Vanavond heb ik wat toernooien gespeeld. Als ik buste vulde ik het aan met 45s en 180s. De 180s waren boven BRM maar had mezelf voorgenomen om me vanavond voor $20,- te reggen in toernooien. Dat heb ik gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik een leuke avond poker achter de rug heb. Ik ben maar $1,- up
dus dat maakt niks uit. Alleen ik geniet veel meer van het toernooi spel dan van de cashgames.
45mans zijn fun! Heb er net 1 geshipt heb er 8 gespeeld ofzo. Ik ga deze wel grinden met een mix van lage buy in mtts
net weer een sessie van 8 45mans gespeeld en 2 keer gecashst. 1x 1e en 1x 3e. Ik had bij die laatste ook eerste kunnen worden maar verloor met AK van Q9 pfai. Agja maakt me niks.
Ik heb nu een bankroll van $80,- dus het gaat de goede kant op.
Ik heb nog niet eens veel 45mans gegrind maar het resultaat komt nu al
heerlijk om weer een beetje goed te runnen.
Ik ben nog wel wat twijfel dingetjes tegen gekomen en daarom wil ik deze sessie binnekort gaan terug kijken om zo de bijbehorende handen te posten.
Ik heb bij deze ook besloten dat 45s mijn maingame zal gaan worden! Daarbij heb ik het volgende BRM bedacht (en deels gestolen :P):
BR <$50,- = $0,50 bi
BR >$50,- = $1,50 bi
BR >$150,- = $3,50 bi
BR >$450,- = $7,- bi
BR >$1150,- = $15,- bi
BR >$3000,- = $30,- bi
Je moet het als volgt lezen: Als mijn bankroll kleiner is dan $50,- speel ik $0,50 bi. Als ik een bankroll heb van $56,- dan kan ik 4 $1,50 bi spelen.
Het is een agressiever brm vergeleken met die van DonBartos/Copymeister, maar ik doe dit omdat best wat ervaring heb met grotere sng's en omdat ik snel wil upmoven naar hoger bi's.
Net video's van Bokkie gekeken die over 45mans gaan. Hij reviewt hierin Donbartos. Best goed om te zien dat ik vaak de zelfde beslissing zou nemen als er in de video werd verteld. Geeft wel zelf vertrouwen dat ik meer dingen goed doe dan ik dacht haha
Ik ga nu een sessie van 8 sng's spelen. Bij vroege busts vul ik weer aan tot 8.
Bankroll atm: $78,44
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
waar staat die video?
Ook 2delige serie waarin steambull en bokkie een sessie bespreken. Is goed om te zien dit!
Oorspronkelijk gepost door Kidpoker777
GL man
Thnx man!
Vanavond 15 sng's gespeeld. Niet echt veel volume maar ach. Bankroll is nu $87,74.
Het is wel een heel agressief BRM wat je hebt. Of speel je hoe Bart het zegt 51.50 is 1 1.50 spelen? En misschien vind je het krom wat ik schrijf nu. Maar is het niet wijzer om ze dan gecombineerd te spelen met zo'n BRM? Geen idee hoeveel tafels je gelijk speelt, maar met zo weinig BI's zou het me niks verbazen dat jjee haast met heel je roll speelt.
Succes verders. Of moet ik zeggen bolletje:D
Oorspronkelijk gepost door upsssssss
Het is wel een heel agressief BRM wat je hebt. Of speel je hoe Bart het zegt 51.50 is 1 1.50 spelen? En misschien vind je het krom wat ik schrijf nu. Maar is het niet wijzer om ze dan gecombineerd te spelen met zo'n BRM? Geen idee hoeveel tafels je gelijk speelt, maar met zo weinig BI's zou het me niks verbazen dat jjee haast met heel je roll speelt.Succes verders. Of moet ik zeggen bolletje:D
Ik hanteer het inderdaad hetzelfde als donbartos. Bij $51,50 kan ik 1x $1,50 spelen. Hij is wel agressiever dan word aangeraden maar daar heb ik een reden voor.
Run goed atm
vandaag 25 sngs gespeeld met een roi van 122%
wat natuurlijk abnormaal is. Wel lekker meegenomen en we gaan hard richting de $150,-. Zit atm op $133,45.
Doelen september:
♦ Gold status behouden op PS
♦ 300 games spelen in de maand september
♦ upmoven naar de $3,50 45mans
Nice! Ik heb vandaag aardig wat volume gemaakt en runde ook nog eens goed! Dat samen resulteert in een winst van ruim $73,-! (ROI van 101,5%). Bankroll is nu $151,- dus als ik nog een sessie goed run kan ik $3,50 gaan shotten!
Na een mindere sessie op de 45mans bewust besloten om mtt's te gaan spelen. Puur omdat ik van het mtt-spel hou en ik nu ff de tijd had :). Resultaat van de mtt avond is $100,- up door mijn 72e plaats in de Saturday Splash. Wel jammer dat ik niet kon doorstoten tot FT ofzo, maar was ff kaartdood en met 9BB's op de BU moest ik natuurlijk A2o wel shoven. Die won niet van QQ.
Bankroll is nu $250,- en we gaan dus de $3,50 grinden
Nu een biertje drinken met vrienden!
Vanavond heb ik wat tijd voor mtt's
ik heb een lijstje gemaakt met wat ik ga spelen. Ik wil dit voortaan eigenlijk altijd doen zodat ik niet onverwachte shotjes ga nemen. Deze lijst moet ik me aan houden.
toernooiavond:
17:30 $2,20 Turbo ($7,5k)
18:00 $2,20+R 2x-Turbo ($8k)
18:15 $2,70 Turbo KO ($4k)
18:45 $5,50 Turbo KO ($5k)
19:15 $1,35 Turbo KO ($2k)
19:45 $2,20 Turbo ($12k) mincash
20:15 $1,10+R 3x-Turbo ($30k)
20:30 $4,40 Turbo ($10k)
groen is out met cash
rood is out zonder cash
De 2,20+R en 5,50 zijn de grootste shotjes. Gister heb ik ook al een shotje genomen op de $2,20+R en dat liep goed af. Als soort van beloning ga ik vanavond dus weer zo'n toernooi spelen.
Verder zal ik aanvullen met $2,50 180s en/of $3,50 45s
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Nog wat winst gemaakt net?Ik ben gewoon 100 dollar down
egt sick
oef.. that hurts! Ik was iets van 20 down in die sessie. Zat half zelf te spelen en half mijn vriendin aan het helpen die ook ging spelen op haar lappie
mtt's gingen niet best. Gelukkig runde ik wel lekker op de 45s waar ik er een paar heb gespeeld en 2 geshipt. Toch $12,- up vandaag.
Ik heb mijn doelen voor deze maand aangepast omdat het gewoon te makkelijk is. Hier onder mijn nieuwe doelen voor deze maand
♦ Gold status behouden op PS
♦ 500 games spelen in de maand september
♦ Upmoven naar de $7,- 45s
♦ Silverstar blijven op stars
Ik zit momenteel op 107 games na 5 dagen. Er zit een examen aan te komen dus volume zal iets achteruit gaan. Maar 500 games moet te doen zijn.
Door een klein succes in de mtt van afgelopen zaterdag kon ik ook al direct upmoven naar $3,50s doel is nu dus $7,-s halen.
Verder heb ik ook mijn BRM wat uitgebreid om wat verder vooruit te kunnen kijken:
BR <$50,- = $0,50 bi
BR >$50,- = $1,50 bi
BR >$150,- = $3,50 bi
BR >$350,- = $7,- bi
BR >$1050,- = $15,- bi
BR >$3000,- = $30,- bi
Vanavond een grindavondje. 8 tafels en continu reggen tot 21:30 oid. Misschien ook wel eerder als ik vermoeid begin te raken. Hopelijk een goede sessie want ik run tot nu toe nog niet top. Over 64 sng's een ROI van -17%. Maar is natuurlijk nog geen sample.
Ben eerder gestopt omdat ik gewoon ff geen zin meer heb om te spelen. Ik runde wel hot! $58,- up over 14 sng's.
Lekker vroeg thuis van school! Ik voel me fit en wil vandaag ff flink grinden. Vanavond komt mijn vriendin en wil ik niet spelen dus nu ff knallen
8 tafels en continu reggen! Hopen dat mijn hotrun van gister doorzet.