. Ik ga er nu 8 starten dat moet ik wel aankunnen.

Ik heb trouwens al weer wat sng videos gekeken van steambull. Erg intressant en ook heel vaak denk ik bij dingen 'ojaa!' :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Gisteren een MTT-avond gehouden met als gevolg dat ik nog maar $60,- over heb. Het plan is om gewoon het brons-materiaal weer door te nemen. Mijn kennis lijkt gewoon weggezakt te zijn door vakantie e.d. heb ik 3 maanden geen toernooien gespeeld.

Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan spelen. 9mans? 18mans? 27mans? 45mans?

Het liefst kies ik 1 variant om me voor nu op te focussen en ik denk dat het toch de 18mans worden omdat er aardig wat materiaal hier over te vinden valt op ps en meerdere strategen deze sng's grinden.

Nu eerst wat vid's gaan kijken en proberen de hele middag te studeren!

samni
PokerStrategist

45mans?

;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

45mans?

;)

Zit net beginnersguide van 18mans te kijken van donbartos. Alle voordelen tov 45 en 180 mans :P Ik vind het moeilijk om definitief te kiezen. Waarom zou ik 45 mans moeten kiezen volgens jou samni?

samni
PokerStrategist

45mans?

;)

Zit net beginnersguide van 18mans te kijken van donbartos. Alle voordelen tov 45 en 180 mans :P Ik vind het moeilijk om definitief te kiezen. Waarom zou ik 45 mans moeten kiezen volgens jou samni?

Hogere ROI, makkelijker te multitablen vanwege de gelijklopende breaks. Redelijk wat gelijkenissen met MTT's (waar jij toch naartoe wilt). Beschikbaar vanaf 0.5$, wat wel aangewezen lijkt met jouw beperkte bankroll. Aangename gameflow, minder regs, ...

Redenen genoeg :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

45mans?

;)

Hogere ROI, makkelijker te multitablen vanwege de gelijklopende breaks. Redelijk wat gelijkenissen met MTT's (waar jij toch naartoe wilt). Beschikbaar vanaf 0.5$, wat wel aangewezen lijkt met jouw beperkte bankroll. Aangename gameflow, ...

Redenen genoeg :)

Breaks zijn wel relaxed! Aangezien ik niet binnen mag roken :P kan ik toch continue spelen :P En wat je zegt is waar, ik ben een toernooispeler dus is 45 mans misschien wel meer wat voor mij. Ik ga ff een sessie spelen :P

samni
PokerStrategist

Doe gewoon een backdeal jongen :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Doe gewoon een backdeal jongen :P

Daar zie ik nu het nut niet van in. Ik plaatste backdeals om me te meten op een hoger niveau. bv de $26,- shotjes en daarvoor de $11,- shotjes.

Nu heeft het geen zin en geen enkel voordeel voor mij. Ik kan toch beter laag spelen om een hoger roi te halen zonder winst af te staan. Stel ik speel 2x zo hoog en mijn roi is iets lager dan het niveau wat ik nu speel dan verlies ik gewoon geld eigenlijk. Waarschijnlijk komen er in de toekomst weer backdeals samni :P

samni
PokerStrategist

Je betaalt minder rake op hogere limieten + je leert meer bij? :P

Copymeistrr
PokerStrategist

Backdeals = hotrun ;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik vind het nu nog niet nodig samni ;)

Net 45mans gespeeld en is me goed bevallen. Zoals samni al zei meer MTT-achtig en dat vind ik gewoon het leukst om te spelen. Ik heb iets verloren in de eerste sessie maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Ik heb er maar 10 gespeeld (8 continu) 2 vroege bust dus nog wat ernaast gezet.

Kidpoker777
PokerStrategist

Hehe, heb ook het idee dat 45 mans mij het beste liggen ook mbt tot m'n roll. Ze zijn toch veel minder swingy dan de 180mans, maar het niveau is wel nagenoeg even laag.

Variance is me nog altijd wel zwaar aan het vallen, 100$ down, weer 100$ up, weer 100$ down peww, vrij zware swings op m'n nederige roll.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gewoon gaan MGT-en :D

Succes met je weg terug omhoog :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Gewoon gaan MGT-en :D

Succes met je weg terug omhoog :)

Thnx Zeezout! Ik heb je blog gelezen en MGT-en is wel grappig. Maar niet iets voor mij denk ik. Ik zal je voortgangen gaan volgen! Good luck!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Vanmiddag hyperturbos hu gegrind van 1,5 en door een keertje hot te runnen heb ik nu een br van $68,-! vanavond ga ik ze ook nog wel spelen denk ik :P

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

lol 3 handen precies achter elkaar in turbo knockout mtt...

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.00+$0.25+$0.10

Stacks:
UTG Ese cai oé (50,124)
UTG+1 GamaHainz (12,228)
MP1 picaso38 (21,550)
MP2 GD Gerchika (10,373)
MP3 Quintana Jes (13,000)
CO PAJARO544 (7,300)
BTN bars-stas (74,719)
SB Wesleytheman (22,605)
BB vitayq12 (21,138)

Blinds: 800/1,600 Ante 150

Pre-Flop: (3,750, 9 players) Wesleytheman is SB Q♥ A♥
5 folds, PAJARO544 raises to 3,200, 1 fold, Wesleytheman goes all-in 22,455, 1 fold, PAJARO544 goes all-in 3,950

Flop: 3♣ 4♦ 9♥ (32,555, 2 players, 2 all-in)

Turn: J♦ (32,555, 2 players, 2 all-in)

River: 10:club: (32,555, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 32,555
Wesleytheman shows high card Ace
Q♥ A♥
PAJARO544 shows a pair of Tens
Q♦ 10:diamond:

PAJARO544 wins 17,250 (net +9,950)

Wesleytheman collects 15,305 (net -7,300)

PokerStars
9 Players
$1.00+$0.25+$0.10

Stacks:
UTG GamaHainz (12,078)
UTG+1 picaso38 (21,400)
MP1 GD Gerchika (10,223)
MP2 Quintana Jes (12,850)
MP3 PAJARO544 (17,250)
CO bars-stas (74,569)
BTN Wesleytheman (15,305)
SB vitayq12 (19,388)
BB Ese cai oé (49,974)

Pre-Flop: (3,750, 9 players) Wesleytheman is BTN 10:spade: 10:club:
3 folds, Quintana Jes goes all-in 12,700, 2 folds, Wesleytheman goes all-in 15,155, 2 folds

Flop: 4♥ 2♠ 8♦ (31,605, 2 players, 2 all-in)

Turn: K♥ (31,605, 2 players, 2 all-in)

River: 2♥ (31,605, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 31,605
Wesleytheman shows two pair, Tens and Deuces
10:spade: 10:club:
Quintana Jes shows two pair, Kings and Deuces
K♦ 5♦

Quintana Jes wins 29,150 (net +16,300)

Wesleytheman collects 2,455 (net -12,850)

PokerStars
9 Players
$1.00+$0.25+$0.10

Stacks:
UTG picaso38 (21,250)
UTG+1 GD Gerchika (10,073)
MP1 Quintana Jes (29,150)
MP2 PAJARO544 (17,100)
MP3 bars-stas (74,419)
CO Wesleytheman (2,455)
BTN vitayq12 (18,438)
SB Ese cai oé (48,224)
BB GamaHainz (11,928)

Pre-Flop: (3,750, 9 players) Wesleytheman is CO 4♠ 4♦
1 fold, GD Gerchika goes all-in 9,923, 3 folds, Wesleytheman goes all-in 2,305, 3 folds

Flop: 5♣ 6♦ 6♠ (15,978, 2 players, 2 all-in)

Turn: K♦ (15,978, 2 players, 2 all-in)

River: K♣ (15,978, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 15,978
Wesleytheman shows two pair, Kings and Sixes - lower kicker
4♠ 4♦
GD Gerchika shows two pair, Kings and Sixes
A♣ 4♥

GD Gerchika wins 15,978 (net +5,905)

Wesleytheman lost 2,455