wel funny dat dat van jou komt onmybike haha
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
wel funny dat dat van jou komt onmybike haha
haha hoezo
?
Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Solid set-up sir.![]()
tyty
nu nog een nieuwe video kaart kopen, ben met Kennutjuh bezig om te bekijken welke ik moet hebben. Aangezien de hdmi ingang op mijn videokaart maar tot 1900 max gaat, mehhhhh had ik nog zo gevraagd toen ik mijn computer kocht.
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
naam van de wallpaperbabe?
weet ik veel
speciaal voor jullie erop gezet, zit nu weer een normaal rustige donkere plaat achter gheeheh
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
naam van de wallpaperbabe?weet ik veel
speciaal voor jullie erop gezet, zit nu weer een normaal rustige donkere plaat achter gheeheh
Ik heb haar hier nog eens ergens in een topic gepost gehad..
ok....ik heb dus een nieuwe videokaart en een nieuwe voeding in me computer nodig, dit ding is net een maand of 4 oud denk ik maarja blijkbaar niet goed genoeg.
het word:
voeding:
Corsair Professional AX750 750W
videokaart:
Sapphire HD 7950 3GB GDDR5
die is gelijk goed voor de toekomst, want hier kunnen wel 4 beeldschermen aan als het moet, de hdmi poort is verbeterd zodat hij 2560x1440 aan kan en er zitten naast een DVI poort nog 2 Displayports op, dus wel een nice dingetje....hoop dat ik hem 2 januari voor elkaar kan hebben.
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
Wat kostte die muis?
85 euro, wel duur maarja denk dat hij wel handig/fijn gaat zijn bij het grinden, ga het nu eens uitproberen met hotkeys etc
klinkt al beter als setup.
ps hoe ga je er 4 op aansluiten? is toch max 3? 4 poortjes wil niet zeggen 4 screens.
ps als je ooit vanplan bent om die display port te gebruiken, ga je pbb een actieve display to hdmi thingy moeten kopen. anders werkt ie pbb niet. (just saying, niets hatelijker als blij zijn dat je scherm er is, om dan nog een week te moeten wachten omdat je adaptor niet hebt, of de verkeerde
ps ben wel benieuwd hoe zo één GPU omgaat met 3 screens + poker. is toch best wat pixels dat ie moet verwerken. zit zelf ook te kijken naar nieuwe kaart, daarom.heb me altijd afgevraagd of je er 2 moet linken of je met 1 wel toekomt.
about the challenge, vind het gewoon al baaswaardig dat je hem aangaat. results caren niet echt. ofk denk dat je ze echt gaat halen? imo zal afhangen hoe snel je de nodige aanpassingen maakt om van nano stakes naar midstakes te gaan. vraagt andere aanpak. als je die in een maandje leert, maak je kans. je game is momenteel goed voor de micro's, maar op de midstakes kom je er niet mee vrees ik, maar alles valt te leren en met jouw inzit en grindsickness,hell why not !!
Oorspronkelijk gepost door solartje
klinkt al beter als setup.ps hoe ga je er 4 op aansluiten? is toch max 3? 4 poortjes wil niet zeggen 4 screens.
ps als je ooit vanplan bent om die display port te gebruiken, ga je pbb een actieve display to hdmi thingy moeten kopen. anders werkt ie pbb niet. (just saying, niets hatelijker als blij zijn dat je scherm er is, om dan nog een week te moeten wachten omdat je adaptor niet hebt, of de verkeerde
ps ben wel benieuwd hoe zo één GPU omgaat met 3 screens + poker. is toch best wat pixels dat ie moet verwerken. zit zelf ook te kijken naar nieuwe kaart, daarom.heb me altijd afgevraagd of je er 2 moet linken of je met 1 wel toekomt.about the challenge, vind het gewoon al baaswaardig dat je hem aangaat. results caren niet echt. ofk denk dat je ze echt gaat halen? imo zal afhangen hoe snel je de nodige aanpassingen maakt om van nano stakes naar midstakes te gaan. vraagt andere aanpak. als je die in een maandje leert, maak je kans. je game is momenteel goed voor de micro's, maar op de midstakes kom je er niet mee vrees ik, maar alles valt te leren en met jouw inzit en grindsickness,hell why not !!
ben niet zo technisch, heb alles van kennetjeh die me heeft geholpen, hier van het forum, hij zegt dat mijn cpu die 3 schermen aankan, dus ben benieuwd en een vierde weet ik eigelnlijk ook niet of dat wel eens mogelijk is, maar die heb ik de komende tijd nog niet nodig, Heb er nog maar 2 nu
heheh
_______
challenge:
ja als ik dacht dat het onmogelijk was was ik er niet aan begonnen, er is me iemand voorgeweest so
als ik het niet haal ligt het iniedergeval niet aan me inzet, want die zal 300% zijn
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
lol je hebt mijn avatar van skype gepikt en gebruikt als wallpaper![]()
whahah
dat ding kom je op elk forum tegen
ze is net een **
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Kan er nog gesidebet worden? Maak er es een aparte thread voor aan aub![]()
zal er eens over nadenken
Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Al zou je maar 50K halen stuk beter dan werken elke dag.
hehe ja met 20K of 30K ben ik ofc ook blij....
we gaan gewoon knallen, ik geloof er gewoon in, weet niet waarom.
btw..ik zal van het weekend of maandag eens mijn dagschema online gaan zetten, ik ga alles redelijk strak inplannen, heb ik nodig weet ik
en ik ga NIET meer 10 uur achter elkaar doorgrinden op de 180's maar maak sessies van like 4 uur.