ok ok! thanks
nog 1824 puntjes en dan ben ik weer platinum.
Vandaag 183 games gespeeld...ik runde niet heel erg lekker.
Ik stond op een gegeven moment wel weer 1/15 ofzoiets in een 15$ 180 mans en ook in een 3.50+R stond ik eerste, maarja een paar flips verliezen als hieronder en dan is je stack weer weg....we wachten rustig af tot we deze flips weer winnen
en dan komt het wel goed i guess.
Ik heb vanavond voornamelijk 2.50 en 8 180 mans gespeeld en 1 keer in de 15 minuten liet ik tableninja een 3.50+R registreren. Ik ben bang dat als ik nu alleen maar 3.50+R ga grinden met 8's gemixed dat is net als van de week weer zo'n swing van 1K heb op een dag, wat best wel swingy is als je een bankroll van 2,5K hebt...ik beperk liever de variance iets door 2.50 en 8 als maingame te spelen nu en dan de 3.50 erbij mixen en snachts nog een aantal uren 2.50/3.50+r/8/15 tot ik 20 a 25 tafels open heb en dan stop ik met reggen. Zodat ik me vol kan focussen op de tafels. Die $15 180 mans zit nog genoeg fish in in de nacht...al merk ik wel dat meer mensen juist afcallen, maargoed daar adapt ik wel een beetje op.
had een aantal van zulke handen vandaag, dus like BE today
Poker Stars, $3.19 Buy-in (800/1,600 blinds, 150 ante) No Limit Hold'em Tournament, 7 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
MP2: 38,425 (24 bb)
Hero (MP3): 29,315 (18.3 bb)
CO: 26,269 (16.4 bb)
BTN: 45,714 (28.6 bb)
SB: 23,700 (14.8 bb)
BB: 23,332 (14.6 bb)
MP1: 5,389 (3.4 bb)
Preflop: Hero is MP3 with A
K![]()
MP1 raises to 5,239 and is all-in, MP2 folds, Hero raises to 29,165 and is all-in, CO calls 26,119 and is all-in, 3 folds
Flop: (60,927) 6
4
7
(3 players, 3 are all-in)
Turn: (60,927) Q
River: (60,927) 4
Results:
Spoiler
60,927 pot
Final Board: 6
4
7
Q
4
Hero showed A
K
and lost (-26,269 net)
CO showed K
K
and won 60,927 (34,658 net)
MP1 showed 3
Q
and lost (-5,389 net)
tja 2009/2010. Good old days. we zijn 4 jaar telaat begonnen met poker gamble, anders met jouw volume, had je pbb al een huis op je saving acc.
online available pokermateriaal is gewoon zo gegroeid , dat zeker de helf van de spelers en pbb meer, wel op één of ander forum zit.
lol, jij bent lid sinds maart 2009.
Mja ik ook al sinds 2010, maar heb toen in record tempo dat start kapitaal er doorheen gedonkt en toen weer voor lange tijd gestopt.
Denk echter dat de meest profitabele jaren echter nog wel iets eerder waren.
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
Waarom zien die graphs van die "sicko's" er allemaal zo uit, die maakten bulten met geld tot 2010/2011 endan gaan ze ineens BE spelen allemaal
![]()
why????
echt super veel van deze graphs kome ik tegen, bij spelers op de 8 dollar 180 mans
[IMGM]graph/IMGM]
Ooit al eens die grafiek van Caroline gezien : )?
nee hoe heet ze op stars?
Sorry, was net gaan slapen
Dacht dat je het wel had gezien gelukkig is hij al gepost.
idem.
50$ in minder dan 10min doorgesjast op NL50 en gestopt tot 2010, waark jaartje freerolls en 1$ DON ben gaan one-tablen. tegen dat ik 100$ BR had en de basics snapte was het al 2011.
Zo ik word net wakker, de bel is wel een keer gegaan vanochtend, dat was vast me bril
met postnl. Ik ga maar eens douchen en beneden kijken of ze een briefje hebben achtergelaten ofzo.
Dan even wat eten en dan is het weer tijd om te grinden
Bolletje
Leuk om te volgen...!!!
Er mogen wel wat vaker wat grafiekje langs komen hoor
(hint)
Glgl iig
Oorspronkelijk gepost door Playing2Win
BolletjeLeuk om te volgen...!!!
Er mogen wel wat vaker wat grafiekje langs komen hoor(hint)
Glgl iig
Ik zal voor jou dagelijks me daily graph van sharkscope posten
Oorspronkelijk gepost door onmybike
nouja....vanuit amerika hoor je toch wel steeds berichten dat sommige staten weer online gaan komen etc...dus wie weet komt er nog zo'n hype en daarnaast heb je nog dat facebook gedoe toch, dat misschien ook met echt geld gaat worden gespeeld....?Lijkt me wel wat, even vissen met me visnet
![]()
ja als facebook dat doet ben ik eerste bij!
![]()
het is wachten tot China en arabische wereld online komt denk![]()
Chinezen mogen alleen in China gokken (Macao), dus niet op buitenlandse sites. Moslims mogen niet gokken.
Oorspronkelijk gepost door rrrood
nouja....vanuit amerika hoor je toch wel steeds berichten dat sommige staten weer online gaan komen etc...dus wie weet komt er nog zo'n hype en daarnaast heb je nog dat facebook gedoe toch, dat misschien ook met echt geld gaat worden gespeeld....?Lijkt me wel wat, even vissen met me visnet
![]()
![]()
Chinezen mogen alleen in China gokken (Macao), dus niet op buitenlandse sites. Moslims mogen niet gokken.
Tja gaat er ooit wel van komen hoor
Oorspronkelijk gepost door liessens
![]()
![]()
Tja gaat er ooit wel van komen hoor
Mja ze houden het pas 50 jaar vol.. ach ja, wie weet.
Daar ben ik, me bril lag op de trap dus ik zit nu met me bril op achter me monitor, ik ben benieuwd of die werkt
______
Lets grind (whit glasses
)
![]()
![]()
heb al veel nederlandse marokkanen op stars gezien hoor, doet altijd deugd als ik ze cooler
Oorspronkelijk gepost door Playing2Win
BolletjeLeuk om te volgen...!!!
Er mogen wel wat vaker wat grafiekje langs komen hoor(hint)
Glgl iig
Ik zal voor jou dagelijks me daily graph van sharkscope posten
![]()
Hihi overdrijven is ook een vak
een weekly graph komt meer in de richting..
Daar ben ik, me bril lag op de trap dus ik zit nu met me bril op achter me monitor, ik ben benieuwd of die werkt![]()
______
Lets grind (whit glasses
)
Ik ben eg benieuwd of het werkt! Laat het ons weten...
Mocht het werken ga ik er ook 1 bestellen (ook soms last van koppijn)
Daar ben ik, me bril lag op de trap dus ik zit nu met me bril op achter me monitor, ik ben benieuwd of die werkt![]()
______
Lets grind (whit glasses
)
Pics
Oorspronkelijk gepost door Gildo0
______
Lets grind (whit glasses
)
Pics
![]()
jajajjaja
zo mooi staat ie niet