Zou idd kleine middagsessie en lange avondsessie doen
Oorspronkelijk gepost door liessens
Zou idd kleine middagsessie en lange avondsessie doen
ja is zeker kwa traffic beter, al denk ik dat mijn roi in middagsessies nog wel eens hoger kan liggen straks op de 3.50+R etc. aangezien er minder reg % is. Maar zeker gezien de veel hogere traffic, zal mijn hourly dan in de avond wel hoger liggen. maar daar komen we wel achter straks als ik alles netjes ga bijhouden.
DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man
Als je nog hulp nodig hebt met ninja, laat maar weten, mss dat ik je wel kan helpen. Speel je tiled of stacked? Met zo'n scherm wss tiled
Oorspronkelijk gepost door bagelhole
DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man
gemenert
-1
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man-1
0
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
DIT ga je nevernooit niet halen met dat beetje aan poker ervaring wat je hebt, wees realistisch man-1
0
![]()
BE
ik heb er ook zin in
Spoiler
Post over een jaar ook even als blijkt dat je gelijk had...:D
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
lol 20 tafels
dacht dat jij kon grinden
Ja dit zal inderdaad ook een stuk hoger zijn op de 2.50's 180 mans en 1.50 45 mans. Maar wil vanaf de stap erop toch niet meer het maximale gaan knallen omdat ik nog niet zeker weet of ik daarmee me hourly omhoog of omlaag haal.
Oorspronkelijk gepost door ssssmokey
Als je nog hulp nodig hebt met ninja, laat maar weten, mss dat ik je wel kan helpen. Speel je tiled of stacked? Met zo'n scherm wss tiled![]()
stacked
ik vind tilled nog steeds niet, ik heb het geprobeerd, wss zal het wel gaan moeten straks als ik hoger kom in de limieten om reads op te pikken en alles, denk niet dat dat nu nog super belangrijk gaat zijn.
zie liever al die showdowns niet, heb er toch niets aan en het lijd alleen maar af
wat speel je zelf als ik vragen mag?
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Als je nog hulp nodig hebt met ninja, laat maar weten, mss dat ik je wel kan helpen. Speel je tiled of stacked? Met zo'n scherm wss tiled![]()
stacked
ik vind tilled nog steeds niet, ik heb het geprobeerd, wss zal het wel gaan moeten straks als ik hoger kom in de limieten om reads op te pikken en alles, denk niet dat dat nu nog super belangrijk gaat zijn.
zie liever al die showdowns niet, heb er toch niets aan en het lijd alleen maar af
? je koopt beeldschermen om stacked te gaan spelen.. klinkt logies
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
stacked
? je koopt beeldschermen om stacked te gaan spelen.. klinkt logies
![]()
jup
is het toch ook.
stacked spelen, tafels waar je focus op wilt in slots plaatsen en FT's op mijn 2e scherm. heb al die plek wel nodig
en een 3e scherm kopen om een foto van een mooie vrouw op te zetten, weet er nog wel een....
Spoiler
ze zit op een fiets
2 schermen altijd wel beter, 2x 27 wel overdreven voor stacked (voor tiled eigk ook)
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
2 schermen altijd wel beter, 2x 27 wel overdreven voor stacked (voor tiled eigk ook)
overdrijven doe ik inderdaad wel eens met dingen heheh
______
wat kan ik volgens jouw het beste doen als ik een sessie opstart? voor me hourly, zodat ik gelijk max volume heb straks met die 2.50 180's en 1.50 45mans? vol mixen tot 30 a 35 tafels en als ik die 30/35 heb alleen nog maar vullen met 2.50's ofzo? en dan einde van sessie nog even blijven aanvullen met 45's ook?
no idea Why je 1.5 doet ipv 3.5
verder zoiets idd. ik reg nu Std elke 15 35 180 en 15 30 45 die runt. dan aan het begin shitload 8 3r 180 en 7 45 erbij tot mn max tafels. dan bijregge daarmee zodra ik onder mn max kom. en last half uur nog f enkel 45s en dan afronden.
agree dat tenzij je 18s goed beat het geen nut heeft daarmee bij te regge op eind. liever een tafeltje zoom ofzo voor fun erbij
iinderdaad wel een goeie ja, om er gewoon een zoom tafel bij te pakken, wel goed voor me hourly en hou gelijk mijn postflop spel sterk.
ja ik bedoel 3.50's