Zullen zien denk dat je aardig ver gaat komen
anyways, hoe ga je dat eigenlijk aanpakken? imean spelenspelenspelen gaat niet werken, denk dat je toch ook een deel moet reviewen (doet chaser ook bijv), zeker als je hogerop wil geraken.
+fysiek en mentale gezondheid moeten beiden goed zijn imo. kan me geen WSOP champion herinneren na moneymaker die overweight/extreem out of shape was. Ook met de meeste highstakes cashspelers zie je dat ze toch wel het 1 en ander aan uren in de gym spenderen
Oorspronkelijk gepost door Rogier
anyways, hoe ga je dat eigenlijk aanpakken? imean spelenspelenspelen gaat niet werken, denk dat je toch ook een deel moet reviewen (doet chaser ook bijv), zeker als je hogerop wil geraken.+fysiek en mentale gezondheid moeten beiden goed zijn imo. kan me geen WSOP champion herinneren na moneymaker die overweight/extreem out of shape was. Ook met de meeste highstakes cashspelers zie je dat ze toch wel het 1 en ander aan uren in de gym spenderen
zeker waar....dit is ook precies hoe ik het wil gaan doen
Hoe mijn schema er precies uit komt te zien ga ik nog posten van het weekend of maandag, maar er zal sowieso in worden meegenomen:
*vaste tijden voor me grindsessies, bijvoorbeeld 4 uur per sessie
*wekelijkse coaching, ben bezig een coach te vinden.
*minimaal aantal keren fitness, ben al lid
*dagelijkse reviewen en updates posten
*reviewen zal meer worden naar gelang ik hogere limieten ga spelen.
@rogier wie is chaser en wat speelt hij dan, omdat je hem als voorbeeld noemt?
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
@rogier wie is chaser en wat speelt hij dan, omdat je hem als voorbeeld noemt?
waar zit chaser trouwens. anyone die wat news heeft. heb nooit afscheid of break post gelezen enkel over wat probs. hope dat hij ok is.
Chaser is/was een 18 mans speler heb ooit nog eens een coaching van hem gehad maar dnno waar die nu uithangt.
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
hij post hier en daar toch nog wel eens...
Ja speelt hij ook geen hypers of iets? Ik zag hem als het goed is laatst is posten bij onmyfiets
Handhistory reviews 45 mans tot $3.50 en $2.50 180 mans
Vanaf vandaag kunnen mensen HH's komen insturen naar het volgende emailadres:
Voorwaarden insturen:
45 mans tot maximaal $3.50
180 mans tot maximaal $2.50
Ik denk de games tot deze limieten wel te beaten, dus alleen tot hier wil ik advies geven. Daarboven ben ik nog niet zeker en de mensen die hogere limieten spelen kunnen ofc hun HH"s laten reviewen door de coaches op dit forum, aangezien je dan wel kunt gaan betalen voor je reviews i think.
Op welke termijn word je HH nagekeken.
Ik zal een agenda maken met elke dag een vast uur waarop ik een HH uitgebreid ga reviewen en nakijken met Universal Replayer. Elke dag plan ik de binnengekomen HH's in en mail ik gelijk de datum terug voor wanneer hij gepland staat.
waarom ik dit doe is om zelf actief met allerlei spots bezig te blijven en daarnaast help ik gelijk allerlei andere spelers een beetje voort die nog op de micro's zitten en waarvoor het gewoon nog te duur is om een HH te laten reviewen door een coach.
Kosten:
Spoiler
$0,00
Ik ben bezig om mijn TableNinja goed in te stellen voor straks, iemand die hier pro in is en die me wil helpen?
wat ik wil:
Sessie 4 uur
Bij het opstarten van de sessie om snel veel volume te krijgen, wil ik zoveel mogelijks 45 mans mixed met alle 180 mans die er opstarten, net zolang tot ik 20 tafels heb.
Vanaf het moment tot ik 20 tafels heb, wil ik dit volume vast houden en elke 180 mans reggen. Ik denk dat de $2.50 180 mans vaak genoeg opent om rond de 20 tafels open te houden.
:spade:De laatste 2 uur stoppen met 180 mans reggen en 20 tafels volume vasthouden door 45 mans te blijven reggen. Dit tot de laatste 1,5 uur aangezien deze games zolang duren maximaal.
Ik vroeg me zo af, de laatste 1,5 uur ga ik dan vaak nog met maar 5 of 10 tafels of iets dergelijks zitten. Zou het een idee zijn om de 20 tafels vast te houden door in die laatste 1,5 uur 9 of 18 mans te gaan spelen? Zodat ik mijn hourly zo hoog mogelijk krijg?
edit:
ik ben al iets verder
ik heb een 45 mans filter en een 180 mans filter ingesteld en die start ik beide op het begin op tot ik 20 tafels heb, waarna ik de 45 mans disable, zodat hij alleen nog maar 180 mans registerd. Dit kan ik dan naar 2 uur omgekeerd doen en schakel de 180 mans uit, voor nog een half uur, waarna ik ook de 45 mans uitschakel.
Zou dat laatste niet doen, Die games die daar over zijn zijn vaak endgames, en geloof me de focus die je daarop legt ga je echt dik zien..
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Zou dat laatste niet doen, Die games die daar over zijn zijn vaak endgames, en geloof me de focus die je daarop legt ga je echt dik zien..
daar heb je wel een punt, maar dan zou ik toch wel 10 tafels vast kunnen houden i guess, op de hogere limieten heb je veel 3bet spots en weet ik het wat, maar op de $2.50 180's en 1.50 45 mans denk ik dat ik me toch wel wat ga vervelen met nog maar 2 of 3 tafels open en denk dat ik toch wel tot 8 a 10 tafels de meeste dingen wel op ga pikken.
denk je niet?
Yeah, maar dacht dat het om het afsluiten van sessie ging?;p
gaat het ook, maarja...dat is dus het laatste 1,5 uur he...ik heb ook geen idee met hoeveel tafels ik nog zit het laatste uur of half uur. maar om met 1 of 2 tafels te zitten, lijkt me wat zonder van me tijd
ook al zijn het 2 finale tafels. zou ik toch nog wel iets naast moeten kunnen spelen?
als het nu echt alleen het laatste half uur of 15 minuten is dat ik met 3 tafeltjes zit, is het natuurlijk ok. maar ben bang dat ik vaak met 3 tot 5 tafels zit het gehele laatste uur.
Leuk om te zien dat je er echt zo serieus mee bezig bent.
Het is jammer dat ik zelf cashgames speel, ik denk dat veel SNG spelers wat op kunnen steken van je challenge.
Net ff met bierpokkel over gehad, maar beide zijn we t ermee eens dat dit niet echt chill schema is kwa grinden.. je kan beter 17;00 - 01;00 ofzo doen sws runt er dan veel meer, en kun je meer 180s doen.. verschillende games mixen is sws neit chill.. En ook als je MTTs erbij gaat pakken kun je eig niet echt breaks toevoegen..
Net ff met bierpokkel over gehad, maar beide zijn we t ermee eens dat dit niet echt chill schema is kwa grinden.. je kan beter 17;00 - 01;00 ofzo doen sws runt er dan veel meer, en kun je meer 180s doen.. verschillende games mixen is sws neit chill.. En ook als je MTTs erbij gaat pakken kun je eig niet echt breaks toevoegen..
die 45 mans mixen bij start en eind is sowieso noodzakelijk om mijn volume snel tot 20 te krijgen denk ik. sowieso aan het eind van me sessie om nog een half uur door te reggen, anders kost dit me gewoon geld. En op het begin, anders zit ik eerst een half uur met de helft van de tafels, gaat denk ik hourly kosten. Al zal dit op de 2.50$ 180 mans misschien niet heel lang duren, aangezien daar de traffic wel een stuk hoger ligt als bij de 180 mans $3.50+R.
______
En die middag sessie wil ik toch wel meepakken, anders zit ik die tijd niets te doen is ook wat zonder natuurlijk. Dan kan ik misschien nog beter een sessie van 14:00-16:00=3 uur spelen. een uur pauze nemen en van 18:00-01:00= 7 uur spelen. Zo pak ik toch 10 uur dagelijks. lijkt dit beter?
En mtt's zal ik sowieso tot ik de 5.5K heb bereikt toch niet spelen. dus die middagsessie zal nu nog geen probleem zijn en later zal ik dan alleen in de avondsessie mtt's gaan toevoegen.