Ga naar het forum
Wiskunde?? Ok....vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wiskunde?? Ok....vooruit

2,739 Berichten
123 Gebruikers
0 Reacties
78 K Weergaven
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Zou idd kleine middagsessie en lange avondsessie doen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door liessens
Zou idd kleine middagsessie en lange avondsessie doen

ja is zeker kwa traffic beter, al denk ik dat mijn roi in middagsessies nog wel eens hoger kan liggen straks op de 3.50+R etc. aangezien er minder reg % is. Maar zeker gezien de veel hogere traffic, zal mijn hourly dan in de avond wel hoger liggen. maar daar komen we wel achter straks als ik alles netjes ga bijhouden.

Spannend dit :D

bagelhole
PokerStrategist

DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man

ssssmokey
PokerStrategist

Als je nog hulp nodig hebt met ninja, laat maar weten, mss dat ik je wel kan helpen. Speel je tiled of stacked? Met zo'n scherm wss tiled :coolface:

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bagelhole
DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man

gemenert

DonBartos
Oldschool Grinder

lol 20 tafels
dacht dat jij kon grinden

raymond20001
PokerStrategist

-1

onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

-1

0 :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

-1

0 :coolface:

BE :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb er ook zin in :coolface:

Spoiler

Post over een jaar ook even als blijkt dat je gelijk had...:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
lol 20 tafels
dacht dat jij kon grinden

Ja dit zal inderdaad ook een stuk hoger zijn op de 2.50's 180 mans en 1.50 45 mans. Maar wil vanaf de stap erop toch niet meer het maximale gaan knallen omdat ik nog niet zeker weet of ik daarmee me hourly omhoog of omlaag haal.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door ssssmokey
Als je nog hulp nodig hebt met ninja, laat maar weten, mss dat ik je wel kan helpen. Speel je tiled of stacked? Met zo'n scherm wss tiled :coolface:

stacked :D ik vind tilled nog steeds niet, ik heb het geprobeerd, wss zal het wel gaan moeten straks als ik hoger kom in de limieten om reads op te pikken en alles, denk niet dat dat nu nog super belangrijk gaat zijn.

zie liever al die showdowns niet, heb er toch niets aan en het lijd alleen maar af

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wat speel je zelf als ik vragen mag? :)

onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

stacked :D ik vind tilled nog steeds niet, ik heb het geprobeerd, wss zal het wel gaan moeten straks als ik hoger kom in de limieten om reads op te pikken en alles, denk niet dat dat nu nog super belangrijk gaat zijn.

zie liever al die showdowns niet, heb er toch niets aan en het lijd alleen maar af

? je koopt beeldschermen om stacked te gaan spelen.. klinkt logies :coolface:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby

? je koopt beeldschermen om stacked te gaan spelen.. klinkt logies :coolface:

jup :D is het toch ook.

stacked spelen, tafels waar je focus op wilt in slots plaatsen en FT's op mijn 2e scherm. heb al die plek wel nodig :D

en een 3e scherm kopen om een foto van een mooie vrouw op te zetten, weet er nog wel een....

Spoiler

ze zit op een fiets :D

DonBartos
Oldschool Grinder

2 schermen altijd wel beter, 2x 27 wel overdreven voor stacked (voor tiled eigk ook)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
2 schermen altijd wel beter, 2x 27 wel overdreven voor stacked (voor tiled eigk ook)

overdrijven doe ik inderdaad wel eens met dingen heheh

______

wat kan ik volgens jouw het beste doen als ik een sessie opstart? voor me hourly, zodat ik gelijk max volume heb straks met die 2.50 180's en 1.50 45mans? vol mixen tot 30 a 35 tafels en als ik die 30/35 heb alleen nog maar vullen met 2.50's ofzo? en dan einde van sessie nog even blijven aanvullen met 45's ook?

DonBartos
Oldschool Grinder

no idea Why je 1.5 doet ipv 3.5

verder zoiets idd. ik reg nu Std elke 15 35 180 en 15 30 45 die runt. dan aan het begin shitload 8 3r 180 en 7 45 erbij tot mn max tafels. dan bijregge daarmee zodra ik onder mn max kom. en last half uur nog f enkel 45s en dan afronden.

agree dat tenzij je 18s goed beat het geen nut heeft daarmee bij te regge op eind. liever een tafeltje zoom ofzo voor fun erbij

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

iinderdaad wel een goeie ja, om er gewoon een zoom tafel bij te pakken, wel goed voor me hourly en hou gelijk mijn postflop spel sterk.

ja ik bedoel 3.50's :)