Ga naar het forum
WesleyTheMan | Fixe...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan | Fixed Limit & Sng's

181 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
5,701 Weergaven
DonBartos
Oldschool Grinder

Succes!

Bierpokkel
PokerStrategist

Kan ik wat hotrun kopen?

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Succes!

thnx man!

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Kan ik wat hotrun kopen?

haha lol :P kan de trade optie niet vinden op stars.

vandaag 23 sng's gespeeld en ben er nog met eentje bezig. Daarna stop ik omdat ik ff niet zo'n zin meer heb om te spelen. Vandaag is in ieder geval al een succes aangezien ik na 23 sng's ~$80,- up ben. Hopelijk die laatste nog shippen dan kan ik nog $7,-s shotten :D

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

De eerste 8 dagen van deze maand heb ik mijn bankroll op stars verzesvoudigd! Ik run erg goed en heb ook meer vertrouwen in mijn spel gekregen. Hier onder wat graphs!

alle gespeelde games deze maand:

alle games zonder HU's:

alle 45mans met een $1,50 buy in:

alle 45mans met een $3,50 buy in:

Een aantal keren heb ik HyperHU's gespeeld maar wil dit eigenlijk niet meer doen. Ik weet niet of het op langer termijn +ev is, maar ik wil me gewoon meer focussen op andere dingen als ik met poker bezig ben.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

hotrun zet zich voort! even 8 gespeeld en 3 gecashst. 2x 2e en een keer 4e! komt neer op $50,- winst! Bankroll is $351,- dus bijna $7,- shotten! nog zo'n goede sessie aub! :D

Willem103
PokerStrategist

Ziet er goed uit Wesley! Goodluck ;)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Willem103
Ziet er goed uit Wesley! Goodluck ;)

Thnx man!

Ik ben al weer klaar met school dus voor mij is het weekend! Nu tijd om te knallen!

johninho123
PokerStrategist

Nice man! Ik ben daar ook begonnen en begon ook erg goed! heb hetzelfde als jou gedaan oook Hyper HU en daarmee groot deel weg gedonkt pfff toen sloeg ik op tilt en ging ik 9 mans sng spelen 15$ die won ik gelukkig waardoor ik tot rust kwam en mijn pc uitgooide ! Succes verder!! :D :D

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door johninho123
Nice man! Ik ben daar ook begonnen en begon ook erg goed! heb hetzelfde als jou gedaan oook Hyper HU en daarmee groot deel weg gedonkt pfff toen sloeg ik op tilt en ging ik 9 mans sng spelen 15$ die won ik gelukkig waardoor ik tot rust kwam en mijn pc uitgooide ! Succes verder!! :D :D

haha nice story :P tot rust komen door het winnen van de sng :P krijg je niet de nijgingen om nog een keer te hoog te gaan spelen om meer geld te maken? Dat zou niet best zijn maar heb ik wel vaker gehad in het verleden :P

Vandaag 22 sngs gespeeld en maar 2 keer gecashst :( twee keer 7e ook. dus iets van $60 down. Daarna 4 sats gespeeld en 3 geshipt dus toch weer T$33 erbij.

Runde echt klote vlak voor en op de FT :P bv de laatste keer dat ik 7e werd verlies ik in een blindbatle een pfai met AJs vs QJo voor de chiplead. Maar maakt niet uit. Ik ga niet tilten. Ik weet dat ik ze deze week ook zat heb uitgedeeld.

BR: $300 + T$33

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Laatste dagen weinig tot niks gespeeld. Vandaag een kleine sessie gespeeld met een mincash in de 4,40 turbo. Nu nog ff een sessie 45mans! Ben wel beetje moe dus zal niet contireggen :P ik ga iets meer tafels spelen. Totaal van 10 tafels en dan uitspelen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

lekkere sessie gehad. 10 sng's 4 keer itm en 2 keer tweede. hu had ik twee keer moeten winnen. Ging er telkens met de beste hand in. Maar maakt me niks. Ik heb nu een roll van $372,- en er komt morgen nog een tientje bij. Dus volgende keer dat ik speel zal ik 4 sng's van $7,- erbij starten :)

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik blijf goed gaan! :D voor het eerst $7,-s geshot en gelijk mooie upsessie omdat ik er 1 heb geshipt en nog een cash in een $7,- zorgt voor een roll van $455,-! :D

Het echte werk gaat nu dus voor mijn gevoel beginnen. Zal vanaf nu ook veel actiever aan mijn spel gaan werken om de $7,- te gaan crushen!

johninho123
PokerStrategist

Nice keep on going!

Ik moet weer opnieuw beginnen met 0,50 $ SNGs

Heb bijna alles weg gedonkt met HU en Cashgame! Wou dat ik er een beveiliging op kon zetten op die tafels en de code dan kwijtraak :facepalm:

Steambull
Legacy Member

Ziet er rooskleurig uit!
Hoe ga je aan je spel werken? Ik neem het mezelf ook vaak voor maar zonder concrete plannen komt er toch niet van terecht wat ik vooraf gehoopt had. Hoe ga jij het aanpakken?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Steambull
Ziet er rooskleurig uit!
Hoe ga je aan je spel werken? Ik neem het mezelf ook vaak voor maar zonder concrete plannen komt er toch niet van terecht wat ik vooraf gehoopt had. Hoe ga jij het aanpakken?

thnx steambull. Ik heb inderdaad geen concrete plannen. Nu ik er een beetje over nadenk is het misschien slim om eerst een pak HH's van mezelf door te nemen en kijken waar ik vaak fouten maak (leaks vinden). Of in spots waar ik twijfel handen te posten.

Ik zit ook te denken om sng-wizard aan te schaffen. Al ben ik niet bekend met deze tool ik zie dat het vaak gebruikt wordt in vid's en het lijkt me best handig!

Wat doe jij zoal om je spel te verbeteren Steambull?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Zo heb mijn eerste sessie op $7,-s gespeeld en nergens kunnen cashen. Erg jammer natuurlijk maar het hoort erbij. Ik heb voor me gevoel gewoon goed gespeeld en als ik bv een first in spot in de SB had met nog 8-10 bb's vond de BB elke keer een monster. Alleen 1 hand waar ik echt ziek van ben. Gewoon zo slecht gespeeld van mij:

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$6.42+$0.58

Stacks:
UTG BBAATTMMAANN (5,048)
UTG+1 xtha (5,990)
MP1 thomkate11 (10,134)
MP2 Razzarecta (13,045)
CO Wesleytheman (7,139)
BTN gmitrache3 (12,101)
SB BW235 (9,271)
BB Mokimambo (4,772)

Blinds: 400/800 Ante 50

Pre-Flop: (1,600, 8 players) Wesleytheman is CO 8♠ A♥
4 folds, Wesleytheman goes all-in 7,089, gmitrache3 calls 7,089, 2 folds

Flop: J♠ 3♥ 8♦ (15,778, 2 players, 1 all-in)

Turn: 5♦ (15,778, 2 players, 1 all-in)

River: 2♥ (15,778, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 15,778
Wesleytheman shows a pair of Eights
8♠ A♥
gmitrache3 shows a pair of Queens
Q♥ Q♠

gmitrache3 wins 15,778 (net +8,639)

Wesleytheman lost 7,139

We zitten hier op de bubble en ik sta 5/8. De redenen waarom ik denk dat deze move fout is:
- Er zit twee grotere stack achter mij. (die mij eruit kunnen spelen)
- De BB is de kleinste stack aan tafel en moet actie ondernemen. Hij zou redelijk vaak callen als de andere twee spelers achter mij folden.

Door het kijken van een video van Bokkie en Steambull ben ik er achter gekomen dat de bubbleplay echt een leak in mijn spel is. Ik wou deze sessie er extra op gaan letten maar ik maak nogsteeds dezelfde stomme fout.

Bierpokkel
PokerStrategist

Ik vind het niet eens zo'n slechte move.
Je hebt enorm veel FE. Bigstacks moeten beide 3/4 stack inleveren om te callen. BB houd nog 5 blinds over dus is zeker niet commited.

Met minder als 9 BB is dit voor mij ook gewoon een push vanaf de CO.
Steal je de pot pik je 2 BB op.

Alleen bubble spel is ook een leak voor mij, dus weet niet hoeveel ik hier rekening mee moet houden.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik blijf erbij dat de all in slecht is. De BB hoeft zeker niet ATC te callen. Tegenover deze speler is de move idd niet zo slecht.

Het klopt dat ik veel FE heb tegenover de twee bigstacks, maar de kans dat een van de drie spelers mij callt en mij eruit speelt (op bb na) is denk ik gewoon te groot op de bubble.

Denk je de BU weg (ik zit dan op de BU tegenover de huidige SB en BB) dan vind ik het weer een ander verhaal en lijkt me dit een standaard all in.

Misschien reageerde ik net zo omdat ik het resultaat natuurlijk weet. Maar ik denk nogsteeds dat dit een fold is.

DonBartos
Oldschool Grinder

Hoi jongens en meisjes,

Mochten jullie interessante mid en endgame handen hebben dan kun je diemailen naar sng-coaching@live.nl dan neem ik ze mee in mn free basic videootje.

Wel interessante handen verdorie anders neem ik ze niet mee.

Jam a8 btw zonder specifieke reads

Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Jam a8 btw zonder specifieke reads

dit!